يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰

تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنید

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 885961
رئیس هیات بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان تهران از شهروندان این استان خواست تا تخلفات انتخاباتی را به سامانه تلفنی ۴۵۵۰۰ گزارش کنند.
تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اسداله تقی زاده روز پنجشنبه در جلسه بازرسین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در استان تهران گفت: طبق قانون تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز(پنجشنبه7تیرماه) ممنوع بوده است و شهروندان استان تهران در صورت مشاهده هرگونه تخلفات  تبلیغاتی نامزدها حتما موارد را از طریق تماس با تلفن 45500 هیات بازرسی انتخابات استان تهران مطرح کنند.

 وی ادامه داد :در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  (جمعه 8 تیرماه)  اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات لازم، انتخاباتی منظم و به دور از حاشیه برگزار کنیم.

تقی زاده اظهار کرد: شهروندان استان تهران می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره 45500 با پیش‌شماره 021  (از امروز 7تیرماه ) تا پایان روز رای‌گیری به این هیات اطلاع‌رسانی کنند.

وی همچنین رعایت بی طرفی را مهمترین ویژگی بازرسان عنوان کرد و افزود: رویکرد هیات بازرسی استان و شهرستان‌های تابعه تلاش برای اجرای مطلوب انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم است.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: بازرسان به منظور تضمین حسن جریان، صحت و اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات در استان تهران ماموریت دارند و  تمهیداتی اندیشیده شده تا به هیچ عنوان  روز رای گیری در محل شعب اخذ رای تبلیغات محیطی له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری صورت نگیرد.
https://jahannews.com/vdcepn8vzjh8voi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepn8vzjh8voi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *