دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۳
۶

جزئیات مرگ در ساختمان هلال احمر

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 382126
جزئیات مرگ یک مرد میانسال در ساختمان هلال احمر اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روابط عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای عنوان کرد: متاسفانه صبح امروز (چهارشنبه ۲ شهریور) یکی از مراجعان به جمعیت هلال احمر که با معرفی نامه برای تامین بخشی از هزینه‌های درمانی بیماری خود به این جمعیت مراجعه کرده بود، اقدام به خودکشی کرد.

جمعیت هلال احمر در ادامه بیان داشت: صبح روز (چهارشنبه ۲ شهریور) فردی میانسال برای دریافت داروهای خاص بیماری صرع خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله تقاضای نامبرده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری حسب مقررات برای سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد.

متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه همکف به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه همکف به پارکینگ چهارم رها می‌کند.

نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس تهران اطلاع دادند و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

لازم به توضیح است که بر اساس مقررات، دریافت هرگونه کمک مالی یا دارویی از جمعیت هلال احمر از طریق سازمان داوطلبان این جمعیت و توسط واحد مددکاری مستقر در سازمان مذکور انجام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
جمعیت هلال احمر خسته نباشه . بچه های مردم به کشتن داد و غرق کرد مدعی شد که به این کودکان گفته شده بود که نروند شنا و تقصیر خودشان بود می خواستند نروند دریا تا غرق نشوند . حالا برای این پیر مرد بخت برگشته هم مدعی شده اند که تمام کارهایش به نحو احسنت انجام شده و بعد این آقا رفته خودش کشته . احتمالا" این بنده خدا از فرط خوشحالی دست به خود کشی زده است . در این ماجرا ها همه مقصرند به غیر از سازمان محترم هلال احمر
Iran, Islamic Republic of
دردم گرفت
Iran, Islamic Republic of
سوختم. تاسف بار است.
ثاقب
یقین دارم منتشر نمیکنید، ولی خودتون بدونید که هلال احمر یکی از بیی حساب و کتاب ترین نهادهای دولتیه که بر خلاف تصور مردم در پشت چهره بشر دوستانه اش، جیبهای ب... نهفته شده، مرد باشید و چهارتا گزارش و تفحص از این نهاد به ظاهر مظلوم تهیه کنید، بیچاره مردم مظلوم که برای یک دارو باید ....
حسین
متاسفانه سازمانی که باید نجات دهنده جان آدمها باشد به دلیل مدیریت غیر اصولی چند روز پیش هم در اردوگاهش دو کودک غرق شدند و حالا هم این فرد مستضعف!
Iran, Islamic Republic of
خوبه تا الان نگفتن تقصير دولت قبله