يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

اجماع نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 885995
نماینده مردم کرمانشاه گفت: اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است. اجماع انقلابی‌ها منجر به حفظ انقلاب و این مسیر خواهد شد در غیر این صورت باید چند سال خون دل خورد.
اجماع نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است
به گزارش جهان نيوز، سید جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با سراج24 ویژگی‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری را برشمرد و گفت: ولایت‌مداری شاخص کلیدی یک نامزد اصلح است. این فرد باید یک توانمندی از خود در زمینه اجرا داشته باشد و همچنین یک برنامه روشنی برای آینده کشور به خصوص در حوزه معیشت و مدیریت تورم و نقدینگی ارائه کند.

وی در ادامه افزود: نامزد اصلح باید بتواند مسیر شهید خدمت، شهید رئیسی، را جلو ببرد و جهادی کار کند.

نماینده مردم کرمانشاه مواضع نامزد اصلح در موضوع سیاست خارجی را مهم دانست و توضیح داد: نامزد اصلح در سیاست خارجی نباید همه مسائل را به چند کشور گره بزند و باید از امکانات کشور استفاده کند تا بتواند ایران را با راهبردی مناسب جلو ببرد.

حسینی‌کیا بر اهمیت اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است. اجماع انقلابی‌ها منجر به حفظ انقلاب و این مسیر خواهد شد در غیر این صورت باید چند سال خون دل خورد. عدم وحدت، ظلم به جریان انقلاب است.
https://jahannews.com/vdcb9sbwsrhbw9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb9sbwsrhbw9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *