يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

واگذاری زمین‌های نمایشگاه قطعی نشده

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 298921
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واگذاری‌ زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به صدا و سیما هنوز قطعی نشده است.
به گزارش جهان، علیرضا شجاعی در پاسخ به سوال ایسنا درباره دلیل واگذاری ناگهانی زمین‌های نمایشگاه بین المللی تهران به صدا و سیما گفت: این بحث از چند سال پیش مطرح بود و نمایشگاه بین ‌المللی در فهرست واگذاری قرار گرفته بود.

وی افزود: البته نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای نقش حاکمیتی است و در همین حال ایران در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها تعهداتی به کشورهای دیگر دارد و بهتر است در واگذاری زمین‌های نمایشگاه به صدا و سیما تعهدی بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: قرار بود ابتدا نمایشگاه پرند ساخته شود و نمایشگاه تهران به آنجا منتقل شود این درحالی است که نمایشگاه پرند هنوز آماده سازی نشده است. بنابراین بهتر است واگذاری نمایشگاه تهران در شرایط کنونی انجام نشود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:‌ آن طور که من در اخبار شنیده‌ام واگذاری زمین‌های نمایشگاه تهران به صدا و سیما هنوز به طور قطعی تصویب نشده است.

شجاعی تصریح کرد: به نظر می رسد تصمیم واگذاری زمین نمایشگاه‌های بین المللی به صدا و سیما به سرعت اجرایی نخواهد شد و باید این تصمیم با توجه به تعهدات بین المللی ایران اجرایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *