يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آب زاینده‌رود پنجشنبه به اصفهان می‌رسد

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 389822
استاندار اصفهان گفت: آب زاینده‌رود پنجشنبه به اصفهان می‌رسد و مردم باید در مسرت جریان دوباره زاینده‌رود حرمت ایام را حفظ کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور به مناسبت رهاسازی مرحله نخست آب رودخانه زاینده‌رود خطاب به مردم شریف و شهید پرور اصفهان اظهار کرد: ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها و سوگواری شما عزیزان که امسال نیز با شکوه و شعور مثال زدنی خود در یک فضای معنوی و در کمال امنیت و آرامش برگزار کردید، به اطلاع می‌رساند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین مرحله رهاسازی آب سد زاینده‌رود به منظور شروع کشت پاییزه بخشی از اراضی کشاورزی حوضه زاینده‌رود به حول و قوه الهی صورت گرفته است که انشالله روز پنج‌شنبه آب به شهر اصفهان می‌رسد.

وی افزود: از شهروندان عزیز در خواست می‌شود، با توجه به مصادف شدن این موضوع با شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و سالروز شهادت سید ساجدین حضرت امام زین‌العابدین (ع) با وجود مسرت خاطر خود به لحاظ جاری شدن آب رودخانه زاینده‌رود حرمت این ایام شریف را حفظ کرده و شکر گذار درگاه احدیت باشند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم همانگونه که به برکت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و دعای عزاداران حضرت اباعبدالله (ع) شاهد بارش‌های مطلوبی رد نقاط مختلف استان بودیم در آینده نیز شاهد نزول برکات و تفضل الهی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *