يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰
۳

۱۰۰ میلیون ماسک برای مراسمات محرم نیاز داریم

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 734833
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به اینکه مراسم محرم در انتظار تصمیم ستاد کرونا است گفت: ۱۰۰ میلیون ماسک و بسته بهداشتی برای ایام محرم نیاز است.
۱۰۰ میلیون ماسک برای مراسمات محرم نیاز داریم
به گزارش جهان نيوز، نوشاد نوشادی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های هیئت‌های مذهبی زنده نگه داشتن آئین‌های عاشورایی و برگزاری باشکوه مجالس سوگواری ماه‌های محرم و صفر است.

وی بر حفظ سلامت مردم در این ایام تاکید کرد و اضافه کرد: امسال در ماه محرم با شرایط خاصی روبرو هستیم و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در برگزاری این برنامه‌ها باید مد نظر باشد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور تصریح کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، مسئولان و بانیان هیئت‌ها و مجالس عزاداری نهایت سعی و تلاش خود را در پیشگیری از شیوع این بیماری انجام خواهند داد.

وی از اجرای طرح شمیم حسینی در محرم خبر داد و اضافه کرد: امسال در این طرح در کنار کمک به اطعام عزاداران، اقلام بهداشتی نیز به‌عنوان مکمل به هیئت‌های مذهبی تحویل و اهدا شود.

نوشادی خواستار توزیع بسته‌ها و اقلام بهداشتی در موکب‌های اربعین و ایستگاه‌های صلواتی شد و بیان کرد: برای برگزاری مراسم محرم منتظر اعلام دستورالعمل نهایی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و سازمان تبلیغات هستیم.

وی افزود: انتظار داریم نهادهای دولتی و مراکز بهداشتی و درمانی، متولیان فرهنگی و خیرین برای تکمیل کمبودهای بهداشتی و حفظ جان مردم عزادار به ویژه در پنج روز دهه دوم محرم نسبت به تهیه و تأمین ۱۰۰ میلیون ماسک و بسته‌های بهداشتی اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کل ایران ۸۰ ملیون است..... شما ۱۰۰ ملیون ماسک میخواهید چه بکنید؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of

خوب بنده خدا اگر یه حساب سرانگشتی داشته باشی متوجه میشی که ۱۰۰ میلیون ماسک هم ممکنه کم بیاد.
Ukraine
ما راضی به برگزاری مراسم نیستیم پارسال هرچی اتوبوس تو شهر ما بود بردن عراق برای زائران اربعین مردمی که ماشین نداشتن به مشکل خوردن