جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۷
افشاگری جدید نادران در مجلس؛

سرو مشروبات الکلی و رقص مختلط در همایش ایرانیان خارج از کشور

دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 132069
آقاي رييس جمهور گفت كه حالا پاي يك خانم به پاي يك آقا خورده ولي خير! مسئله خيلي بدتر از اين حرفها بود. چرا براي ميهمانان در هتل مشروب سرو كردند و رقصهاي مختلط برگزار شد؟
نماينده مردم تهران گفت: شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور و اختياراتي كه گرفته‌است و البته اقداماتي كه انجام داده، وزارت امور خارجه را از حيز انتفاع ساقط كرده است و كارشناسان، مديران و سفراي ما از موضوعيت افتاده‌اند.

به گزارش جهان به نقل از فارس، الياس نادران نماينده مردم تهران پس از سخنان منوچهر متكي وزير امور خارجه طي سخناني در توضيح سؤال خود از وزير گفت: به استناد مصوبه‌اي كه وزارت امور خارجه ارسال كرده ستاد مربوط به ساماندهي امور ايرانيان خارج از كشور مصوبه هيئت وزيران بوده است،شوراي عالي ايرانيان مقيم خارج از كشور موضوع سؤال مي‌باشد.
وي افزود: كميسيون امنيت ملي كه اقدامات وزارت خارجه را قابل تقدير مي‌داند بفرمايد كه شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور در كجا مصوب شده است و اين شورا مصوبه كدام مرجع قانوني است.
وي افزود: اينكه ستادي در وزارت امور خارجه تشكيل شده مصوب شده است و دبيرخانه آن نيز در اين وزارتخانه فعال بوده چه ارتباطي با شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور دارد كه اين شورا براي اداره امور خود ده‌ها شورا را هم به زير مجموعه خود اضافه كرده است درصورتيكه اين موضوع صراحتا با مواد 139 تا 145 قانون برنامه چهارم مغايرت دارد كه بر اساس آن اضافه كردن تشكيلات جديد منع شده است.
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: محل بحث، دفاع از حيثيت مجموعه وزارت امور خارجه و كارشناسان و مديران اين مجموعه است؛ با تشكيل اين شورا و با اختياراتي كه گرفته‌است و البته اقداماتي كه انجام داده، وزارت امور خارجه را از حيز انتفاع ساقط كرده است و كارشناسان، مديران و سفراي ما از موضوعيت افتاده‌اند.
نادران ادامه داد: بنده گلايه‌ام از اين بابت است كه چرا آن روزي كه بنده در اين رابطه سؤال كردم عزيزان در كميسيون مربوطه پيش‌بيني اتفاقاتي كه در روزهاي اخير افتاده است را نمي‌كردند؛‌ همين همايشي كه به نام ايرانيان خارج از كشور تشكيل شده و باعث وهن نظام بود و در واقع اتفاقاتي هم افتاد كه دون شان نظام جمهوري اسلامي است، پيش‌بيني نشد.
نادران اضافه كرد: بنده نمي‌دانم "نمايندگان ويژه رئيس‌جمهور " از كجاي قانون اساسي استنباط شده است و اگر مستند به اصل 127 قانون اساسي مي‌باشد، اين اصل سازوكار خود را دارد؛ بايد اختيارات مشخص شده و نماينده ويژه بايد در يك مسئله اضطراري انتخاب شود. حالا مگر چه اضطراري پيش آمده است؟
وي خاطرنشان كرد: بحث بر اين است كه اختيارات شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور كه فقط مصوبه تشكيل ستاد را دارد و نه شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور، از اختياراتي برخوردار است كه نه تنها اختيارات وزارت امور خارجه را دارا است بلكه فراتر از وزارت امور خارجه هم تصميم‌گيري مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: همين اتفاقاتي كه در بحث همايش ايرانيان خارج از كشور افتاد را مي‌توان مشاهده كرد؛ اگر بنا است اين شورا را افراد معلوم‌الحالي كه در آنجا فعاليت كرده و مسئوليت دارند، اداره كنند اشكالي ندارد همان آقا را وزير امور خارجه بگذاريم و وزير محترم خارجه هم بشود رئيس شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور.
نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه تاكيد كرد: ما بايد بدانيم از چه كسي بايد سؤال كنيم. بحث اين است كه آيا مي‌خواهيم قانون را دور بزنيم؟ آيا مي‌خواهيم دستگاه ديپلماسي كشور را بي‌خاصيت كنيم؟ دستگاهي كه وظيفه ذاتي او دفاع از ايرانيان خارج از كشور است ‌را كنار گذشته و يك شورايي كه متشكل از مجموعه افراد بوده را تشكيل داده و كارگروه‌هايي در زيرمجموعه آن قرار داده و اين تشكيلات را به نهاد رياست جمهوري برده‌ايم. انگار كه در اين كشور قرار است اگر مسئوليتي به كسي داده شود، بايد ابتدا آن مسئوليت به آن آقا داده شود و بعد به ديگران.
نادران اضافه كرد: ما نسبت به اين تنفيذ مسئوليت‌ها اعتراض داريم. بنده سؤالم اين است كه اين روند به كجا مي‌رود؟ وزير امور خارجه به ما بفرمايد آيا بنا است اين اختياراتي كه دائما از وزارت امور خارجه سلب شده و به آن افراد داده مي‌شود تا كجا پيش خواهد رفت؟
وي خاطرنشان كرد:‌ آقايان در رابطه با موضوعي صحبت مي‌كنند و ما را با يك كشور همسايه كه در سخت‌ترين شرايط ما را همراهي كرده رودررو مي‌كنند. ‌يك مشت سخناني به زبان مي‌آ‌ورند كه موضع نظام تلقي مي‌شود به اين دليل كه آنها نماينده ويژه هستند لذا بايد بفهمند كه چه مي‏گويند،‌آنها بايد راه و رسم ديپلماسي را درك كرده و آموزش ديده باشند.
نماينده مردم تهران در مجلس اضافه كرد:‌ ما براي ايرانيان داخل كشور چه كار كرديم كه حالا به فكر ايرانيان خارج كشور افتاده‌ايم؟ بايد ديد كه در همايش ايرانيان چه كساني حضور داشته و چه سخناني به زبان آوردند؛‌ آنها پس از اينكه با گذشت 30 سال به كشور بازگشتند از ما طلبكار هم شدند.

نماينده تهران گفت: برخي از اين افراد اگر از طريق عادي وارد كشور مي‌شدند مجرم بوده و بايد به دستگاه قضايي كشور پاسخ مي‌دادند. چرا با فشار سياسي كاري كرديم كه اين افراد آزادانه وارد كشور شوند و طلبكارانه از كشور خارج شوند. فضا طوري شد كه انگار ما بدهكار آنها هستيم. 

الياس نادران نماينده مردم تهران در ادامه پاسخ خود به توضيحات وزير امور خارجه گفت: براي بنده هيج مصوبه‌اي ارائه نشده كه ستاد ايرانيان خارج از كشور به شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور تغيير نام پيدا كرده باشند البته كارگروه‌هاي تخصصي هم كه زيرمجموعه شورا باشد، نيز به بنده ارائه نشده است.
وي افزود: براي هر فردي كه مسايل سياسي را پيگيري مي كند، روند جاري و فضاحت‌هايي كه در رابطه با همايش ايرانيان به بار آمد قابل پيش‌بيني بود.
نادران گفت: در اين همايش فردي را دعوت كردند كه دلال رابطه با آمريكا بود. ساواكي‌ها هم به اين همايش دعوت شده بودند البته بعد هم دستور داده شد كه حقوق 30 ساله گذشته و معوقات آن پرداخت شود.
