يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰

توزیع ۵۰۰ تن برنج در قالب طرح اطعام غدیر

دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 885620
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، بنیاد برکت در قالب طرح اطعام غدیر با توزیع ۵۰۰ تن برنج در طبخ و توزیع ۴ میلیون پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور مشارکت می‌کند.
توزیع ۵۰۰ تن برنج در قالب طرح اطعام غدیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار کشور، تهیه و طبخ ۴ میلیون پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با مشارکت هیئات، مواکب، گروه‌های مردمی و گروه‌های جهادی طبخ و توزیع غذای گرم در مناطق محروم ٣١ استان کشور در روز سه‌شنبه مصادف با عید غدیر خم اقدام می‌شود.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۵۰۰ تن برنج در طرح اطعام غدیر سال جاری توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار کرد: این طرح هر ساله با مشارکت بنیاد برکت در سراسر کشور اجرا می‌شود به طوری که در سه سال گذشته ۵ میلیون پرس غذای گرم با مشارکت‌های مردمی و گروه‌های جهادی در مناطق محروم سراسر کشور طبخ و توزیع شده است.

ترکمانه تاکید کرد: طبخ و توزیع غذای گرم در قالب طرح اطعام غدیر به عنوان بزرگترین سفره اطعام محرومین با همکاری گروه‌های مردمی در مناطق کم برخوردار کشور صورت می‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcgxn97zak9734.rpra.html
jahannews.com/vdcgxn97zak9734.rpra.html
برچسب ها: برنج عید غدیر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *