شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵

آمار رسمی از افزایش شعار نویسی بر دیوار ها

شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 104142
شعار نویسی پس از انتخابات امسال در شهرهای بزرگ گسترش قابل توجهی پیدا کرد و محتوای آن از شعار نویسی خدماتی و تجاری به شعر نویسی سیاسی تغییر پیدا کرده است.
آمار رسمی از افزایش شعار نویسی بر دیوار ها
به گزارش سرویس جامعه جهان، شعار نویسی در سال گذشته رشد قابل توجهی نسبت به سالهای پیش از آن داشت، به طوری که یک مقام مسؤول در این رابطه رشد شعار نویسی در این ایام را بیش از 10 برابر برآورد کرده است.
 
قائم مقام زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه شعار نویسی در چند ماه اخیر رشد نامتعارف داشته و رفع آن به مشکلی برای همه مناطق تبدیل شده است گفت: بسیاری از همکاران ما در شهرداری موظف شده اند در خودرو هایشان اسپری های سفید رنگ داشته باشند تا در مسیر رفت و آمد از منزل به محل کار ،اگر با موردی مواجه شدند در جا به امحاء شعار ها اقدام کنند.
 
به گفته وی حساسیت این نوشته ها بالا است و ما سعی می کنیم با از بین بردن آنها التهاب را کم کنیم.
 
وی در گفتگو با ماهنامه مهر نو  وابسته به بهزیستی گفت:پیش از انتخابات شعار نویسی یک دهم اوضاع موجود بود و گرایش های سیاسی و جناحی هم در آنها وجود نداشت و بیشتر شکل خدماتی داشت.

با این حال طی یک و دو ماه گذشته تحرک  وندال های سیاسی برای سیاه کردن دیوار خانه ها و اماکن عمومی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است که در این راستا نقش پلیس در برخورد با هنجار شکنان و شهرداری در امحاء سیاهه ها قابل تقدیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هي به خودم ميگويم به سايت شما سرنزنم..هي دلم نمي آيد
بين اين همه شعار كه به در وديوار نوشته شده و خودتان بهتر از من مي دانيد چي هستند براي عكس اين مطلب اين شعار را انتخاب كرده ايد.
خیلی مهم؛ لطفا مدیران شهرداری تهران این نظر را بخوانند:
نمی دانم این چه سلیقه ای است که شعارهای را با رنگهای مخالف زمینه می پوشانند؟! مثلا شعار روی دیوار سبز را با رنگ مشکی و شعار روی دیوار سیمانی را با رنگ آبی و شعار روی دیوار سفید را با رنگ سبز یا آبی و....!
خداوکیلی یکی نیست در سازمان زیباسازی کمی سلیقه و فکر به خرج دهد و در هر منطقه ماموران امحای شعارها رنگهای متفاوت و همخوان با رنگهای اصلی به کار رفته شده در زمینه ها را همراه داشته باشند و دیوارها را اینقدر زشت تر نکنند!
شعار و علایم روی دیوار یک طرف و این امحای بدسلیقه طرف دیگر و مصداق کور کردن چشم و سرمه کشیدن است!
اتفاقا برعکس نظر این بیننده، عکس بسیار مناسب و خوبی زده اید!
Iran, Islamic Republic of
ما که اکثرا از همین شعارها دیدیم
Iran, Islamic Republic of
تصویر شما که هم نشان بی ادبی طرفداران شما است و هم نشان از کینه ای بودن شما بعد خاتمی رو به کینه ای بودن متهم می کنید. واقعا شما لابد دلتان هم به حال خیابان های شهر می سوزد. خجالت بکشید. خودتان می دانید که شعار نویسی در شهرها و روستا ها زیاد شده این چیزی هم که شما نشان دادید نمی نویسند. شما هم مثل صدا و سیما خودتان را به کری و کوری بزنید تا ببینیم چه سودی عاید این ملت می شود. دولت مستدام!