شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

جاسوس موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 878061
جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان‌ الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بود، گفت این رژیم همچون امپراتوری روم و چنگیزخان محو می‌شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.
جاسوس موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، جاسوس سابق موساد میشکا بن دیوید که پس از استعفا به یک رمان‌ نویس تبدیل شد و حمله حماس به رژیم صهیونیستی و حمله ایران از آسمان به تل‌آویو را پیش‌بینی کرده بود، هم‌اکنون درباره آینده رژیم اسرائیل ابراز نگرانی کرده است.
 
این جاسوس سابق موساد در کتاب خود تحت عنوان «کوسه» که در سال 2017 منتشر شده بود، به درگیری مرگباری اشاره می‌کند که با حمله حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در پشت نوار غزه شروع می‌شود و به تنش بین جمهوری اسلامی و رژیم صهیونیستی می‌رسد.
 
پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر ماه)، این کتاب به پرفروش‌ترین کتاب او تبدیل شد.
 
طبق گزارش العربیه، بن دیوید که برای مدت 12 سال در موساد فعالیت داشته است، به خوبی می داند که ارتش یا سازمان های اطلاعاتی ممکن است شکست بخورند.
 
در سال 1997، وی در عملیات ناکام موساد در ترور رئیس سیاسی وقت حماس خالد مشعل در اردن مشارکت داشت. وی در سال 1999 پس از آن‌که نام وی پس از ترور نافرجام مشعل، فاش شد، موساد را ترک کرد و 20 کتاب به زبان عبری نوشت. 
 
وی هم‌اکنون با ابراز نگرانی درباره آینده رژیم صهیونیستی گفت «مردم اسرائیل 3 هزار سال یا شاید بیشتر زندگی کرده باشند اما به امپراتوری روم نگاه کنید به چنگیزخان نگاه کنید...آن‌ها دیر یا زود ناپدید خواهند شد».
 
وی تأکید کرد «چشم‌اندازم به من میگوید که اسرائیل برای همیشه وجود نخواهد داشت».
https://jahannews.com/vdch-6n6z23nqvd.tft2.html
jahannews.com/vdch-6n6z23nqvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *