شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۷

درخواست‌ دانشجویان دانشگاه‌ شریف از صداوسیما درباره فتنه

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 464477
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار تبیین اثرات و عواقب جانبی فتنه ۸۸ از سوی رسانه ملی شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در نامه‌ای به محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما خواستار تبیین اثرات و عواقب جانبی فتنه ۸۸ از سوی رسانه ملی شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: هجوم هجمه‌ها و انتقادات به صدا و سیما در این چند ساله برای ما به مثابه تقویمی‌است که نشانگر فرارسیدن یک سالروز دیگر از یوم الله ۹ دی است. قابل درک است که انتقادات از صدا وسیما بعضا حق است و در کل کاملا مشهود است که انتقاد امری بسیار صواب است که باید نسبت به تمامی ارگان ها و نهادها و سازمان ها و ... در کشور شود.

این نامه می‌افزاید: البته روانه کردن حجم انتقادات بعضا هدف دار، نسبت به سازمان صدا و سیما در حوالی سالروز ۹ دی تقریبا عادت همیشگی عده ای شده که از اقداماتِ سازمانِ تحتِ مدیریتِ حضرت عالی به جهت آگاه‌سازی همگانی پیرامون حواشی سال ۸۸ دل خوشی ندارند. این انتقادات، با درایت بالایی نثار حضرت عالی و سازمان شما می شود، مثلا یک رای گیری خودمانی که اصلا مشتی از خروار نیست در یک سایت خبری، مخاطبین صدا و سیما را حداقلی جلوه می‌دهد یا حواشی خاص را حول یک مصاحبه غیر ورزشی در یک برنامه ورزشی با شانتاژهایِ فراوانِ رسانه‌ای، برای سازمان ایجاد می‌کند.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: آگاهی بخشی صدا و سیما در راستای دانشگاهِ عمومی دانستن این سازمان توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی عامل کینه بسیاری نسبت به این سازمان شده است، اما گویا شیرینی و حب صندلی‌های عاریتیِ مدیریتیِ این عده فعالِ فتنه در جمهوری اسلامی ایران، فرصت بروز کینه‌ها را از آنان گرفته است و اکنون مجالی برای نوچه‌هایِ نورسیده خودشان مهیا می‌کنند، تا سازمان را سرگرم حواشی کنند.

دانشجویان دانشگاه شریف در بخش دیگری از نامه خود تاکید کردند: همانگونه که مستحضرید ۶ سال پیش در سناریوی طراحی شده توسط عوامل‌های محب تمدن شیطان عده‌ای در داخل کشور کاراکتری ویژه جهت ذلیل‌سازی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی را از خود به نمایش گذاشتند، اینها همان‌هایی هستند که به محض رسیدن به جاه و مقامی اثرگذار در این کشور، فرصتی برای نفوذ هستند که این مسئله در کنار دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون مسئله نفوذ، حساسیت کار حضرت عالی را در این سال حساس نسبت به بازخوانی ماوقع حوادث سال ۸۸ در راستای اثرگذاری و اثربخشی کار حضرت عالی دو چندان می‌کند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توجه به اهمیت برگزاری دو انتخابات در سال جاری و همچنین توجه به آگاه‌سازی عمومی، من جمله جوانان این کشور، از جناب عالی تقاضا داریم تا بیشتر به اهمیت موضوع توجه کنید و همچنین به صورت پیشنهاد به حضرت عالی اعلام می‌کنیم تا بیشتر به اثرات جانبی اتفاقات رخ داده در حوالی سال ۸۸ ، من جمله تشدید تحریم ها که از آفات تخریب وجهه بین المللی ایران بود، در صدا و سیما بپردازید.

در پایان این نامه تاکید شده است: نه دی نه فقط یک حادثه در طول انقلاب بود، بلکه نمود عینی وجود منافق در بین مسئولین را بر همگان مشهود کرد. در نهایت یادآور می‌شویم که میانه‌روی بدون توجه به مرز بین حق و باطل شاید رضایتی نسبی مخالفین را در پی داشته باشد و حق‌گرایی عاملی برای دشمن تراشی و نزول حواشی باشد ولی مسلم بدانید عزت نزد همان خدایی است که اگر دست اراده او و بصیرت مردم نبود حماسه ۹ دی ماه رقم نمی‌خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما دانشجويان دانشگاه تهران هم ميخواهيم عوامل بوجود آورنده فتنه در صدا و سيما بيان شوند هم اونهايي كه تقلب كردند و هم اونهايي كه مردم رو تحريك كردند و مردم رو خس و خاشاك خواندند
United States
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دیگه کجا درست شده؟؟؟
مثلا یه اسم مشابه انجمن اسلامی درست کردید که انجمن اسلامی اصلی رو ببرید تو حاشیه؟؟؟؟؟
فکر میکنید دانشجوها نمی فهمن؟؟؟؟
نویسنده های این نامه چند نفرن؟؟؟
احیانا از بسیج دانشجویی نیستن؟؟
کاش اون مردمی که تحریک شدن یه خورده هم فکر می کردند و از روی احساسات عمل نمی کردند
رضايي
Iran, Islamic Republic of
والا ما هم هروقت ميخواهيم گزارشي از تخلفي بزنيم يا زيراب مسولي رو بزنيم هر سري با يك نام اين كار رو ميكنيم
مثلا يكبار ميگيم از طرف بسيج دانشجويي
دفعه ديگه ميگيم از طرف انجمن اسلامي
دفعه ديگه ميگيم از طرف اجتماع ميليوني مردم
و......
با آشنایی که با محیط دانشگاه شریف دارممطمئن هستم نویسندگان و موافقان خط فکری این هجونامه کمتر از 1% می باشند
United States
دقیقا موافقم.
اسفندیار
فقط احمدی نژاد