پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۷

تعیین تکلیف برای علما از سوی همسر تاج زاده

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 107752
چرا از ما متهمان حمايت نمي کنيد؟
همسر يکي از متهمان حوادث پس از انتخابات براي علما و مراجع تعيين تکليف کرد!
فخرالسادات محتشمي همسر مصطفي تاج زاده در مطلبي که در وبلاگ شخصي خود نوشته با لحني آمرانه گفته الان زماني است که علما بايد آغوش باز کرده و حق آسيب ديدگان و معترضين را انذار داده و جبران کنند. وي در اين مطلب خود از يک سو مدعي شده که مردم نوعدوست ما درصدد حل گرفتاري زندانيان حوادث بعد از انتخابات بوده اند اما در فراز بعدي ادعاي خود نوشته است بي اطلاعي مردم از مسائل و مشکلات زندانيان مانع ياري رساندن مردم به آسيب ديدگان شده است.
به گزارش رسالت همسر تاج زاده در بياني گستاخانه علماي حوزه و دانشگاه، انديشمندان، هنرمندان و حقوقدانان را به عافيت طلبي و دنيا خواهي متهم کرده و مدعي شده هنوز خيلي ها زنداني هستند. چرا بزرگان و علماي حوزه و دانشگاه و انديشمندان و هنرمندان و حقوقدانان به داد مظلومان نمي رسند. آيا دنيا اين قدر ارزش دارد که بي تفاوت باشيد؟
همسر تاج زاده در مطلب خود هيچ اشاره اي به طراحي هاي جريان فتنه، حزب مشارکت، سازمان مجاهدين انقلاب و رفتارهاي ضد قانون و خودسرانه موسوي و کروبي و... که با لجاجت هاي خود باعث اغفال جوانان و به وجود آمدن حوادث تلخ و کشته و زخمي شدن ده ها نفر و وارد شدن خسارات هنگفت مالي و جاني به مردم و حيثيت نظام در داخل و خارج شد نکرده و يک طرفه به حمايت از محکومان حوادث اخير پرداخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این روش همیشگی آن ها است، تا چند وقت پیش با زبان خواهش و تمنا از علما می خواستند که به فتنه آن ها کمک کنند؛ اما حالا که مراجع و علما دست رد به سینه شان زده اند، روی واقعی خود را نشان دادند و به آن ها توهین می کنند.
خیلی ناراحت کننده است که در کشور ما، به مراجع و علما چنین توهن هایی شود. باید عوامل هتاک برخورد کرد.
Iran, Islamic Republic of
بیخود دست و پا نزن اون موقع که خیانت رو در حق ملت تمام کردین باید فکر اینجا رو هم میکیردین .
Syrian Arab Republic
وقتی به زندگی اقتصادی مصطفی تاجزاده نگاه می کنم اثری از ويژه خواری های اقتصادی نمی بينم و همچنان زندگی نسبتا ساده ای دارد و معمولا در دلم می گويم خسر الدنيا و الآخرة ولی همچنان باخودم می گويم نمی شود کسی دلبسته دنيا نباشد و با ولی زمان درگير شود . به نظرم دنيايی که تاجزاده به آن دلبسته است تخيلات و خواسته های نفسانی از جنس رفاه و عشرت نيست بلکه از جنس خودخواهی و عجب است. و در تاريخ ما از اين نوع دنيا طلبان کم نبوده اند مانند آن درويشی که با امام معصوم عليه السلام به درشتی طعنه زد که لباس فاخر پوشيده ای و جدّت علی عليه السلام لباس وصله دار می پوشيد و امام فرمود: اين را برای مردم پوشيده ام و لباس خشنی که زير آن پوشيده بود نشان داد و فرمود اين را برای خدا ولی تو زير اين لباس پشمين زمخت لباس نرمی پوشيده ای ...لباس نرم برای خودت و لباس خشن برای تظاهر ميان مردم!
Iran, Islamic Republic of
چرا دادگاه نبوي و همدستان ايشان در شهيد سازي كشميري و محاكمه عاملان انفجار 8 شهريور خبري نيست . چرا اين آقا به فعاليتهاي خود ادامه مي دهد و همدستان ايشان همچنان در اتهام زني به مسئولان نظام ادامه مي دهند
]چه دستاني در كار هست كه اينان آزادانه بچرخند و براي مردم تصميم گيري سياسي كنند
Iran, Islamic Republic of
اي آمريكا از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير !!!
Iran, Islamic Republic of
خانوم محتشمی پور از گروهتون توی سایت مای پردیس چه خبر؟ هنوز هم فریادهای فمنیستی میزنید انجا ؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز !

چرا به ایشان گیر می دهید ؟ مگر مادر عروس حقّ سخن گفتن ندارد ؟؟