کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعیین تکلیف برای علما از سوی همسر تاج زاده

30 فروردين 1389 ساعت 8:06


چرا از ما متهمان حمايت نمي کنيد؟
همسر يکي از متهمان حوادث پس از انتخابات براي علما و مراجع تعيين تکليف کرد!
فخرالسادات محتشمي همسر مصطفي تاج زاده در مطلبي که در وبلاگ شخصي خود نوشته با لحني آمرانه گفته الان زماني است که علما بايد آغوش باز کرده و حق آسيب ديدگان و معترضين را انذار داده و جبران کنند. وي در اين مطلب خود از يک سو مدعي شده که مردم نوعدوست ما درصدد حل گرفتاري زندانيان حوادث بعد از انتخابات بوده اند اما در فراز بعدي ادعاي خود نوشته است بي اطلاعي مردم از مسائل و مشکلات زندانيان مانع ياري رساندن مردم به آسيب ديدگان شده است.
به گزارش رسالت همسر تاج زاده در بياني گستاخانه علماي حوزه و دانشگاه، انديشمندان، هنرمندان و حقوقدانان را به عافيت طلبي و دنيا خواهي متهم کرده و مدعي شده هنوز خيلي ها زنداني هستند. چرا بزرگان و علماي حوزه و دانشگاه و انديشمندان و هنرمندان و حقوقدانان به داد مظلومان نمي رسند. آيا دنيا اين قدر ارزش دارد که بي تفاوت باشيد؟
همسر تاج زاده در مطلب خود هيچ اشاره اي به طراحي هاي جريان فتنه، حزب مشارکت، سازمان مجاهدين انقلاب و رفتارهاي ضد قانون و خودسرانه موسوي و کروبي و... که با لجاجت هاي خود باعث اغفال جوانان و به وجود آمدن حوادث تلخ و کشته و زخمي شدن ده ها نفر و وارد شدن خسارات هنگفت مالي و جاني به مردم و حيثيت نظام در داخل و خارج شد نکرده و يک طرفه به حمايت از محکومان حوادث اخير پرداخته است.


کد مطلب: 107752

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/107752/تعیین-تکلیف-علما-سوی-همسر-تاج-زاده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com