وي با بيان اينكه برخي ضد انقلاب‌ها هم به همايش ايرانيان دعوت شده بودند، افزود: آيا اين دعوت‌ها با هماهنگي وزارت امور خارجه بوده است يا نه، چه نقشي وزارت خارجه در اين رابطه داشته است و حتي بگويند كه چه اعتراضي كرده؛ بعد هم مي‌گويند ما قرار است مكتب ايراني درست كنيم.
نماينده مردم تهران در مجلس يادآور شد: بنده در سال 1994 در فرانسه تحصيل مي‌كردم. در آنجا ‌وقتي دولت فرانسه تصميم گرفت كه با مسلمانان باحجاب برخورد كند و دختران من از مدرسه اخراج شدند. من آنجا به سفير ايران گفتم كه بايد جايي باشد كه در اين موارد پناه ايرانيان باشد و اساسا بنده با تشكيل جايي كه به اين امور رسيدگي كند موافقم ولي نه به اين شكل.
نادران گفت: رييس جمهور فرانسه صراحتا اعلام كرد كه ما مي‌خواهيم اسلام فرانسوي درست كنيم؛ يعني اسلامي مي‌خواستند درست كنند كه مربوط به يك جغرافيا باشد و لذا وقتي هم كه اسلام مربوط به يك جغرافيا شد ديگر امت اسلامي تشكيل نخواهد شد.
نادران ادامه داد: بحث، انحرافات اخلاقي است بعد هم مي‌گويند كه ما بحث‌هاي نظري كرده‌ايم.
وي ادامه داد: هر كس كه دعوت شده بود 4 نفر هم همراه خود داشت، هزينه هواپيماي رفت و برگشت آنها را پرداخت كرده‌ايم، برايشان هواپيما چارتر كرده و در داخل كشور هم به گردش برده‌ايم و هزينه اقامت آنها در تهران را پرداختيم. بعد هم حقوق معوقه آنها در طول 31 سال اخير را پرداخت كرديم.
نادران گفت: برخي از اين افراد اگر از طريق عادي وارد كشور مي‌شدند مجرم بوده و بايد به دستگاه قضايي كشور پاسخ مي‌دادند.
وي خاطرنشان كرد: چرا با فشار سياسي كاري كرديم كه اين افراد آزادانه وارد كشور شوند و طلبكارانه از كشور خارج شوند. فضا طوري شد كه انگار ما بدهكار آنها هستيم؛ شما اگر بدهكار باشيد اول به ايرانيان داخل كشور بدهكار هستيد شما به افرادي بدهكار هستيد كه 8 سال جنگيده و اين همه شهيد داده‌اند؛‌ شما به مردم شهيد داده و جانباز داده‌ بدهكار هستيد.
نماينده مردم تهران در مجلس خطاب به مسئولان برگزاري همايش ايرانيان خارج از كشور گفت: اين افراد تاكنون كجا بوده كه شما الان به آنها بدهكار هستيد، شما به آنها بدهكار هستيد ولي نظام و مردم به آنها بدهكار نيستند؛ در كشورهاي مختلف هم خانه ايرانيان درست كرده‌اند در حالي كه نه مسئوليت و نه وظيفه آن مشخص است.
وي افزود: در اين بين هم وزارت امور خارجه هيچ اعتراضي نمي‌كند؛ ‌از كجا اين همه منابع مالي مي‌آورند. البته همين آقا در سال گذشته و در سفر نيويورك با افراد مختلف ملاقات مي‌كند كه از جمله اين افراد سفير اسبق آمريكا در رژيم صهيونيستي بود. چه صحبت‌هايي با او كرديد؟ بايد كار سياست خارجي را به وزارت خارجه واگذار كنيم.
نادران اضافه كرد: بعد هم ملاقات‌ها و نشست‌هاي مشكوك؛ در همين همايش كه در داخل كشور برگزار شد، عده‌اي را دعوت كرده و در جلسات خصوصي كه خبرنگاران را هم اجازه حضور در آن كارگروه ندادند تشكيل داده‌اند، چه مسائلي قرار بود مطرح شود؟ بعد هم همين آقا مي‌گويد كه اگر من كانديدا شوم 9ميليون از احمدي‌نژاد بيشتر راي مي‌آورم.
نادران گفت: آقاي رييس جمهور گفت كه حالا پاي يك خانم به پاي يك آقا خورده ولي خير! مسئله خيلي بدتر از اين حرفها بود. چرا براي ميهمانان در هتل مشروب سرو كردند و رقصهاي مختلط برگزار شد؟
وي گفت: ما مي‌خواهيم ببينيم ديپلماسي كشور در حوزه ديپلماسي تا كجا قصد دارد پيش برود؛ اشكالي ندارد وزير خارجه گفت كه اين سؤالات بنده در آن سوال مطرح شده نيامده است. بنده سوالي را طرح خواهم كرد و مسئولان مختلف بايد در مجلس حاضر شده و در اين رابطه نسبت به آن پاسخ بدهند. بايد اين مسئله حل شود.
بر اساس اين گزارش پس از پايان توضيحات الياس نادران نماينده تهران مجلس شوراي اسلامي از مجموع 194 نماينده با 55 راي موافق،‌110 راي مخالف و 5 راي ممتنع از توضيحات منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان قانع نشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
جناب آقاي نادران ! حتما مي دانند كه طبق قانون اساسي رييس جمهور(احمدي نژاد يا هر فرد ديگري) حق دارد در شرايط اضطراري نماينده ويژه تعيين و معرفي نمايد. حال كه اين شرايط ويژه( تحريمها و خطر حمله نظامي و فتنه سبز) وجود دارد و خود آقايان هم از اضطراري بودن وضعيت كشور بعد از انتخابات سال گذشته داد سخن مي دادند ، چگونه رييس جمهور چنين حقي ندارد! اگر غير ازآقاي احمدي نژاد فرد ديگري مثل آقاي هاشمي رفسنجاني! رييس جمهور بود كه برخي ها با او رابطه دوستانه اي داشتند و دارند بازهم اينگونه موضعگيري مي كردند يا چون آقاي احمدي نژاد! چنين تصميمي گرفتند و شما هم از آقاي مشايي خوشتان نمي آيد كار غير قانوني انجام داده اند؟! از كي رييس جمهور كه مسئول اجرايي و انتخاب وزرا است حق ندارد در كار وزير خارجه دخالت كند اما يك نماينده كه يك دويست و نودم مجلس و كشور است مي تواند اينگونه به خود حق دخالت و قضاوت و امر و نهي آنهم در كار روتين قوه اجرايي بدهد؟! آقايان بفرمايند رييس جمهور در اين كشور كه با انتخابات مستقيم و پرهزينه و پرحاشيه بعضا خطرناك براي كشور با راي مردم كل كشور و نه فقط يك شهر يا استان برگزيده مي شود چه كاره هستند؟! جهان نيوز هم بهتر است از بغض آقاي مشايي و به رسم امانت اين نظر را سانسور نكند.
Latvia
بعنوان يك منتقد جدي وضع موجود و آقاي احمدي نژاد نظرم اين است كه اصلاح طلبان فرصت طلب حكومتي يكبار در سال 76 با اين ترفند كه آقاي ناطق نوري كانديداي .. جناح راست خشونت طلب است انتخابات را بردند و در طول 8 سال حاكميت هيچ گلي جز ادامه وضع موجود مثل قتلهاي زنجيره اي و كوي دانشگاه و عاليجناب سرخپوش و انتخابات مجلس ششم كه آقاي هاشمي رفسنجاني را آنگونه هتك حيثيت كردند و عبور از خاتمي و لو رفتن فعاليت هسته اي و قرار گرفتن نام ايران در ليست محور شرارت برسر مردم ايران نزدند، سعي كردند بدليل خوي فرصت طلبي و جاه طلبي خود همان فيلم و سناريوي مسخره و نخ نما را با به بازي گرفتن احساسات پاك بخشي از جوانان كم تجربه و مردم شمال شهر نشين با معرفي آقاي احمدي نژاد بعنوان مقصر مطلق وضع موجود و راه اندازي جنبش جمع اضداد سبز اجرايي كنند كه با هوشياري مردم فهيم پايين شهري و شهرستاني و روستايي توطئه شومشان نقش بر آب شد و بجاي احترام و پذيرش راي اكثريت با طرح دروغ مسخره تقلب كه روش هميشگي خودشان بوده و هست با وقاحت تمام به شخصيت 25ميليون ايراني فهيم و با شرافت توهين كردند و ثابت نمودند كه برخلاف ادعاي آقاي موسوي در مناظره انتخاباتي خودشان سردمدار دروغ و قانون گريزي و استبداد و ديكتاتوري هستند!
Iran, Islamic Republic of
ضمناً .....های و هوی و جنجال و داد و قال و حرفهای دیگر هم از قلم لفتاده که باید اضافه شود!
Iran, Islamic Republic of
آفرین به شجاعت این مرد عدالتخواه و اصولگرای واقعی
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لوليک الفرج
Iran, Islamic Republic of
ایشان نسبت به دولت همیشه بغض دارن. عادی شده دیگه
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید ... معادله چند مجهول حل کردید!!!
مشکل از هتل های تهران هستش که همه چی توش ازاده ....
چه دخلی به این و ان داره؟
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد همانطور که فرزندان اقای هاشمی او رازمین زدند اقای مشایی نیز ابروی شما رامیبرد
آقای نادران اتهاماتش را به رحیمی ثابت نکرده برای فرافکنی اتهام جدید می زند.
اولی اتهامات قبلی را ثابت کن بعد جدید بگو.
...
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف است اگر مطالب ذکر شده از صحت بر خوردار است درخواست ملت شهید پرور از مقام معظم رهبری دستور قاطع در این رابطه برای حذف شخص آقای م در کلیه انتصابات ایشان می باشد ......
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد جواب ؟
جانباز ان شیمیایی تهرانی بواسطه نداشتن دارو ها و هزینه بالای ان خس خس نفسشان امان خانواده های انان را میبرد شماها حقوق سی ساله یک مشت صد انقلاب و ساواکی را از جیب بیت المال میدهید یکدفعه ای بگویید امام اشتباه کرد اقا اشتباه کرد ما از اینکه جنگ کردیم اشتباه کردیم و شهیدان ما ...
Iran, Islamic Republic of
حقير از جانبازان قطع نخاع گردني ميباشم. لازم ديدم چند نكته را متذكر شوم. 1 در آن ايام حضور اين از ما بهتران در هتل استقلال به چشم خود كشف حجاب فاحش را ديدم و وقتي به حراست متذكر شدم گفتند ما خسته شديم از بس تذكر داديم و دهانمان مو در آورد.!!
2: از دوستانم كه در وزارت مشغولند شنيدم كه ميگفتند در بين مهمانان دعوت شده از عناصر ساواكي پرونده دار حضور داشته اند و در پيگيري گفته شده كه شما حق دخالت نداريد.!!
3: لايحه حمايت از ايثارگران چند سال است در پيچ و خم قانونگذاران در رفت و آمد است؟!!!
4: ظاهرا قيامتي در كار نيست و ما فريب خورده ايم كه حساب و كتابي در كار است.!!!!!!!!!!!!!!!
آقاي نادران! چرا شما و كل مجلس خود را به كوچه علي چپ مي‌زنيد؟ شما كه اين همه از مشايي انتقاد مي‌كنيد، آيا مي‌دانيد كه تمام كارهاي او زير نظر شخص رئيس جمهور است و بدون اجازه رئيس جمهور حتي آب هم نمي‌تواند بخورد؟ پس چرا جرات و وجود سوال از رئيس جمهور و انتقاد از او و استيضاح او را نداريد و همش كنايه‌آميز سخن مي‌گوييد؟ مگر مي‌شود معاون رئيس جمهور كارهايي بكند و حرف‌هايي بزند كه شخص رئيس جمهور از ان آگاه نباشد يا با آنها موافق نباشد؟ پس سخنان رحيم مشايي، سخنان رئيس جمهور و كارهاي او، كارهاي احمدي نژاد است....
آفرين بر اين شجاعت.اگر 10 تا اصولگرا مثل نادران داشتيم وضع اقتصادي و سياسي مملکت اينطور نبود
Iran, Islamic Republic of
فرد غرب زده با روکش اسلامی و ایرانی (ا-م)
بله آقا شما در هتل استقلال دید ای کاش در آن ایام سایت های خبری رو می خوندید تا با عکس خانم هایی که روسری ندارند در مجلس رسمی! مواجه می شدید.
...
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه در همايش مورد نظر فردي دعوت شده است كه بچه برادرش در روز 18 تير 89 دستگير شده است و ايشان بعد از حضور در همايش در محله مسكوني كه پدرشان زندگي ميكند گفته من اگر جاي شما بودم از اين مملكت ميرفتم.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اصول گرایان تحول خواه که برای زمین زدن احمدی نژاد از هیچ کاری ابا ندارند.
مقام معظم رهبری: "من بارها گفته‌ام: ظلم نكنيم. اين هم يكى از آن اساسى‌ترين كارهاست. ظلم چيز بدى و چيز خطرناكى است. ظلم فقط اين نيست كه آدم توى خيابان به يكى كشيده بزند. گاهى يك كلمه‌ى نابجا عليه يك كسى كه مستحقش نيست، يك نوشته‌ى نابجا، يك حركت نابجا، ظلم محسوب ميشود. اين طهارت دل را و طهارت عمل را خيلى بايستى ملاحظه كرد.
من اين را به نظرم يك جائى گفتم. پيغمبر اكرم ايستاده بودند يك كسى را كه حد رجمِ زنا را بر او جارى ميكردند، ميديدند؛ بعضى‌ها هم ايستاده بودند؛ دو نفر با همديگر حرف ميزدند؛ يكى به يكى ديگر گفت كه مثل سگ تمام كرد و جان داد - يك همچين تعبيرى - بعد پيغمبر به سمت منزل يا مسجد راه افتادند و اين دو نفر هم همراه پيغمبر بودند. توى راه كه ميرفتند، رسيدند به يك جيفه‌ى مردارى - به يك مردارى، حالا جسد سگى بود، درازگوشى بود، هر چى بود - كه مرده بود و آنجا افتاده بود. پيغمبر به اين دو نفر رو كردند و گفتند: گاز بگيريد و يك مقدارى از اين ميل كنيد. گفتند: يا رسول‌اللَّه! ما را تعارف به مردار ميكنيد؟! فرمود: آن كارى كه با آن برادرتان كرديد، از اين گاز زدن به اين مردار بدتر بود. حالا آن برادر كى بوده؟ برادرى كه زناى محصنه كرده بوده و رجم شده و اينها درباره‌اش آن دو جمله را گفته‌اند و پيغمبر اينجور ملامتشان ميكند! زيادتر نگوئيد از آنچه كه هست، از آنچه كه بايد و شايد. منصف باشيم؛ عادل باشيم. اينها آن وظائف ماست. اينجور نيست كه ما چون مجاهديم، چون مبارزيم، چون انقلابى هستيم، بنابراين هر كسى كه از ما يك ذره - به خيال ما و با تشخيص ما - كمتر است، حق داريم كه درباره‌اش هر چى كه ميتوانيم بگوئيم؛ نه، اينجورى نيست"
Iran, Islamic Republic of
من خودم شمال شهری هستم وبه اقای احمدی نژاد|رای دادم. اما دوستان خودمونو گول نزنیم ........جاسوس انگلیسه وخوب رفته رو مخ دکتر مطمئنم اگر اقای رئیس جمهور به خودش نیاد خیلی به ضررش تموم میشه. من الان از رایم پشیمون شدم چون فکر میکردم دکتر پشت مقام معظم رهبری حرکت میکنه نه پشت یک جاسوس
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه این همه بیت المال را حرام کنید و در حلقوم این خارج نشین های بیدرد بریزید یک کم به فکر جوانهای خودتان باشید که به خاطر بی پولی و بیکاری سنشون بالا رفته و از زندگی عقب افتاده
انددارید خرج کسانی میکنید که رودر روی شما می خندند وحمایت میکنند و در خفا تبر تیز میکنند تا ریشه این انقلاب رو بزنند و بعد که مشکلات این جوری پیش اومد از جوانهای داخل نشین بدبخت که خیری بهشون نرسیده به عنوان گوشت جلوی توپ استفاده می کنید انصافتون رو شکر این آقای مشایی اگه قراره رئیس جمهور بعدی باشه بهتره که این کشور رو قبلش آب برده باشه و خداررو شکر که به احمدی نژاد رای ندادم جهان شما هم جرات داشته باش و سانسور نکن چون خودت میدونی حقیقته
Latvia
سخنان یک طرف را فقط عنوان میکنید ! عجب کیاستی!
Iran, Islamic Republic of
نمی دانستیم نهی از منکر نیز مشمول سانسور شما می شود؟؟!!! بنده دیروز نوشتم راستی این ادعاهای آقای نادران در خصوص سرو مشروبات الکی و رقص مختلط نیاز به اثبات دارد یانه؟؟ آیا از نظر شما دولت جمهور ی اسلامی ایران آن هم دولتی که از سوی رهبری معظم ملقب به اصلوگراترین دولت شده است در صدد اشاعه مشروبات الکی و اشاعه رقص مختلط است؟؟ آیا زبان روزه و در ماه رمضان هرچه به دهانمان می آید باید برای از میدان به در کردن آقای مشائی ببافیم؟؟ بی جهت نبود که مقام معظم رهبری اصرار دارند که بر نمایندگان نظارت باشد تا شاهد چنین درافشانی هایی نباشیم
Iran, Islamic Republic of
خدا ریشه این «ر...م...» را بکند که باعث این همه سردرگمی و اختلاف و سرگشتگی بچه حزب اللهی‌ها شده است.
درود بر برادر اقاي دكتر نادران عزيز كه مردانه در مقابل اين انحرافات ايستاده است .و شما اقاي دكتر احمدينژاد ملت به شما بخاطر موضع اسلامي انقلابي و تعهد به ولايت فقيه راي دادند نه افكار مسموم و غير اسلامي حتي ضد اسلامي مشائي . شما حق نداريد با اجازه به اين فرد مشكوك افكار او را ترويج كنيد.
United Kingdom
وقتي پول بليط و هتل و خورد و خوراك را بدهند خوب همه افراد از هر باند دسته اي در آن شركت مي كند .اين هم شد نوعي نگهباني از بيت المال .....
United States
به نظر من خطر( ر م )از سران فتنه کمتر نیست
Iran, Islamic Republic of
مشکل نمایندگان مجلس اینست که اصل تفکیک قوا را رعایت نمی کنند .آقایان در تعیین مدیران و استانداران گرفته تا هر چه که فکرش را بکنید دخالت می کنند .بنده خودم مشایی وتوجیهات رییس جمهور را در مورد وی بر نمی تابم اما این حق رییس جمهور است درتعیین معاونان مدیران یا سایر افرادی که صلاح می داند اعمال نظر کند هرجا که مخالف قانون دیدید وخارج از وظایف واختیارات عمل کردند حرف بزنید نه خوش آمد یا نیامدشما.چون بحث آن مربوط به خارج از قوا است نه یک نماینده که فقط چون از چیزی خوشش نمی آید پس رییس جمهور خلافی انجام داده است
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر اين ........مردم فريب