يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

نکونام در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 336956
جواد نکونام برای مشخص شدن وضعیت نهایی خود امروز به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفت.
نکونام در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت جواد نکونام کاپیتان تیم ملی منتشر شده او امروز برای مشخص شدن تکلیف نهایی‌اش به دفتر مدیرعامل استقلال رفت تا با علی فتح‌الله‌زاده درباره آینده‌اش صحبت کند.

نکونام امروز صبح ساعت ۱۰ به دفتر فتح‌الله‌زاده رفت و در جلسه‌ای سه نفره با حضور نظری جویباری آخرین حرف‌های خود را درباره تصمیمش با مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال در میان گذاشت. مدیرعامل استقلال یک ساعت و ۱۵ دقیقه پس از شروع این جلسه، از دفتر خود بیرون رفت اما به خبرنگار ایسنا گفت که برای ادامه جلسه به باشگاه باز خواهد گشت اما تا لحظه ارسال این خبر، فتح‌الله‌زاده هنوز به دفتر باشگاه مراجعه نکرده است.

ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه نیز منصور پورحیدری به دفتر فتح‌الله‌زاده رفت تا به جلسه‌ای که با حضور جواد نکونام و نظری جویباری ادامه داشت، اضافه شود.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد با ورود منصور پورحیدری به موضوع جدایی نکونام از استقلال و با پادرمیانی او، کاپیتان تیم ملی با فراموشی کدورت‌های به وجود آمده در ادامه فصل نیز با پیراهن استقلال به میدان برود؛ اتفاقی که با توجه به کمبود بازیکن در تیم استقلال با استقبال امیر قلعه‌نویی را هم همراه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *