شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو

دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 874812
جنبش حماس به تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر، که در آن وعده داده به رفح حمله کند و به تلاش برای ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، ادامه دهد، پاسخ داد.
واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو با تشدید جنگ نابودی علیه مردم ما در نوار غزه، از لفاظی‌های مذهبی برای دستیابی به اهداف سیاسی جنایتکارانه خود استفاده می‌کند.

حماس افزود: «تهدید به آزار و اذیت و کشتن رهبران مردم ما و تاکید بر عزمش برای انجام جنایت بزرگ در شهر رفح، چالشی شرم آور برای همه درخواست‌ها و مواضع بین‌المللی است که نسبت به هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح که مملو از آوارگان است، هشدار می‌دهند.»

جنبش مقاومت حماس ادامه داد: آنچه توسط دولت تروریستی صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به همراه گروه شهرک نشینان افراطی که مملو از افسانه‌های مزخرف و جنایتکارانه مذهبی هستند، از کشتار کودکان، زنان و سالمندان، سوزاندن و نابودی شهرها و نمادهای غیرنظامی، گرسنگی دادن به غیرنظامیان انجام می‌شود و نیز جنایاتی که تاریخ معاصر هرگز ندیده است، باعث می‌شود نامش به عنوان نمادی از شر و جنایتی که قبلاً هرگز بشریت در همه اعصار ندیده است شناخته شود.

نتانیاهو با تاکید بر اینکه ارتش اسرائیل وارد رفح خواهد شد، در رجز خوانی جدید خود گفت: «شما نمی‌توانید شر را با رها کردنش در رفح شکست دهید. ما وارد رفح خواهیم شد و همینطور السنوار را از بین خواهیم برد.»
https://jahannews.com/vdchzkn6i23nq6d.tft2.html
jahannews.com/vdchzkn6i23nq6d.tft2.html
برچسب ها: حماس نتانیاهو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *