يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

سامانه ثبت اعتراض به حذف یارانه ازکار افتاد

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 459969
سامانه http://www.yaraneh۱۰.ir/prs که به منظور ثبت اعتراض برای حذف یارانه بگیران در نظر گرفته شده است غیرفعال و امکان ثبت اعتراض وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از میزان، علی ربیعی طی گفت وگوی تلویزیونی اخیر خود از حذف حدود ۳ میلیون یارانه بگیر خبر داد و از سوی دیگر اعلام کرد که ۸۰ درصد این جمعیت اعتراضی به حذف یارانه نداشته اند.

در حال حاضر هر فردی که خواهان ثبت اعتراض خود را به حذف یارانه را داشته باشد امکان آن وجود ندارد زیرا سامانه http://www.yaraneh۱۰.ir/prs از کار افتاده است و امکان درج کد امنیتی برای ثبت اعتراض وجود ندارد.

عدم ثبت اعتراض از یک سو و از سوی دیگر عدم رسیدگی به موقع به اعتراضات و فاکتورهای غیرکارشناسی در خصوص حذف یارانه بگیران سبب انتقادات مردم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
بعد کلی سال کار کردن یه خونه با 45 میلیون وام خریدیم برجی یک میلیون وصد قسط میدیم یارانه مون رو قطع کردن مستاجر بودیم بهتر بود
گوهر صباغیان
United States
باسلام.من هم تازه 2 ساله ازدواج کردم.چند ماهه یارانمون قطع شده.من هم نمیدونستم چطور باید پیگیری کنم برای اعتراض به خذف یارانه.اما الان که متوجه شدماز طریق سایته باید اعتراض را ثبت کنیم، سایت کد امنیتی نمیده .تماس هم میگیرم ،یا اشغاله یا کسی پاسخگو نیست.مسئولین محترم لطفا راهنمایی کنید.(با اینکه میدونم کسی پاسخگو نیست و بیهوده تلاش میکنم)
صباغیان
United States
آقای رئیس جمهور محترم واقعا این حق ماانیست که یارانمون حذف بشه.ظلمه.با وجود اینهمه گرانی و حقوق پایین قشر کارمند و کارگر به خدا ظلمه.چرا کسی پاسخگوی من نیست.من معترضم به حذف یارانم.چرا کسی راهنمایی نمیکنه.من باید چیکارکنم؟
صباغیان
United States
جناب آقای علی ربیعی گرامی واقعا علت قطع یارانه بنده چیست؟من با حقوق کارمندی و داشتن کلی قسط و ازجمله قسط وام ازدواج که هنوز تمام نشده چرا باید یارانه ام قطع شود؟
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشمند است پاسخ دهید.
من معترض هستم
صباغیان
United States
با سلام.
چرا کسی پاسخگو نیست؟
چرا مسئولین هیچ جوابی به بنده من نمی دهند؟
اصلا پیام من به گوشه مسئولین محترم رسیده یا اینکه جهت دل خوشی نظرات و پیام ها ثبت می گردد؟؟؟؟؟؟؟
حسین مهدیون
Iran, Islamic Republic of
5 ماه است که یارانه اینجانب قطع شده ودر سامانه اعتراض کرده ام در عرض این 5 ماه اعتراض بنده بررسی نشده است ! در حالیکه معلم ابتدایی هستم با 5 نفر عائله وهمسرم خانه دار است خدا می داند هیچ درآمد دیگری جز حقوق معلمی ندارم .پسرم دانشجوی دانشگاه آزاد است وسرپرستی مادر پیرم با من است که مریض بوده وهفته ای یک بار به پزشک نیاز دارد . آیا این واقعاً حذف یارانه پردرآمدهاست؟؟؟ یا انتخاب چند نفر به صورت شانسی!!!