سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰
۱

کیش کجا اقامت کنم؟

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 855389
سفر به جزیره کیش به خصوص در فصل تابستان و پاییز طرفداران زیادی دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید، در این مقاله به بررسی بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش پرداخته‌ایم.

 
هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در سرتاسر جزیره کیش وجود دارند که به صورت دو تا پنج ستاره بوده و با موقعیت‌های مکانی متفاوتی آماده پذیرایی از مهمانان خود هستند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی لیستی از بهترین هتل‌های جزیره کیش و رزرو هتل های کیش پرداخته و اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها به شما ارائه دهیم.

رزرو هتل کیش
برای علاقمندان به تفریحات دریایی، هتل‌هایی با ساحل اختصاصی یا نزدیکی به دریا در کیش مناسب خواهند بود. اگر علاقه‌مند به پاساژگردی و خرید هستید، برای رزرو هتل کیش بهتر است هتل‌هایی را انتخاب کنید که در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند. همچنین برای شرکت در همایش‌ها و سمینارهای تخصصی، هتل‌هایی را انتخاب کنید که دارای این امکانات هستند. در واقع تنوع مجموعه‌های اقامتی در کیش به قدری زیاد است که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند مکانی مناسب برای خود انتخاب کند. اسامی برخی از هتل‌های معروف در جزیره را می‌توانید در اینجا ببینید:

هتل پاناروما کیش
هتل پانوراما کیش دارای 15 طبقه و 267 واحد اقامتی بوده و در بلوار رودکی تاسیس شده است. این هتل امکانات رفاهی مدرنی داشته و بهترین گزینه‌ مناسب برای اقامتی راحت در جزیره کیش است. موقعیت مکانی آن در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری مانند مرکز خرید سارینا 2، زیتون و ساحل نیلگون خلیج فارس است.

آدرس هتل پاناروما کیش: بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل داریوش کیش
این هتل در سال 1383 در 3 طبقه تاسیس شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل داریوش کیش 184 واحد اقامتی مختلف دارد بنابراین می‌توانید در این هتل اتاق بگیرید، یا ساکن سوئیت ها و آپارتمان‌های مجهز آن شوید یا با هزینه‌ی کمتر در اتاق‌های کابانا که خارج از ساختمان اصلی قرار دارند اقامت کنید. چشم‌انداز خوبی به جزیره و آب‌های خلیج فارس خواهید داشت، نزدیک ساحل شرقی است و از آنجا دسترسی به مراکز خرید و دیگر جاهای دیدنی کیش از جمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام آسان است.

هتل ریان قائم کیش
هتل ریان قائم گزینه بعدی در این لیست است که با سه ستاره قیمت ارزان‌تری دارد. این مجموعه در سال 1376 اقتتاح شده و البته در سال 1397 نیز بازسازی روی آن صورت گرفته است. هتل ریان قائم کیش، دارای یک ساختمان شش طبقه بوده و نزدیک به 100 واحد با امکانات رفاهی برای مسافران آن در نظر گرفته شده است. این هتل در موقعیتی نزدیک به دریا و مراکز خرید مانند زیتون، سارینا 2 و مروارید قرار داشته و خاطراتی متفاوت و به یاد ماندنی در ذهن مسافران خود ثبت می‌کند.

آدرس هتل ریان قائم کیش: بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

هتل سان رایز کیش


 
هتل سان رایز کیش، یک هتل سه ستاره بوده و در سال 1382 روبه‌روی پردیس 2 افتتاح شد و البته یک‌بار در سال 1397 بازسازی آن صورت گرفت. این مجموعه یک ساختمان چهار طبقه است که 61 اتاق و سوئیت را می‌توانید در داخل آن ببینید. همچنین امکانات رفاهی متفاوتی دارد و در نزدیکی آن بسیاری از مراکز تفریخی و خرید دیده می‌شود. منظره این هتل رو به دریا بوده و از این نظر بسیار جذاب است.

