چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - 26 Jun 2024
 
۰
۱

دستگیری سارقان منازل در کرج

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 842924
رئیس پلیس آگاهی استان‬ البرز‬ ‌از دستگیری دو نفر از سارقان منازل در شهر کرج خبر داد.
دستگیری سارقان منازل در کرج
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ حکمت‌الله شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبر وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر کرج، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و بررسی آن به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و با روش‌های علمی و تخصصی مخفیگاه سارق منازل مسکونی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ شجاعی اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی متهم با مشاهده مستندات و شواهد موجود به جرم خود، به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه همدست دیگر متهم و مالخر پرونده مربوطه نیز شناسایی و دستگیر شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مالباختگان برای رسیدگی و انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت اصول حفاظتی و عمل به توصیه‌های پلیسی می‌توانند از تکرار اینگونه جرایم پیشگیری کنند.
https://jahannews.com/vdcgxx97tak9ty4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxx97tak9ty4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....