جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حکم حکمیت «لاله» قابل تغییر نیست

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 381613
رییس سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه حکمیت درباره سرنوشت پروژه «لاله» کارشناسی و با بررسی چندماهه بوده، اعلام کرد این رای نظر سازمان و غیرقابل تغییر است.
به گزارش جهان؛ حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در گفتگو با مهر درباره مساله حکمیت در پرونده پروژه سینمایی «لاله» که از دولت قبلی تاکنون با چالش های زیادی رو به رو بوده است، اینگونه گفت: مساله حکمیت به درخواست اسدالله نیک نژاد کارگردان فیلم «لاله» انجام شد و سازمان سینمایی برای اینکه حسن نیت و بی طرفی خود را نسبت به پروژه لاله و دست اندرکاران آن نشان دهد این پیشنهاد را پذیرفته و حکمیت را به علیرضا رضاداد سپرد.

وی ادامه داد: رضاداد بر اساس بررسی چندماهه و مدارک ارائه شده از سوی عوامل فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نظر خود را به عنوان حکم اعلام کرد که به نظر من این حکم به طور کامل و جامع ارائه شده است.

رییس سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه رعایت انصاف و عدالت اصل مهمی در ارائه نظر در این پرونده بوده است، عنوان کرد: رای حکمیت نظر سازمان سینمایی و غیرقابل تغییر است.

ایوبی در پاسخ به اینکه اگر کارگردان «لاله» این رای را نپذیرد چه اتفاقی برای این پروژه می افتد؟ گفت: تبعات نپذیرفتن این حکم از سوی نیک نژاد با خود او است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *