جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۱۳

چهره‌های مطرح در یادبود عسل بدیعی/ دایی هم آمد

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب: 280595
مراسم یادبود عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون عصر سه‌شنبه با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و مردم در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار شد.
به گزارش جهان،‌ زنده‌یاد عسل بدیعی دوشنبه 12 فروردین در 36 سالگی درگذشت. «بودن یا نبودن»، «هفت پرده»، «دست‌های آلوده»، «شمعی در باد» و «پروانه‌ای در مه» از جمله فیلم‌های سینمایی او و «ششمین نفر»، «زمین انسان‌ها» و «مستانه» از جمله آثار تلویزیونی او است.

ملکه رنجبر، سیروس ابراهیم‌زاده، علیرضا داوودنژاد، علیرضا خمسه، همایون ارشادی، پوریا پورسرخ، ابوالحسن داوودی، الهام پاوه‌نژاد،ستاره و لاله اسکندری،کمند امیرسلیمانی، امین زندگانی، حبیب رضایی، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب دهقان‌نسب، فرزاد موتمن، حبیب اسماعیلی، طناز طباطبایی، علی دهکردی، غلامرضا موسوی، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی‌نیا، کوروش سلیمانی، جواد عزتی، پوری بنایی و... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

در ورودی سالن،فریبرز عرب‌نیا، رضا داودنژاد به همراه پدر و «جان‌یار» فرزند عسل بدیعی ایستاده بودند و به مهمانان خوش‌آمد می‌گفتند.

بیشتر حاضران در مسجد و اطراف آن را علاقه‌مندان به سینما تشکیل می‌دادند و ازدحام جمعیت به حدی بود که ترافیک سنگینی در اطراف مسجد نور در میدان فاطمی بوجود آمده بود و خیابان منتهی نیز توسط پلیس بسته شده بود.

گرفتن عکس یادگاری در داخل مجلس هنگام سخنرانی خطیب جلب توجه می‌کرد و این موضوع چندین‌بار با تذکر حجت‌الاسلام یاری مواجه شد که از آنها خواست عکس‌های یادگاری‌شان را در بیرون مجلس بگیرند.

بسیاری از حاضران در پشت صندلی که علی دایی بر روی آن نشسته بود، حاضر می‌شدند و عکس یادگاری می‌گرفتند!

ازدحام جمعیت باعث شد، جمعی از سینماگران موفق به حضور در مسجد نشوند.

از قسمت بانوان نیز همهمه زیادی به گوش می ‌رسید و بارها تذکر داده شد که حاضران سالن را ترک کنند تا افراد دیگر بتوانند وارد مجلس شوند.

پلاکاردها و تاج گل زیادی در بیرون و داخل مسجد از سوی افراد و نهادهای مختلف جهت تسلیت به خانواده بدیعی به چشم می‌خورد.


مرجع : ایسنا , مهر , شبکه تصویر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


sadegh
اینجا مسجده و همه با کفش واردش شدن؟؟؟؟
هنرمندن ديگه!
این مسجد نور تو میدون فاطمی انگار فقط برای گرفتن مراسم عزا ساخته شده نه کار دیگه! حیف مرحوم ابوالحسنی که مراسم ترحیمش تو این مسجد بود (ما رفته بودیم)...
هموطن
Iran, Islamic Republic of
بله آقاي صادق بعضي از مساجد تهران كه خيلي بزرگ هستند و براي مراسم‌هاي پرجمعيت در نظر گرفته شده‌اند با كفش وارد مي‌شوند و صندلي دارند. ولي در اين صحن مساجد نماز خوانده نمي‌شود و نمازخانه‌اشان در صحن ديگري است.
رامین
خیر سالن اجتماعاته عزیزم
Iran, Islamic Republic of
عزیز من در بخش مراسم این مسجد سالن برای این درست شده که لازم نباشد افراد کفششان را در بیاورند و برای همین صندلی گذارده اند برای شخصیتها هم که مراسم گذارده می شود همین جور است ربطی به هنرمند یا غیر هنرمند بودن ندارد و برای همین است که اکثر افراد مشهور مراسم ختم عزیزان خود را در این محل می گیرند.
ebrahim
United States
کاش ما آدمها فرهنگ استفاده از موبایل را بلد بودیم ! چه صحنه های دلخراشی ! یه سری آدم ... و ... در مجلس ختم حاضر میشوند و با عکس گرفتن جو مجلس را کدر میکنن!!!!
کاش کمی به رفتار خودمون فکر کنیم !!!!!!!!!!
تیپ بعضی از بازیگرا حال آدم رو بهم می زنه اینا فکر می کنن از تمام مردم برترن
you
کاش یکم مراعات میکردن......

عکس یادگاری اون هم تو همچین شرایطی...

افسوس و افسوس که در نهایت سختی این جدایی فقط برای فرزندش و پدر ومادرش است

روحش شاد.......
...
من نفهميدم امده بودن واسه عذاداري يا گرفتن عكس يادگاري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدايش بيامرزد
Latvia
خدارحمتش کنه.بازیگرخوبی بودندخانم بدیعی.بیچاره پسرش من دلم برای پسرش میسوزه که تنهاشد.
مریم
از خانم ... خیلی بدم اومد با اینکارش ... مراسم ختم مثله عروسی میره تو عرسی چیکار میکنه مرده حرمت داره چرا بازیگرای دیگه مثله طناز طباطبایی و بقیه انقدر به خودشون نرسیدن متاسفم واسش واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا