شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بیمارستان‌های غزه زیر آتش توپخانه رژیم صهیونیستی

دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 874804
حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه ۲ بیمارستان نوار غزه و عملیات رزمندگان فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
بیمارستان‌های غزه زیر آتش رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، در حالی که حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مسکونی نوار غزه طی بامداد و صبح امروز ادامه داشته است توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان‌های شفا و امل در این باریکه را زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود قرار داد.

بمباران خانه‌های مسکونی نوار غزه توسط جنگنده‌های صهیونیست
شبکه المیادین به نقل از علم الدین صباح خبرنگار عرب زبان گزارش داد که حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه الحکر واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

این جنگنده‌های متجاوز خانه‌های مسکونی را در خیابان البیئه واقع در شهر دیرالبلح هدف قرار دادند که در جریان آن دست کم ۱۸ فلسطینی تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

علم الدین صباح اضافه کرد که نظامیان صهیونیست کمیته‌های عشایری را که مسئول توزیع کمک‌های بشردوستانه هستند در نزدیکی میدان کویت غزه هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نهاد دفاع شهری نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهروندان فلسطینی در اردوگاه الشاطئ توسط متجاوزان صهیونیست هدف قرار گرفته‌اند و ما به دلیل شدت حمله‌های این متجاوزان نمی‌توانیم خود را به منطقه مذکور برسانیم.

در این بیانیه آمده است: ما از دبیرکل سازمان ملل می‌خواهیم هر چه سریع‌تر برای تهیه نیازهای نهاد دفاع شهری در راستای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه وارد عمل شود.

اطراف بیمارستان شفا زیر آتش حمله‌های نظامیان صهیونیست
علاوه بر حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه توپخانه این رژیم نیز اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب نوار غزه را زیر آتش گرفته است.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اطراف بیمارستان شفا شاهد حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی در کنار تیراندازی‌های گسترده از سمت نظامیان صهیونیست است.
توپخانه رژیم صهیونیستی طبقه فوقانی بیمارستان شفا را هدف قرار داده است.

محاصره بیمارستان امل و حمله به آن
این در حالی است که در کنار تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفای نوار غزه خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به محاصره بیمارستان امل واقع در غرب شهر خان یونس و جمعیت هلال احمر فلسطین در این منطقه ادامه می‌دهند.

در کنار بیمارستان شفا، منطقه‌های اطراف بیمارستان امل در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بوده است.

عملیات رزمندگان فلسطینی علیه متجاوزان صهیونیست نزدیک بیمارستان شفا
از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که رزمندگان فلسطینی موفق شدند عناصر صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفای شهر غزه هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، تک تیراندازهای فلسطینی موفق شدند طی یک عملیات سه نظامی صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفای شهر غزه از پای درآورند.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که با همکاری رزمندگان وابسته به سرایا القدس موفق شده است مواضع نظامیان صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفا با شلیک تعدادی خمپاره در هم بکوبد.

زخمی شدن چند فلسطینی در حمله به کرانه باختری
این در حالی است که نظامیان صهیونیست به حمله‌های روزانه خود علیه شهرهای مختلف کرانه باختری و بازداشت گسترده فلسطینی‌ها ادامه می‌دهند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل یورش بردند.

این عناصر متجاوز به اردوگاه عقبه جبر واقع در شهر اریحا و روستاهای عزون و حجه واقع در شرق قلقیلیه نیز یورش بردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرده است که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس دست کم سه فلسطینی زخمی شده‌اند.

حمله به یک کودک فلسطینی در کرانه باختری
شبکه الجزیره در گزارشی از حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به یک کودک فلسطینی در یک محله تجاری واقع در الخلیل در کرانه باختری طی ۲ هفته گذشته خبر داد.

در این گزارش که با انتشار تصاویر مربوطه همراه شده است تاکید می‌شود که نظامیان صهیونیست ۲ هفته قبل یک کودک فلسطینی را مجبور کردند لباس‌های خود را از تن درآورد و آنها را پاره کردند.

شبکه الجزیره اعلام کرد که نظامیان صهیونیست دوربین‌های یک مغازه در این محله تجاری را مصادره کردند تا تصاویر حمله آنها به کودک فلسطینی مذکور منتشر نشود.
https://jahannews.com/vdciu5av5t1ayv2.cbct.html
jahannews.com/vdciu5av5t1ayv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *