پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

پورحیدری:رحمتی به‌خاطربی‌تمرکزی‌گل‌خورد

الجزیره را باید ببریم
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 349574
مدیرفنی استقلال با بیان اینکه بحث عدم تمرکز در تیمش تبدیل به یک «گیر» شده است می‌گوید اگر آبی‌پوشان برابر الجزیره پیروز نشوند شانس‌شان برای صعود بسیار ناچیز می‌شود.
پورحیدری:رحمتی به‌خاطربی‌تمرکزی‌گل‌خورد
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار شب گذشته استقلال و الریان که با پیروزی تیم قطری پایان یافت گفت: بازی بدی را از استقلال شاهد نبودیم. با همه مشکلاتی که استقلال دارد و اینکه مصدومان هم تازه به تیم اضافه شده‌اند و به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند، ما نمایش خوبی از تیم دیدیم. امثال حیدری، جمشیدیان و بیگ‌زاده به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند و با این‌ حال استقلال بیشتر بر بازی سوار بود. من احساسم این است که مدتی است بازیکنان تمرکز لازم را از دست داده‌اند. در بازی با الشباب هم این مسئله صادق بود و دیدید که چقدر فرصت از دست دادیم و چقدر راحت هم گل خوردیم. بازیکنان استقلال زحمت زیادی می‌کشند اما روی کارشان تمرکز ندارد و دقیقا نمی‌دانم دلیل از دست دادن این همه فرصت از سوی بازیکنانمان چیست.

او ضمن ابراز امیدواری از آینده استقلال اظهار کرد: عدم ترکز در استقلال برای این تیم مشکل ایجاد کرده اما فکرمی‌کنم سه بازی از چهار بازی پیش‌رویمان را هم اگر ببریم به مرحله بعدی احتمالا صعود می‌کنیم. بازی این هفته ما برابر الجزیره در تهران خیلی تاثیرگذار است و باید این تیم را در تهران شکست دهیم. اگر سه امتیاز بازی با الجزیره را نگیریم واقعا شانس صعودمان ناچیز می‌شود و محکوم به برد در آن دیدار هستیم. الجزیره تنها تیم ۶ امتیازی این گروه است و برای وجود شانس برای صعودمان باید آنها را شکست دهیم.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مهدی رحمتی و بحث تمرکز او عنوان کرد: نه تنها رحمتی، بلکه همه بازیکنان استقلال تمرکز لازم را ندارند. رحمتی گلی را خورد که ناشی از عدم تمرکز است و این به کل تیم هم برمی‌گردد. وقتی بازیکن با تجربه‌ای مثل رحمتی چنین گلی دریافت می‌کند، باید متوجه شویم که مسئله تمرکز در استقلال مسئله‌ای جدی به شمار می‌رود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این مشکل تمرکز حل می‌شود یا نه، بیان کرد: آقای قلعه‌نویی حتما با بازیکنان در این زمینه صحبت می‌کنند تا این گیری که الان شکل گرفته برطرف شود. در بازی با الشباب با وجود موقعیت‌های خوب از فرصت‌ها استفاده نکردیم و این اتفاق در بازی با الریان هم تکرار شد. برای حل این معضل باید آقای قلعه‌نویی فکری کند تا در بازی با الجزیره این مشکل تکرار نشود.

پورحیدری در پایان افزود: امیدوارم آخرین بازی‌مان در سال جاری که برابر الجزیره است با بردی شیرین همراه شود تا مردم خوشحال از ورزشگاه خارج شوند. فکر می‌کنم با موفقیت در بازی با الجزیره تیم با روحیه‌ای مناسب در لیگ و آسیا حضور پیدا می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mortaza
ديگه اميدي نيس.