يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

روایتی عجیب از امداد غیبی به رزمندگان مقاومت

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 874996
روایتی بر اساس اعتراف سربازان اسرائیل در جنگ 33 روزه از امداد غیبی عجیب و تکان دهنده به رزمندگان مقاومت را در این ویدئو ببینید.
روایتی عجیب از امداد غیبی به رزمندگان مقاومت
به گزارش جهان نيوز، حکایت امداد های غیبی را بارها در دوران دفاع مقدس در قالب کمک و یاری رساندن به رزمندگان اسلام شنیده ایم اما اکنون سالها از آن دوران پر افتخار می گذرد و شاید خاطره امدادهای فراوان غیبی در آن دوران طلایی از اذهان برخی ها رفته باشد.

امروز به وضوح در برابر دیدگان بی تفاوت جهانیان می بینیم که دشمن صهیون، دریوزه و درمانده و ناتون و عاجز از رویارویی با شیرمردان مقاومت، به نبرد ناجوانمردانه روی آورده و جنایات گسترده و بی امان نسبت به زنان و کودکان بی دفاع روا می دارد، بیان جلوه های زیبا از امداد های غیبی و یاری رساندن لشگریان حق به رزمندگان مقاومت شاید روایت تازه و شنیدنی به نظر آید.

این روزها با وجود یورش وحشیانه سفاکان غاصب به سرزمین فلسطین و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه، اما صحنه هایی زیبا و بهت آور از رشادت های بیدریغ رزمندگان مقاومت در برابر نظامیان وحشی و سراپا مسلح صهیونیست را شاهدیم که به نوعی اثبات وعده الهی و نص صریح قرآن کریم در حمایت لشگریان خداوند از مجاهدان راه حق است.

اگرچه دشمن از بیان واقعیت ها و نمایش اقتدار مقاومت در برابر تسلیحات پیشرفته و تجهیزات مدرن صهیونیست ها که توسط کمک های لجستیکی و نظامی و همچنین مالی آمریکا، دنیای غرب و دنیای عرب (حکام مرتجع منطقه) تامین می شود، هراس دارند اما محدود ویدئوهایی که از مجاهدت ها و نبردهای دلیرانه مقاومت بیرون می آید بیانگر برتری رزمندگان قسام و حزب الله و انصارالله و حزب الله عراق بر فوج عظیم استحکامات و تجهیزات کلان و پیشرفته ارتش سفاک صهیون است.

انهدام تانک های مرکاوا که با تبلیغات فراوان، شکست ناپذیر توصیف شده بودند و هلاکت گسترده مزدوران خوانخوار در تیپ های تکاور و ویژه گولانی و نیروهای ویژه آمریکایی که آوازه شهرت شان زمانی دنیا را برداشته بود، و سایر موفقیت های مقاومت در انهدام دقیق استحکامات و پایگاه های ویژه دشمن و همچنین اصابت دقیق و مکرر موشک ها و پهپادهای مقاومت ز مسافت های دور به شهرها و تاسیسات دشمن و نیز انهدام و غرق کشتی های تامین کننده نیازهای صهیونیست ها در آبهای تحت نفوذ و اشراف محور مقاومت و همه و همه بیانگر اوج ذلت و خواری و زبونی آنها و مصداق بارز نصر و پیروزی الهی است که به مجاهدان راه حق داده شده است.

برتری ها و موفقیت های مستمر محور مقاومت علیرغم ایراد تلفات سنگین از مردم بیگناه و بی دفاع غزه، سندی آشکار از وعد های پیروزی است که ان شاء الله به زودی محقق خواهد شد. امروز اگر دنیای غرب و بوق های تبلیغاتی صهیونیست ها اندکی انصاف به خرج دهند، می توانند تلفات سنگین و کمرشکن دشمن را در عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و غیره را به وضوح به اطلاع مردم دنیا برسانند اما دریغ که این واقعیت همواره از دید جهانیان پنهان نگاه داشته شده است.

ویدئوی زیر روایتی واقعی از وعده نصر الهی و تحقق آیه شریفه نهم از سوره مبارکه احزاب است که به واقع یاری خداوند سبحان را برای دوستداران جبهه حق و حقیقت نمایان می کند آن زمانی که رب اعلی می فرمایند:   یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اذْکُرُواْ نِعْمَهَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ جَآءَتْکُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنَا عَلَیْهِمْ رِیحاً وَ جُنُوداً لَّمْ تَرَوْهَا وَ کَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیراً ؛ اى کسانى که ایمان آورده ‏اید! نعمت خدا را بر خود به یاد آورید، آن گاه که (دشمنان شما در قالب) لشکریانى به سراغتان آمدند، ولى ما (براى دفاع از شما) تند بادى (سخت) و لشکریانى که آنها را نمى‏ دیدید بر آنان فرستادیم، (و بدین وسیله دشمنان را قلع و قمع کردیم)، و خداوند به آنچه انجام مى ‏دهید بیناست؛
https://jahannews.com/vdcaoynai49n0o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoynai49n0o1.k5k4.html
مرجع : سراج 24
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حق پیروز هست چه ایران چه لبنان و چه عراق و سوریه و یمن و فلسطین عزیر