آدرس هتل سان رایز کیش: مقابل بازار پردیس 2

هتل آریان کیش
هتل آریان کیش یک هتل چهار ستاره است که در میدان امیر کبیر در جزیره زیبای کیش و در سال 1378 تاسیس شده و موقعیتی مناسب در نزدیکی هتل مریم دارد. همچنین، مرکز تجاری زیتون در شمال، بازار پانیذ و پردیس در شرق و بازار مروارید در جنوب آن قرار گرفته‌اند. تعداد طبقات هتل آریان کیش سه عدد بوده و دارای 73 اتاق است.

آدرس هتل آریان کیش: میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر

هتل کابانا گاردن ارم کیش
کاباناهای ارم، بخشی از هتل چهار ستاره ارم بوده و شامل اتاق‌هایی است که در همکف قرار دارند و پنجره‌های آن‌ها به یک محوطه باز گشوده می‌شوند. این مکان‌های اقامتی در محوطه بزرگ هتل ارم قرار گرفته‌اند و البته امکانات مربوط به هتل ارم به آن‌ها نیز تعلق می‌گیرد. فضای داخل کاباناها بسیار زیبا و دل‌نشین بوده و همه خدمات رفاهی در آن‌ها فراهم شده است.

آدرس کابانا گاردن ارم کیش: ابتدای بلوار خیام

هتل گاردنیا کیش
هتل گاردنیا کیش، یک مجموعه اقامتی و رفاهی است که در سال 1378 تاسیس و در سال 1393 بازسازی شده است. ساختمان هتل دارای چهار طبقه بوده که فضای سبز و زیبایی با 58 واحد اقامتی هتلی و ویلایی و امکانات رفاهی دارد. موقعیت مکانی هتل، دسترسی آسان به مراکز خرید جزیره از جمله پردیس 1 و 2 و همچنین پرسنل مجربی که در آن کار می‌کنند باعث شده تا نام آن را در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار دهیم.

آدرس هتل گاردنیا کیش: بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

هتل شباویز کیش
هتل دو ستاره شباویز، در جنوب شرق جزیره کیش واقع شده و در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه یک‌بار در سال 1395 بازسازی شده و اکنون با یک فضای سبز زیبا، 78 اتاق و امکانات رفاهی مناسب، آماده پذیرایی از مسافران است. موقعیت مکانی هتل نزدیک به ساحل بوده و فاصله کوتاهی را تا پارک دلفین، دارد.

آدرس هتل شباویز کیش: ابتدای جاده جهان، بعد از مارینا پارک

هتل آبادگران کیش
آخرین گزینه در لیست ما مربوط به هتل آبادگران کیش است که در سال 1380 درب‌های خود را به روی مسافران باز کرد. این هتل با سه ستاره، دارای 76 اتاق و ویلا با امکانات مناسب بوده و در نزدیکی ساحل خلیج فارس، قرار گرفته است. هتل آبادگران کیش دسترسی آسانی را به مراکز خرید دارد و در معماری آن از طرح‌های بسیار جذابی استفاده شده است. همچنین پرسنل باتجربه و کاربلد آن همواره سعی دارند تا بهترین خاطرات را برای شما رقم بزنند.

آدرس هتل آبادگران کیش: خیابان پروین اعتصامی

رزرو بهترین هتل‌ها از اسنپ تریپ


در این مطلب به معرفی هتل‌های معروف کیش پرداختیم و در مورد امکانات و ویژگی‌های آن‌ها صحبت کردیم. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، بهتر است قبل از سفر مکان مورد نظرتان را برای اقامت از طریق اسنپ تریپ رزرو کنید. اگر شما هم هتلی را در جزیره می‌شناسید که امکانات خوبی را ارائه می‌دهد، نام آن را به این لیست اضافه کنید.
https://jahannews.com/vdcfctdc1w6dtma.igiw.html
jahannews.com/vdcfctdc1w6dtma.igiw.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هتل چند ستاره آقا شجاع !!