شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

۱۲۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 886698
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری بیش از هزار و ۲۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای هشتمین مرحله از طرح «آرامش در شهر» خبر داد.
۱۲۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند
سرهنگ احمد نیکبخت  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: هشتمین مرحله از طرح «آرامش در شهر» به مدت ۵ روز در سراسر استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی به دستاوردهای این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح طی چندین عملیات ویژه و مقتدرانه مأموران پلیس ۷۷۵ نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۱۵۹ کیلو انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان همچنین از جمع آوری ۴۳۷ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر عمومی و تفرجگاه‌ها خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از هماهنگی با مرجع قضائی برای درمان تحویل مراکز درمانی بلند مدت شدند.

سرهنگ نیکبخت در خاتمه با بیان اینکه طرح «آرامش در شهر» به طور مستمر و مداوم در دستور کار جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، عنوان کرد: مأموران با رصد هوشمندانه محله‌ها و نقاط آلوده به خرده فروشان و معتادان این محل‌ها را شناسایی و با اجرای عملیات ویژه اقدام به دستگیری و جمع آوری افراد مذکور می‌کند.
https://jahannews.com/vdccoeq442bq4e8.ala2.html
jahannews.com/vdccoeq442bq4e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *