پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۴۴
۵۰۵
اظهارات احمدی نژاد در زیارتگاه شرق کارون:

احمدی نژاد دوباره حزب اللهی شد!

روزی راحت می‌نشینیم که پرچم شهدا در کاخ سفید به اهتزاز درآید
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 352461
رییس جمهور سابق کشورمان در اردوگاه شهید مهدی باکری خرمشهر گفت: ملتی که می خواهد موجودیت و عظمت خودش را حفظ کند باید به ذخایر معنوی و فرهنگی خود تکیه کرده و قدر آنها را بداند.
احمدی نژاد دوباره حزب اللهی شد!
به گزارش جهان، محمود احمدی نژاد که در زمان ریاست جمهوری اش با انتخاب مشایی به عنوان نماینده دولت در ستاد راهیان نور و کاهش بودجه راهیان نور، موجب اعتراض متدینین شده بود در اقدامی تازه که ظاهرا ناشی از تغییر رویکرد وی بوده است در یادمان عملیات شکست حصر آبادان که هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در آنجا حضور پیدا کرده بودند، حاضر شد.

در این رابطه خبرگزاری بسیج نوشت:

دکتر محمود احمدی نژاد به همراه خانواده جهت بازدید از زیارتگاه های سرزمین نور وارد استان خوزستان شد.

وی در این سفر قصد بازدید از شهرهای آبادان و خرمشهر را دارد و این سفر را به عنوان مسافرت نوروزی خانوادگی خود می داند.

رییس جمهور سابق کشورمان با حضور در منطقه شرق کارون و در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان، بر مزار ۹ شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام نمود و طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید.

اهمیت زیارتگاه شرق کارون در این است که هفته گذشته حضرت امام خامنه ای در جمع زائرین سرزمین نور در همین منطقه حضور یافتند و همچنین اولین شهدای دفاع مقدس در این زیارتگاه آرمیده اند.

گفتنی است غلامحسین الهام و پدر شهیدان علیرضا و محمدرضا موحددانش، احمدی نژاد را در این سفر همراهی می کنند.
https://jahannews.com/vdciqrapzt1aw52.cbct.html
jahannews.com/vdciqrapzt1aw52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اونوقت ایشون زمان جنگ کجا بودند؟ اون موقع چرا کنار شهدا نیامد بجنگه؟
سامان
تو جنگ که بوده. من تصاویرشو دیدم
جا داره از مدیریت سایت جهان نیوز که برای جذب مخاطب مطالب توهین آمیز کاربران نسبت به سران ...رو منتشر میکنه قدردانیکرد!
رضا
حداقلش اینه که از شما حزب اللهی تره
اینو خوب اومدی
نواب
Iran, Islamic Republic of
تو سپاه حمزه بودن حلقه معروف ارومیه. از سر بی اطلاعی اومدی حرفی زدی همه جواب دندان شکن بهت دادن دولتتونم مدیراش سوادشون ببخشید سواتشون همین قدره
8 سال تو این کشور جنگ بود ایشان چند ماه (حدود 3ماه) بنا به اصرار دوستان هم دانشگاهیش آقایان محصولی و فتاح و... که مسئولین لشکر ویژه در کردستان بودند رفت تو قسمت مهندسی و سریع هم برگشت. حال در مقایسه با سایر رزمندگان و سردارانی که 8سال در جبهه زندگی کردند و در مقایسه با شعارهای تند ایشان ، 3 ماه جبهه اون هم تو واحد مهندسی قابل گفتن هست؟؟؟
نکنه منظورت از سرداران امثال دکتر ظریف و مطهری هستند که تو بلندیهای منهتن و دشت های نیویورک مشغول جانبازی بودند
ظریف و مطهری ادعای مالک اشتری و قهرمانی بچه حزب الهی ها را ندارند و از خون شهدا و رزمندگان و ایثارگران و مقدسات و امام و رهبری هم خرج نمی کنند و منظور من هم همان سردارن شهید مثل باکری و همت و کاظمی و خرازی و... سرداران زنده ایی که مورد هجوم همین شخص قرار گرفتند مثل رضایی و قالیباف و... است.
هنوز پا نذاشتی رو .... که ببینی چه ادعاهایی که ندارن
رضا
خودت کجا بودی وهستی!!!؟؟؟؟
زاکانی بی ادعا 60 ماه جبهه بوده
... زاکانی بی ادعاست!
United States
مچکرم
بی ادعا ؟!!!
United States
بی ادعا !!!! آخی طفلکی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
کجای قانون آمده که ، رئیس جمهور حتما باید جبهه رفته باشد ؟ هرکس جبهه رفته که اجرش را از خدا می گیرد . در ضمن احمدی نژاد نیامده جبهه رفتنش را مثل تو و اون سردارا تو بوق و کرنا بکنه . ثابت کن احمدی نژاد فقط سه ماه جبهه بوده ، حرف زدن کاری نداره جناب . ما حامیان ولایت و حامیان آقای احمدی نژاد هم از خانواده های رزمندگان و شهدا هستیم ، فکر کردی فقط خودت رزمنده بودی ؟ رزمنده باید تابع ولی فقیه اش باشد و الا نمی تواند بین حق و باطل فرق بگذارد و حق را تشخیص دهد . حالا هم اینقدر جبهه جبهه نکن .
من هم با شما موافقم رزمنده باید تابع ولی فقیه باشه نه تابع مشایی، رزمنده باید مقتدایش حسین (ع) باشه نه کوروش و داریوش، رزمنده باید مطیع کامل رهبر باشه نه 11 روز قهر و خانه نشینی و استنکاف از حکم رهبری، رزمنده نباید بگوید حرف مشایی مبنی بردوستی با مردم اسرائیل حرف من هم هست، رزمنده نباید تو دولتش فساد3000 میلیاردی و بابک زنجانی 9000 میلیاردی بوجود بیاد، رزمنده نباید با تهمت زدن به افراد رهبری را وادار کنند که بفرماید اینکار خلاف شرع خلاف اخلاق و...بوده است، رزمنده نباید مادر چاوز را....
Iran, Islamic Republic of
... عالم خلقت ، تو دار ی خیلی خیلی جلوتر از مقام معظم رهبری حر کت می کنی ، بخاطر همین تو منحرف واقعی هستی . احمدی نژاد جواب همه این ....تو و امثال تو را بخوبی داده است ، برو بگرد ، پیدا کن بخون و اندیشه کن ، کور کورانه و از روی جهالت حرف نزن .
اگر احمدی نژاد اینگونه بود ، چرا مقام معظم رهبری هموار ه از ایشان و دولت هایش حمایت می کردند. آیا مقام معظم رهبری نفرمود : احمدی نژاد قطار انقلاب را بر روی ریل اصلیش برگرداند ، آیا نفرمود : ارزش های انقلاب را احمدی نژاد سر دست گرفت . و نمونه های دیگری از حمایت ایشان .
برو برو کوته فکر جاهل و لطفا یک بار دیگر بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در باره احمدی نژاد و دولت هایش ، طی 8 سال بخوان ، مرور کن و اندیشه کن و عمل کن ، شما ها و اصولگرایان اصلا این بیانات را از ذهن تان پاک کردید ولی از حافظه ما مردم ایران و حافظه تاریخ نمی توانید پاک کنید .
این موارد که تو گفتی ، مقام معظم رهبری آن زمان فرمودند ، اینها مسائل حاشیه ای و فرعی است و از شما نادانان خواستند بجای پرداختن به مسائل اصلی، اینقدر این مطالف فرعی رو نچسبید . شماها که صدای ولایت مداری تان گوش فلک را کر کرده بود ، اصلا به سخنان ایشان هیچ تو جهی نکر دید و به آن عمل نکردید ، بخاطر اینکه فقط در شعار و حرف تابع ولی فقیه بودید و هستید .
جناب ، علامه طباطبایی در تفسیر المیزان ذیل تفسیر آیه 89 سوره کهف ، فرمودند : منظور از ذوالقرنین که در آیه آمده کوروش است . حتی گفته اند امکان دارد کوروش یکی از پیامبران باشد . حالا حرف زدن از کوروش بد است .
احمدی نژاد مقتدایش بر عکس شماها ، امام حسین است و در عمل این را نشان داده ، او همشه در سازمان ملل آنچنان متقن ، مستدل و
محکم سخن می گفت و نظام استکبار جهانی ر ا در قلب سرزمین کفر ، نظام اسرائیل غاصب و همه ستمگران جهان را آنچنان به چالش می کشید که هیچ کس تا بحال جرات این را نداشته است ، برو بیان مقام معظم رهبری را در این باره بخوان ، هر چند که می دانم برایت مهم نیست . احمدی نژاد در صد متری مرز اسرائیل در لبنان بدون استفاده از تریبونی که شیشه هایش ضد گلوله بود آنچنان فریاد بر سر اسرائیل کشید و اسرائیل غاصب را به روز سیاه نشاند .
و اما حالا دیگر مطمئن شدم مقتدای تو ، هاشمی ، شیمون .....و استبکبار جهانی است که اینگونه از احمدی نژاد متنفری ، مقتدای تو نه ر هبری ست نه حضرت امام و نه امام حسین .
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نزاد با ادبیات و رفتارهای سخیفش, با بی اخلاقی های گسترده اش ونیز با فسادهای بی نظیر دوره اش در تاریخ ماندگار شد...!؟
United States
خیلی کوته فکر ...حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
آقای محمود احمدی نزاد با قهر 11 روزه و حمایت تام و تمام از آقای مشایی -علاوه بر سوءمدیریت و فساد گسترده - تیر خلاص را به حیات سیاسی خود وارد کرد وبه تاریخ پیوست...! او دیگر در سپهر سیاسی جناح راست هم جایگاهی ندارد; درمیان طبقه متوسط هم از گذشته پایگاهی نداشت و می ماند طبقه فرو دست, که در این طبقه هم به دلایل گوناگون به شدت دچار ریزش پایگاه اجتماعی شد...! او دو راه پیش رو دارد: یا باید از سیاست خداحافظی کند, یا باید خود را در ذیل جناح راست ومراکز قدرت باز تعریف کند که این امر مستلزم اعتراف به خطاکار بودن و نیز مطیع شدن است...!؟ باید منتظر ماند ودید که آیا او از سر ناچاری و استیصال و بنا بر سیاست مبتنی بر آموزه های ماکیاول, راه دوم را برخواهد گزید یا...؟! در ضمن هنوز به پرونده های متعدد فساد دولتی دوره ی ایشان بخصوص تامین اجتماعی و پرونده ی قضایی شخص خودشان رسیدگی نشده است...!؟
کار به رئیس جمهور شدن افراد و شرایط قانونیش نداریم بحث رو اینه که کسی که ادعای شهدا و ارزشها و انقلابیگری و مبارزه را میکند زمان جنگ چرا نبودند؟؟؟ حالا برای رسیدن به قدرت دم از شهدا میزند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باباجان ، این سرداران که اسم بردی ، رضایی ، قالیباف و ... که فرمانده جنگ هم بوده اند و 8 سال هم در جبهه بودند ، 20 و چند ساله که دلشون می خواد رئیس جمهور بشن و همه تلاششان را هم کرده اند، هی مرتب نامزد شدند اما ناکام ماندند ، چون نتوانستند اعتماد و اطمینان مردم را نسبت به خودشان جلب کنند ، چون استعداد و توان رئیس جمهور شدن را ندارند و مردم و 24 میلیون نفر ، احمدی نژاد جبهه نرفته را ترجیح دادند . حالا شمشیر اعتراضت را برای مردم بکش و آنها را محاکمه کن که چرا به احمدی نژاد جبهه نرفته رای دادند ، نوکر هاشمی و .... . چرا مثل هاشمی به رای مردم احترام نمی گذاری .
در ضمن احمدی نژاد ندید بدید نیست و 8 سال قدرت در اختیارش بود و از این قدرت کاملا برای عزت ملی و آبر وی نظام ، رهبری و مردم به نحو احسن استفاده کرد ، می بینید که پس از او دشمن چگونه از رفتن او خوشحالی می کند و 7 ماه است ما را ملتمان را تحقیر می کند به ما در همه جا توهین می کنند و تا امروز هم و تا این لحظه هم این توهین ها ادامه دارد.
احمدی نژاد با طرح ها وبرنامه های نو و خلاقانه ، نظر مردم را بخودش جلب کرد ، طرح و برنامه هایی که اکثرا مورد حمایت رهبری قرار گرفتند. او هر وقت بیاید با طرح ها و برنامه جدید و خلاقانه می آید ، فرق او با سایر نامزدها این است که او همیشه دست پر داوطلب شده است نه مثل بقیه خالی . که شما هافکر کنید احمدی نژاد دارد عوامفریبی می کند ! احمدی نژاد در طی این 8 سال چون بی نهایت پرکار و پرتلاش و ... بود ، همه وقتش صرف انجام امور اجرایی کشور آن هم به نحو احسن می شد و بعد از ریاست جمهوری وقت بیشتری پیدا کرده برای امور دیگر . اگر می خواهید احمدی نژاد دیگر رئیس جمهور نشود به ، نامزدهای مورد حمایتتان بگوئید ، با دست پر از طرح و برنامه ای دبش پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارند .
من به احمدی نژاد رای ندادم.ولی ایشون 8 سال قدرت رو در دست داشتند و خالصانه کار کردندو بین مردم محبوبیت پیدا کردند.دیگه احتیاجی به این کارها نداره
چرا از جبهه بدت میاد؟؟؟
شما ثابت کن که احمدی نژاد جبهه بوده
شما ثابت کن که نبوده
محمدرضا اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود احمدی نژاد
در دولت ایشان مردم کم درآمد صاحب مسکن شدند
میتوان به ایشان انتقاد کرد اما خوبیها و دلسوزیهای ایشان خیلی بیشتر از سایر افراد هست
شما اطلاعاتتون کمه ایشان از صدر اسلام در جبهه ها حضور فعال داشتند در لبنان فلسطین حتی افتخار چگوارا را هم داشته اند خیلی خیلی همش جبهه بودند یاد اخراجی ها بخیر
الن این دولتیا چقدر تو جنگ بودن؟؟؟
خوردن قهوه تو فرانسه هم جز جنگه؟؟؟؟؟؟
حسین
اگر منظورت حضور در صف به عنوان رزمنده است که آقایان : هاشمی رفسنجانی-حسن روحانی-محسن رضایی-علی اکبر ولایتی-حداد عادل-عارف و... همگی از این حضور شرمنده اند!
چطور محسن هاشمی رفته بود نروژ کسب علم کنه و یه روز هم جبهه نرفته اشکالی نداره؟!!
United States
رضایی شون رو می گی ؟
این .... معلوم نیست چه نقشه های جدیدی داره!!!! خداوند ملت و کشور را از شرش حفظ کند.
Iran, Islamic Republic of
داری برای هاشمی و اصلاح طلب های دیکتاتور، شیمون پرز و استکبار جهانی دعا می کنی ؟شیمون پرز و استکبار جهانی دستان را بخاطر تشکر می بوسند .
Canada
آب به آسیاب اسراِییل میریزد این مرد.
اون زمان مگه شما بودي كه ايشون رو نديدي؟!
بله افتخار داشتم که در سن 14 سالگی جبهه رفتم و مدت 3 سال و اندی به عنوان تخریب چی گرد و خاک پای رزمندگان و شهدا بر چشمانم می نشست اما ایشان که از همان اول جنگ میتوانست برود فقط 3 ماه رفت تو واحد مهندسی لشکر ویژه پیش دوستاش و سریع برگشت.
حاجی التماس دعا
حاجی پدر من هم 2سال سابقه جبهه داره. شما دیدین ایشون رو تو جنگ؟؟؟
پدر جنابعالی هم اگر بخواد رئیس جمهور یا مسئول رده بالا بشه سوابق جبهه اون مشخص میشه عزیز بعدش هم: گیرم پدرت بود فاضل ، از فضل پدر تورا چه حاصل؟؟؟
رضا
مهم زمان حضور در جبهه نیست، مهم اخلاصه که ان شا لله شما هم داشته باشین
حضور داوطلبانه در صحنه خطر و جانبازی خودش محک داشتن اخلاص است.
مهم حال است. ....
Iran, Islamic Republic of
پس چرا تابع مقام معظم رهبری نیستی در باره آقای احمدی نژاد ، چرا جلوتر از رهبری حرکت می کنی ، سه سال جبهه رفته ؟
ملاک قضاوت ما مردم در باره آقای احمدی نژاد و دولت هایش فقط و فقط ر هنمود های مقام معظم رهبری در باره دولت های نهم و دهم هست و می باشد و ما مردم همواره شاهد حمایت های زیادی از جانب معظم له در مورد آقای احمدی نژاد و دولت هایش بودیم که در حافظه تاریخ ماندگار است . برای ما مردم نظر شما و هاشمی و شیمون ...مهم نیست . برای ما مهم نظر رهبر معظم انقلاب در باره احمدی نژاد و دولت هایش می باشد .
احمد
عزیزم چشاتوو باز کن
Sweden
احمدی نژاد در دوران جنگ ایران و عراق به عنوان داوطلب بسیج در قسمت‌های متعدد جبهه حضور پیدا کرد و تا سال ۱۳۶۵ در فعالیت‌های پشتیبانی و مهندسی رزمی تلاش کرد و در سال ۱۳۶۵ داوطلبانه به تیپ ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و با طی دوره‌ای در قرارگاه رمضان در عملیات برون‌مرزی کرکوک شرکت نمود و بعد از آن نیز به عنوان مسئول مهندسی رزمی لشکر ۶ ویژه سپاه به خدمت پرداخت.
United States
منم 15 سال جبهه بودم . منم رییس جمهور میشم ؟
Iran, Islamic Republic of
دروغ که حناق نیست عزیزم.. بازم بگو..
امير
حاجي شما كه همه رو ميديدي پس كي ميرفتي ميجنگيدي!؟
راستي مراد پسر خاله منو نديدي اونطرفا!؟
عزیزم بهتر یکم مطالعه کنی بعد حرف بزنی
ایشون 18 سال سابقه حضور در دفاع مقدس دارند. خوبه؟!
خودش تو بیوگرافیش چنین ادعایی نکرده که شما میکنید!!!!!!!!!!!!!
جزو فرماندهان جنگ بود
الکیه!
محمود
Iran, Islamic Republic of
البته تو خونه با خانم و بچه ها نقشه چهار طبقه می کشیدند
مهدی-ر
Iran, Islamic Republic of
تا کور بشه اونی که حروم خوره وکاخ تو شمال شهر می سازه.
ایشان هم تو جنوب شهر نیستند، نارمک هم تقریبا" شماله خونه چهارطبقه و نوساز ایشان هم نسبت به خونه اونها که جد اندر جد دارا بودند دست کمی نداره و شاید هم شیک تر شده باشه!!! دانشگاه آزاد جدید هم که داره میزنه!!!
Iran, Islamic Republic of
می دونی لیاقت شما ها داشتن رئیس جمهوری مثل موسوی ، کروبی ، خاتمی ، هاشمی و..... هست . شماها لیاقت احمدی نژاد رو نداشتید و ندارید .حالا دیگه نارمک چون احمدی نژاد اونجا زندگی می کنه ، بالاشهره !اگه نارمک بالاشهره ، پس نیاوران ، فرمانیه و... حتما نیویورکه !
اینقدر در جهالت بسر می بر ید تا اینکه مجلس خبرگان و مجلس دهم رو هم دو دستی تقدیم اصلاح طلب های دیکتاتور می کنید ! همانطور که با ندانم کاری، ریاست جمهوری را برای روحانی مثل آب خوردن کردید .
amir
Iran, Islamic Republic of
داداش من یعنی انقد ریاست واستون مهمه که بعد 8سال گند زدن هنو از رو نمیرید
جهان جان عزیز ، آزاداندیش باش چرا نظرات من را گزینشی چاپ میکنی؟ نظراتی که حاوی دفاع از هاشمی هست برای شما خط قرمز محسوب میشند؟ درستش نیست اعتبار خودتون را پیش مخاطبان کاهش میدید چاپشون کن ها قربونت
خدایی اینو خوب اومدی!
کور بشه...
زیتون سرخ
قبول دارم نباید تو خونه مینشست
باید مثل سرهنگ ر.... به خط مقدم جبه فرهنگی یعنی کیش می رفت و تا آخرین قطره خون مبارزه میکرد
کیش اگرچه جبهه فرهنگی نیست اما میتواند جبهه اقتصادی باشه ضمن اینکه آقای روحانی مدت زیادی فرمانده پدافند هوایی جنگ بوده و...
بله...
دوستان آقای هاشمی همه سمت های گزینشی داشتند!
آقای روحانی از جاده چالوس به جبهه میرفت!
روتون میشه بگید روحانی جنگیده؟!؟!؟!؟
amir
Iran, Islamic Republic of
نه داداش من از جاده اهواز میرفت
اون شمایید که تا قبل از جنگ ادعای دین و ایموتون گوش فلک رو کر میکنه اما زمانش تو پشت جبهه ...
زیتون جان! جالبه بدونید آن زمانی که کیش و قشم و خارک برای مقاومت در برابر بمبارانهای هواپیماهای بعثی احتیاج به یاری و مقاومت داشت همین آقای به قول شما سرهنگ ر... فرمانده پدافند هوایی جنگ و مدافع کیش و قشم وخارک و تهران و... بود و درحد توانش مبارزه کرد اما محبوب شما اون موقع هم تو خونه نشسته بود! البته اون موقع حدود 8 سال نشست نه 11 روز!
خیلی خندیدم!
جات توی برنامه خنده بازار خالیه!!!
کم سواد
هاشمی و روحانی با خان بچه ها دارند توی کیش صفا می کنند بازهم به این مردمی نژاد که مثل رهبر عزیز ایام نوروز را به جبهه رفت
تحلیل و نظر شما بر مبنای دروغ و تهمت است
جبهه بوده
بوده اما 3 ماه تو مهندسی
م
آقا اصلا باشه حرف شما درست. اصلا احمدی نژاد جبهه نرفته. خیلیا هم هستن که جبهه رفتن اما الان مقابل ولایت هستن نه با ولایت. ملاک حال فعلی افراده
یکی از همسایگان دکتر
شما این سه ماه را از کجا آوردید؟ تا جایی که من می دانم دکتر احمدی نژاد 6 ماه از جبهه اش را در کردستان بود .
ایشون در جنگ هم حضور داشتن ، خب شما اطلاعاتت کمه تقصیر دیگران چیهن ؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام
ایشان جزو رزمندگان در جبهه غرب بودند و دلاورانه حضور داشتند.
ایشان وهمکیشان ایشان جزوه قرارگاه پشتیبانی جنگ در غرب بودن اما سئوال من اینه اگر قرار بود شهید چمران شهید باکری ها شهید همت ها هم توی پشتیبانی می بودن الان چه وضعیتی داشتیم واقعیت اینست جنگ مرد واز نامرد مشخص می کند ایشان ادبیاتی دارد که فقط احساس عام مردم تحریک می کند اما موقع عمل خیانتی که احمدینژاد به رهبری کرد خاتمی نکرد .
Iran, Islamic Republic of
یه پیشنهاد دبش از طرف مردم برای توی ناآگاه دارم ، چطوره بخاطر انیکه احمدی نژاد فقط سه ماه جبهه بوده و اونم تو قسمت پشتیبانی که هیچ خطری اونو تهدید نمی کرده . هوس کرده رئیس جمهور بشه ، محاکمه و اعدامش کنیم .
اگه محاکمه و اعدامش کنیم ، دست از سرش بی می د اری عتیقه عالم خلقت !
عتیقه 24 میلیون نفر تمام زندگی نامه آقای احمدی نژاد رو عین کف دستشون می دونستن ، و با علم به این مسئله به ایشان رای دادند . نکنه نوکر هاشمی هستی که رای 24 میلیون نفر رو قبول نمی کنی ، احترام به رای 24 میلیون نفر نمی گذاری ؟
از این ....خجالت بکش .
شما به همین دلخوش باش که خیانت خاتمی کمتر از خیانت احمدی نژاده.
هر چند از احمدی نژاد دل خوشی ندارم ولی زمان جنگ تو واحد مهندسی جنگ بود خیلی از افراد کابینه اولش هم از همکاران همان زمانش هستند
8 سال تو این کشور جنگ بود ایشان چند ماه (حدود 3ماه) بنا به اصرار دوستان هم دانشگاهیش آقایان محصولی و فتاح و... که مسئولین لشکر ویژه در کردستان بودند رفت تو قسمت مهندسی و سریع هم برگشت. حال در مقایسه با سایر رزمندگان و سردارانی که 8سال در جبهه زندگی کردند و در مقایسه با شعارهای تند ایشان ، 3 ماه جبهه اون هم تو واحد مهندسی قابل گفتن هست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پس با اين حساب همه بايد ميرفنم خط مقدم و شهيد مي شدن!‌منطقت بوي كشك ميده!
شهید شدن که دست خود آدم نبوده اما آنها که میتوانستند باید میرفتند و هرکه ادعایش بیشتر هست باید بیشتر و جدی تر میرفت. جناب کشک!
ایشان در زمان جنگ در خط جهاد سازندکی فعلیت می کردن
پس اونجا هم خیلی خرابکاری کرده!!
علی
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟
Canada
چون خرابکار بوده نگذاشتند زیاد بماند. اگر زیادتر مانده بود جبهه و فرماندهی میکرد الان صدام تو شمیران بود.
الان که اروپایی ها دارن وارد شمیران میشن عزیز دلم
خرابکاری رو تو کردی که به روحانی رای دادی!
برو ...رو عوض کن
Iran, Islamic Republic of
چون اونجا بهتر و مفید تر بود و از کشته شدن هم خبری نبود تا ذخیرهای باشد برای ایجاد گرفتاری
داشتن برای اونایی که کیش بودن دعا می کردند....
ماموتی
United States
حتما هر سال که با خانواده نیویورک بودن برای اونایی که تو کیش بودن دعا میکردن!!
اگه وجدان داری منتشر کن جهان!!
ایول خیلی خوب اومدی
اونا که حال تو صلح میرن کیش تو جنگ از طرف امام فرماندهی جنگ را داشتند و جنگ را اداره کردند فرزندانشان هم سابقه جبهه بیشتری از آقای احمدی نژاد دارند.
زیتون سرخ
عزیز من وقتی ازفرماندهی جنگ حرف میزنی باید علی هاشمی ها وحسن باقری ها وچمران ها به ذهنت بیاد نه کسانی که در صد کیلومتری خط مقدم بودنو جنگ را نگاه میکردن
گفتید بچه هاشون!!!
جالب بدونید جناب آقای روحانی فرزندانشون فقط دختر هستن تا اونجایی هم ک ه یادم میاد دختر راه نمیدادن در جنگ
در آخر این که من بجه اهوازم اطلاع دارم کی در راهیان نور آمد کیا نیامد
اون کسایی را که می گید در زمان جنگ فرماندهی میکردن هیچ کدومشون به این سرزمین نور نیامدن
فقط آشنا و ترکان اومدن
و این را بدونید مهم نیست در جنگ کجای جبهه بودی مهم این است الان در کدوم جبهه ای
شهید چمران میفرماید: وقتی شیپور جنگ نواخته میشود مرد و نامرد از هم شناخته میشوند بعد شما میگید مهم نیست در جنگ کجا بودی؟؟؟ حالا هم باید دید تو جبهه مشایی یا جبهه رهبری؟؟؟
آقای روحانی خودش تو جنگ بود و آقای هاشمی هم خودش و هم پسراش تو جنگ بودند پسراش از احمدی نژاد بیشتر بودند و مجروح هم شدند. شما اگر میخواهی راوی جنگ باشی در پیشگاه خداوند و خون مقدس شهدا مدیونید اگر تاریخ جنگ را منحرف کنید و به بازدید کنندگان از آنجا حقیقت را نگویید.
...که هنوز از هاشمی کافر دفاع می کنی
ملاک حال افراده،آقای هاشمی الان داره علیه ولایت می جنگه
کسانیکه حالا رفتند کیش زمان جنگ و زیر بمباران عراقیها هم برای بررسی نحوه مقابله با بمباران دشمن و صدور نفت زیر بمباران هم میرفتد کیش و قشم و خارک... و مسئول پدافند هوایی کیش در مقابل بمباران دشمن بودند حقشون هست حلالشون باد.
احمدی نژاد از بچه های جنگ بود.
علی
پسر جون. احمدی نژاد تا سال 65 در قسمت مهندسی رزمی سپاه بود بعد از اون هم یک دوره چریکی رو در قرارگاه رمضان طی کرد و در عملیات مهمی که در کرکوک عراق بود شرکت کرد و بعد هم به عنوان مسئول مهندسی رزمی لشگر 6 ویژه سپاه خدمت کرد
United Kingdom
شما از سوابق ایشون چیزی میدونین؟ ایشون از بچه های قدیمی سپاه و جنگ هستن. لطفا کیلویی نظر ندین.
شما اطلاعاتتون دقیق نیست ایشان 1 روز هم عضو سپاه نبوده اند.
بیش از یک روز
پرچم شهدا؟ کاخ سفید؟ این دو چه مناسبتی باهم دارند؟ لا اقل میگفتی قدس.
Canada
قدس و اسراییل دردسر داشت. ظاهرا کاخ سفید دردسر کمتری دارد.
از بس باسوادی که از این حرف نتونستی برداشت قابل قبولی داشته باشی
ایشون در جنگ بوده و مسئولیت هم داشته در نیروهای مهندسی
محسن
بلاتشبیه یاد مردم زمان علی علیه السلام افتادم که میگفتند مگر علی نماز هم میخواند.فشار رسانه ها اینطور افکار را تحت تاثیر قرار میدهد...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دقیقا" من هم با نظر شما موافقم اما مصداق این موضوع در زمان حاضر هاشمی قهرمان هست...
Norway
حضراتی که کیلویی فقط دفاع بی منطق می کنید، برید زندگینامه ی شخصی ایشون رو که در سایت ریاست جمهوری منتشر شده بود بخونید، ببینید چطوری حضور در جبهه رو پیچوندن، بعد اظهار نظر کنید.
جعفرد
ايشان به همراه مشايي تو جنگ در دولت هاشمي خدمتگذار بودند
شما ازوناشی که حرف حق رو ول میکنی میچسبی به حاشیه! ایشون جبهه رفته و اتفاقا یکسری از همکلاسیهاش هم شهید شدند.
ن
سبد کالا و قرارداد ترکمن چای هسته ای و سفرهای استانی روحانی را دیدم دست احمدی نژاد را می بوسم.
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی
سبد کالا بهتر از توزیع پول هست چون باعث افزایش نقدینگی نمیشود که تورم ایجاد بشه، اما قبول دارم که توزیع آن درست مدیریت نشد انشالله سری های بعد بهتر توزیع میشه ضمن اینکه توزیع سبد کالا برای مقابله با اثرات و نتایج تورمی و شرایط به جامانده از دولت احمدی نژاد هست که این دولت مجبور به اجرای آن شده است. توافق هسته ایی هم اگر ترکمن چای هست چرا رهبری در قبال این قرارداد به قول شما ترکمن چای ساکتند؟ و حتی فرمودند ما به آن پایبندیم و نقض عهد نمیکنیم؟ معلومه که احساساتی نظر میدید.
ظاهرا دوباره بساط ظاهر سازی و عوامفریبی می خواد شروع بشه.
خدایا از شر این نفس پرستان مدعی دین به تو پناهمیبریم.
علمدار
اتفاقا زمان جنگ عضو سپاه بودن
محمد محمدی
اولین کامنت برای خبر ی از اقای دکتر احمدی نژاد از سایت جهان باید این مورد باشه ... شما سایت جهان چه کینه ی دارین از دکتر .
عرفان
United States
ایشون دارن حضور خود را در صحنه حفظ وبرای انتخابات مجلس آماده میشن این حرکت تبلیغاتی است .چقدر تبلیغ وشعار .خون شهدارا ملعبه دست سیاسیون نکنید .
مشهدی
باز هم توهم ! هیچ مومنی متوهم نمیشه . این آدم مشکل داره
اگه احمدی نژاد یک عکس جنگی داشت جنگ رو به نفع خودش و هاله نورش مصادره میکرد!!!
احمدی نژاد در زمان جنگ اینقد در دوره های مختلف شرکت کرد که جنگ تمام شد و باعث شد بدبخت بزنه به سرش و همیشه فکر میکنه که داره مثل هیتلر دنیا رو فتح میکنه و همه جا پرچ نصب کرده!!!
رامین
اگه چشمای ....رو باز کنی عکس های ایشون در جبهه رو می بینی.
تو بگو حسن آقاتون موقع جنگ کجا بوده؟
البته الانم با شهدا نیست.
ظاهرا کیش بیشتر خوش میگذره
Iran, Islamic Republic of
ايشون در ماموريت ...حضور داشتند
مشهدی
اولا کیش و مناطق جنوب هم جزء این مملکت هستند .ایشان به هندورابی دور افتاده ترین جزیره هم سر زدند اون هم بدون تشریفات مثل مردم عادی. نه مثا مموتی با 200 نفر!!! خاستی عکسهاش موجوده. دکتر روحانی در زمان جنگ معاون فرماندهی جنگ که توسط امام به آیت الله هاشمی داده شده بود رو داشتند و تمام 8سال در منطق عملیاتی بودند یک سرچ بکن برادر کار سختی نیست . ایشان فرمانده بیشتر فرمانده هان الان بودند
هندورابی هم برا رد گم کنی رفته
آقای روحانی فرمانده پدافند هوایی جنگ بوده نماینده امام در شورای عالی دفاع و به نوعی جانشین اقای هاشمی در فرماندهی جنگ هم بوده
فاطمه
United States
....
رضا
قابل توجه شما
ایشون توی تیپ 6 ویژه شهدا بوده که زیرمجموعه قرارگاه رمضان بود. مسئولیت این تیپ هم عملیات های نامنظم در خاک دشمن بود.
محرمی
ایشان در آن زمان در شمال غربی ترین نقطه ی کشور ودر مرز ترکیه وبه دور از جنگ تحمیلی وبا آرامش تمام مشغول گذراندن خدمت سربازی خود در فرمانداری ماکو بودند .
کم سواد
برو یک کم تاریخ جنگ را بخوان
احمد
این چیزا مهم نی / مهم اینه که این آقا تا دیروز دنبال پرچم کوروش بود و مشایی بود حالا دوباره اومده سر مردم شیره بماله برای ما عشق شهید و شهادت پیدا کرده
حسین نکومند
شما اطلاعاتتون ناقصه !
حسین نکومند
محمود احمدی نژاد که در زمان ریاست جمهوری اش با انتخاب مشایی به عنوان نماینده دولت در ستاد راهیان نور و کاهش بودجه راهیان نور، موجب اعتراض متدینین شده بود در اقدامی تازه که ظاهرا ناشی از تغییر رویکرد وی بوده است در یادمان عملیات شکست حصر آبادان که هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در آنجا حضور پیدا کرده بودند، حاضر شد.
ناراحتی شما از این است که ایشان اصولگرا نیستند ... مردمی هستند !
ایشان هیچ وقت از گردونه حزب الله بیرون نرفتن که دوباره برگردن !
حسین
تو پاوه بوده
خبر نداری حرف ....نزن
بهتره بری ببینی زمان جنگ خاتمی کجا بوده!
محمد
احمدی نژاد زمان جنگ هم حضور داشته منتها شما ندیدید
سعید
فقط در یک دوره در زمانی (6 ماه ) در کردستان عراق بوده است .خواهشمندم چیزی را که درباره اش اطلاعاتی نداری لطفا ننویس .
Iran, Islamic Republic of
... .آخه چقدر سطحی نگرید
خب یه عده هم پشت جبهه ها داشتن خدمت میکردن این همه پزشک و مهندس و معلم و کارگر و ...اگر مملکت رو اداره نمیکردن رزمنده ها چه طور میتونستن بجنگن؟ اصلا شما چه کاره ای که برای کار افراد ارزش گذاری میکنی از کجا میدونی که اجر کشاورزی که غذای مردمو تامین میکرده به اندازه رزمنده نبوده؟مگه شما خدایی؟
ح
دمش گرم
گول نخورید
اگه اینقدر به راهیان نور علاقه داره چرا جلوی بودجه اش ر. گرفت؟
مثل اینکه در جریان نیستی که دولت احمدی نژاد بودجه رو قطع نکرد.
دولت تدبیر بود که بودجه راهیان رو قطع کردوالان هم سپاه با بودجه عمرانی خود راهیان نور رو میبره.
تازه بودجه قرانی کشور هم در دولت تدبیر وامید بیش از شصت درصد کم شد.
لطفا با اطلاعات دقیق و منصفانه وعادلانه قضاوت کنیم.
مهدی آقائی
Australia
سلام
مرگ یرآمریکا 8سال هم که رئیس جمهور بود درحال
جنگ با معافیای قدرت وثروت ومنافقن و فتنه گران و
این ها بود آقای احمدی نژاد مالک اشتر
امام علی خامنه ای وامیرکبیر ایران است وتا ابد اسمش ویادش درکنار رهبر خواهد ماند
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مٌردآنست که نامش نبرندهرگز
حالا ببین چگونه از شهدا تقدیر میکنه وچقدر
بشهدا عشق نشان میدهد این از قلب پاک
احمدی نژاد است خدا حفظش کند
saman
مالک اشتر .... بودن؟!!!!
اولا شما که اینچنین نظری دادید میشه بفرمایید از کجا فهمیدید ثانیا میزان بودجه که در دوره احمدی نژاد در این کشور هزینه شد در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است
Norway
بهتره بگید تلف شد!
مشهدی
مردم هم میخوان بدونن همین پولها و هدایای رییس جمهور که مال بیت الماله کجا رفت . چطور شد بابک زنجانی 9هزار میلیارد تومن از بیت المال دزدید!!؟
مردم میخوان بدونن که هزینه پیامک های نوروز از کجا اومد و توافقنامه محرمانه ژنو توش چی نوشته شده بود
Germany
منظورت دويست ميليون تومانيست كه هديه به چرنديات هنرپيشه هاي زرد داد؟
تو باغي؟
اصلا راهيان توي دوره ي احمي نژلد جوون گرفت
محمد
Venezuela
آقای احمدی نژاد با این سوابق مدیریتشان واقعا" روشون شده برن سد مزار این بزرگواران
می خوای بره سر مزار سوروس ؟
تهمت.تهمت.تهمت...خاتمی که خودش گفت که با سوروس دیدار نکرده پس واسه چی بهش تهمت میزنین.
زیتون سرخ
این آقا یون که منکر فتنه هم شدن
بهتره با حقایق روبرو بشید
یه زمانی ی گروه حرف از فتنه زدن خیلی هم از خارج ازشون حمایت کردن
شما دارید از کی حمایت میکنید بهتره با واقعیت های رو برو یشید
متاسفانه کاری جز انگار ندارید
خدا انشاللهبه راه راست هدایتمون کنه
Serbia
خاتمی... می گوید....
110
توهمات را تکرار نفرما.درود بر دولت اعتدال.
امیر
Australia
سلام
دمّت گرم عزّت زیاد
دوست عزیز احتیاجی نیست برن سر مزار سوروس بلکه با اقدامات ناپخته خود زمینه دخالت و موفقیت برنامه های سوروس و سوروس ها را بر علیه نظام و کشور فراهم کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مطمئن باشید که سوروس ها را موفق میکرد.
مدیریت را فعلا داریم بصورت شبانه روزی از تدبیرچی ها یاد میگیریم.
حسین
هر فردی نقا مثبت ومنفی تو کارنامش داره میترسم دوسال دیگه بگیم صدرحمت به احمدی نژاد
واقعا همين طوره ... رو كه نيست...
ALI
درود بر احمدی نژاد
amir
Iran, Islamic Republic of
شما اگه خیلی مرد بودی کشور رو به این روز نمینداختی
شما و اون سران فتنه هم اگه انسان بودید فتنه و جنایت 88 رو بوجود نمی اوردید .
amir
Iran, Islamic Republic of
میدونی فرق من با تو چیه ؟
من به تو توهین نکردم
ی حرفی به رییست زدم
اما تو هم تهمت زدی هم توهین کردی
فرق ما با شما همینه
تو علاوه بر توهین دروغ هم گفتی !
فرق ما با شما اینه که نقد می کنیم و نه شورش خیابانی .
amir
Iran, Islamic Republic of
پ برو لغت نامه رو نگاه کن ببین این کارتون نقده!!؟؟
احمدینژاد مرد بود و هست. شما باید چشمهایتان را بشویید.
یازهرا
سلام شما که مطمئنی احمدی نژاد مملکت رو به این روز دراورده چرا کاندید نشدی رای بیاری تا دست دولت به اصطلاح روم به دیوار تدبیر ؟؟؟؟؟؟؟؟ وامید ؟؟؟؟؟ نیفته تا بفروشنو برن کیش و سر مردم کلاه بزارن که مذاکرات تنها راه حله اقتصاده ودم به ساعتم دم از مقام معظم رهبری بزنند تا ایراداتشون معلوم نشه عادل باش نه احساسی
amir
Iran, Islamic Republic of
میدونی ی سری جمله حفظ کردید بیموقع و با موقع ازش استفاده میکنید

یبار بیطرف نکاه به چیزی که نوشتم و چیزی که نوشتی بنداز ببین چه قد بیریط نوشتی
مجتبی
Serbia
شما افسادطلبای اسراییلی وهابی صفت بهایی پرست ، وجودتون توهین است به بشریت... واقعا شما و اربابتون در وقاحت و پررویی و شرارت فقط با یزید و معاویه و قاتلین حضرت زهرا قابل مقایسه هستید ، به خدا که مرگ برای شما بهتر از زندگی است که لا اقل با مردنتان بر گناهانتان افزوده نمی شود.
amir
Iran, Islamic Republic of
همه جور توهینی کردی
نظر من چه ربطی به این چیزا که گفتی داره ؟
عزیزمن شما اگه حق بودید در جواب نظر خیلی ساده منرگ کردنت نمیزد بیرون و هرچی به مخیلت اومد رو به زبون بیاری
میدونی فرق ماها با شما چیه؟
ما حقیم ولی شما باطل
amir
Iran, Islamic Republic of
بر چه اساسی انقد راحت خودتو حق کردی منو ناحق

عزیز من صدای بلند از ضعف هستش نه از حق
شماهم صداتون بلند هست
همین
amir
Iran, Islamic Republic of
طبل تو خالی صداش بیشتره
ادم بیمنطق نا حق هم چیغ و دادش بیشتره

انقد برچسب نزنید
شما چرا 4ساله تریبون 1 دقیقه نمیدین دست سران فتنه تا از خودشون دفاع کنن؟؟از چی میترسین؟؟؟
Germany
تنها تريبوني كه سران فتنه لايقش هستند طناب داره ...
منظورت اینه که کشور تمام پیشرفته ایش در حوزه علمی بدبختی است!!!!
amir
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کار علمی ماله کوتا ه مدت نیس
وضع اقتصادی چی رو میگی
این اقا بره اختلاس هاروجمع کنه
تو که گفتی من توهین نمی کنم ؟ پس چی شد فرقت با ما ؟
amir
Iran, Islamic Republic of
?!
الان این کجاش توهین بود ؟!

واقعا معنی توهینو نمیدونید ؟
توهین همون حرفایی بود که دوستات بالا بهم زدن و هر انگی دلشون خواست بهم چسبوندن
Serbia
توهین نیست عین حقیقت است....شما افسادطلب هااسراییلی...مزدور امریکا هستید.....
مصطفی
عزیزم این اختلاس ها و بخور بخورا همه جا هست یکی این طوری پول مردم رو می خوره ، اون ور دنیا یه جور دیگه .ربطی به شخص خاصی هم نداره.در هر حکوکتی نقص وجود داره. یکی کم یکی زیاد. مهم این که جلوی این مسائل رو بگیریم. همیشه بد هست خوب هم هست .دزد هست پلیس هم هست. این دنیا قرار نیست بهشت باشد. اگر می خواهیم همه چیز رو به را باشه امام زمان رو بخواهید.
amir
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حق با شماس
اما تو جاهای دیگه اختلاس میشه در این ابعاد رییس دولت مجبور به استعفا میشه
نه اینکه قبل احمدی نژاد همه ثروتمند بودیم اوضاع اقتصادیمون توپ تو دورهآ آحمدی نژاد همه بدبخت شدیم اقتصاد ما از اولشم خراب بود
amir
Iran, Islamic Republic of
دوروس میگی
قبل احمدی نژاد وضع مردم خوب بود اما پولی بشما نمیدادن
احمدی نژاد پول مردم رو انداخت جیب شما
اسماعیل
منظورت تکنولوژی مونتاژ 3 نسل قبل جهان را
mostafa
کشور رو اصلاح طلبهای خائن وطن فروش به این روز انداختند که همیشه به فکر منافع شخصی خویش اند . غربزده ها و کسانی که سنگ غرب و آمریکا را به سینه می زنند به این روز انداختند . اکسانی که ذره ای به فرمایشات رهبری اهمین نمی دهند و کار خودشان را میکنند به این روز انداختند . کشور را مرفهین یی درد به این روز انداختند . کشور را کسانی به این روز انداختند که خودشان را مالک مردم و انقلاب میدانند .
amir
Iran, Islamic Republic of
ی دلیل بیار واسه حرفت
تو که تا اینجا فقز تهمت زدی و سخنرانی کردی

احمدی نژاد کشور رو از نظر اقتصادی چی تحویل گرفت چی تحویل داد داداش من
Serbia
مردم اعتقاداتشان و فرهنگشان را از شکمشان بیشتر می خواهند....مردم ما اعتقاد دارند اگر اسلام و حدودش اجرا شودد، بی حجاب نباشد سگ گردانی نباشد بی دینی نباشد خداوند درهای رحمتش را خواهد گشود....
amir
Iran, Islamic Republic of
چه ریطی داشت الان
اگه اینطوره مردم نمیخوان ی دوروغ گو مثه احمدنژاد..... باشه
amir
Iran, Islamic Republic of
جهان من جای این جا خالی که زدی رییس جمهور زدم
فک نکنم مشکلی داشته باشه
مرتضی
هیچکی دوران 8ساله ریاست جمهوریه آقایان هاشمی و خاتمی رو فراموش نکرده ، اگه سنت قد نمی ده یه دید به تاریخ بزن جوان
Iran, Islamic Republic of
دقیقا فرق جنبش سبز با متحجرین واپس گرا همینه.
کدوم روز؟! شش ماه تدبير و اميد حاصلی جز اظهار خواری در مقابل استکبار داشته؟! پس کو وعده برداشته شدن تحريم ها؟
amir
Iran, Islamic Republic of
چشاتو باز کنی میبینی
یه کم صبر کن عزیز جوجه این دولت رو اخر پائیز بشمر.فعلا که ............
amir
Iran, Islamic Republic of
یعنی اخرشین !!
چرا خوشتون میاد دولت زمین بخوره
یعنی انقد بردن توانتخابات واستون مهم بود که به هر قیمتی میخواین دولتو زمین بزنید؟!
سید مهدی
United Kingdom
این چه بدبختیته نصیب ما شده باید این ....رو تو شهرمون تحمل کنیم
بی ادب
بی ادب
ناراحتی برو کیش
غدیر
احمدی نژاد ساله 84 رو واقعا دوست دارم ولی این احمدی نژاد تو سال های اخیر تغییر کرد و لکه هایی مثه مشایی و بقایی ورحیمی به دامنش نشست.ولی بازهم فاصلش با مسولین امروز از زمین تا اسمونه...
منم مثل شما فکر میکردم ولی مدتیه ک متوجه شدم همه ما داشتیم تو زمین هاشمی و تیم رسانه ایش بازی میکردیم
برادر عزیز بپذیر ک اشتباه میکردیم
جهان جان خبرو خواهشا سانسور نکن احمدی نژاد تو همون سخنرانی گفته:
ملت پیام رهبر رو ک به این مناطق اومدن دریافت کرده است(نقل ب مضمون)
یه مورد از لکه های مشایی را بگو من بفهمم
فقط اتهام نباشه کار عملی باشه !
Serbia
نمیدونم ، شاید زیادی خوشبین هستم ولی .....به خدا که بوی احمدی نژاد سال 84 میاد ....علی الخصوص که مشایی ...هم همراهش نبود.....
Iran, Islamic Republic of
اینها همان احمئی سال 84 بوئنئ ولی افذادی مثل شما که شاید گرفتار افراط شده بودی نمی دیدی
یازهرا
اون شهرتم مدیون همین احمدی نژاد ورفقای شهیدشی وگرنه الان داشتی عربی صحبت می کردی
حمید
Australia
سلام
تو . سید مهدی نیستی بیخودی اسم سید که درایران عزیز معنای بزرگی دارد خراب نکن
Germany
شما اول لطفا تكليفت را با مشايي روشن كن كه گفت "دوره اسلامگرايي به سر رسيده" بعد بيا راجع به اهتزاز پرچم در كاخ سفيد بحث ميكنيم
لاید باید بیاد از شما اجازه بگیره
نه، خيالت راحت ، ايشون انقدر كله شقه كه فقط از مشايي اجازه ميگيره
شما لازم نیست برای رسیدن به خواسته ی خود مشایی بی چاره را دستاویز قرار بدهی
;کیوَشت
از همین اظهار نظر شما مشخصه که مشایی کاملا مظلوم واقع شد.مشایی و رحیمی و بقایی شرف دارن به کیش نشینان.
اگرهم خدایی ناخواسته چیزی خوردن نوش جونشون.حلالشون.
به قول خودش آب رو بريز همونجايي كه ميسوزه . مشايي آن مرد را ساقط كرد. البته آن مرد هم حقش بود چون به حزب الله پشت كرد و چفيه بسيجي را انداخت روي يك تكه سنگ، چوب خدا هم البته معمولا صدا نداره .
Germany
احسنت
حسین
الکی میگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
منظور مشایی از پایان اسلام گرایی ، پایان اسلام گرایی به معنای اصطلاحی است نه معنای لغوی اسلام گرایی . متاسفانه جهان استکبار با تبلیغات مکرر و... خود به مردم جهان اینطور القاء کرده که مسلمانان همه همان مسلمانان وهابی ، القائده ، طالبان و ... هستند و مشایی می گوید پایان اسلام گرایی به روش سلفی گری ، وهابیت ، طالبانیسم ، القائده ، جبهه النصره ، گروه تکفیری داعش ، گروه تکفیری جیش الظلم و.... رسیده است ، زیرا در ادبیات سیاسی جهان اسلام گرایی اصطلاحی مد نظرشان است نه معنای لغوی اسلام گرایی . بخاطر همین استکبار جهانی این گروه های تکفیری ، وحشی ، جنایتکار ، و اسلام نابود کن ر ا ، بنام اکثریت مسلمانان خودش بوجود آورد ، تا اسلام عزیز ناب محمدی را که سرشار از عشق و محبت می باشد ، را نابود کند . مشایی می گوید دوران این جنایتکاران و... دیگر به پایان رسیده و مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی نه تنها هیچ اقبالی به آنها نداشته بلکه شدیدا در مقابله آنان هستند . به شما توصیه می کنم بروید و سخنرانی مشائی را در باره پایان اسلام گرایی خودتان بشنوید ، بعد قضاوت کنید ، در غیر اینصورت قضاوتتان باطل است و مرتکب گناه شده اید .
بابا زمان اينگونه ماله كشيدنها سالهاست سپري شده.
خودش لابد زبونش بند بود و لازم بود تخم كبوتر ميل كنه تا اينهارو به همين راحتي كه شما تفسير كردي به زبون بياره؟؟؟ ملت رو جيگر فرض كردي يا خودتو؟
Iran, Islamic Republic of
عتیقه برو ، بگرد ، پیدا کن ، خودت بادقت بخون ، تا بفهمی که ماله کشی هست یانه ؟ هر وقت خودت کامل خوندی ، نظر بده والا تا الان چون نخوندی ؛ حرفهات باد هواست . منتهی شما تنبل ها که چشمتان فقط به دهان این سایت و اون سایت و این شخص و اون شخص هست و حال نداری بری اصل مطلب رو پیدا کنی و بخونی که پیدا کردنش هم سخت نیست ، نظر کشکی و آبکی می دیدی ؟ برو وقتی خواندی ، بگو من دروغ گفته ام و ماله کشی شده ، متاسفانه امثال شماها چون باهوش نیستید ، خیلی زود گول می خورید .
چه کسی به تو این حق رو داده که بدون اینکه ، تحقیق کنی ، حرف ها مرا ماله کشی می دانی ، تو داری به من تهمت دروغ می زنی ، بخاطر همین پیش خدا ازش شکایت می کنم ، از بس یاد گرفتید بدون تحقیق افراد را تخریب کنید و توهین کنی ، به این راحتی حر ف انسان رو زیر سئوال می برید . برو تمام اصل مطلب را بخون ، بعد بیا نظر بده .
Iran, Islamic Republic of
متن زیر پاسخ خود مشایی به سئوالی در باره اسلام گرایی است که در تاریخ 12 اردیبهشت 92 پاسخ داده و در سایت جهان نیوز آمده است ، (جهت تنویر افکار عمومی می آورم ):

رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به سوالی درباره بخشی از یک سخنرانی خود مبنی بر به پایان رسیدن دوره اسلام‌گرایی، تصریح کرد: موضوع آن سخنرانی که در زمان حضور بنده در شهرداری صورت گرفته بود، امام زمان(عج) بود، چگونه می‌شود در یک سخنرانی که با محوریت امام زمان(عج) است، سخن از به پایان رسیدن دوره اسلام‌گرایی مطرح شود.

مشاور رییس‌جمهور ادامه داد: بنده ده‌ها بار بعد از آن سخنرانی کرده و گفته‌ام که دوره کدام اسلام‌گرایی به سر رسیده است. امروز کسانی که در سوریه دیگران را سر می‌برند یا در بمب‌گذاری‌ها می‌کشند نیز فریاد الله‌اکبر سر می‌دهند و دم از اسلام‌گرایی می‌زنند. منظور بنده در آن سخنرانی به سر رسیدن دوره چنین اسلام‌گرایی‌هایی بود.

وی خاطرنشان کرد: حرف بنده این است که دیگر زمان آن به سر رسیده که هرکس به طور کلی دم از اسلام بزند و بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دوره‌ای جدید آغاز شده که هرکسی نمی‌تواند در آن مدعی اسلام‌گرایی شود. آیا امروز در جمهوری اسلامی می‌توان اسلامی را که عربستان، ترکیه، مصر و قطر، مدعی آن هستند، تأیید کرد؟

مهندس رحیم مشایی گفت: دوره جدیدی از اسلام‌گرایی آغاز شده که باید نام آن را دوره مهدویت گذاشت، دیگر طرح کلیتی به نام اسلام جواب نمی‌دهد و شناخت عمومی مردم دنیا از اسلام، به عنوان یک مفهوم کلی بخصوص با توجه به قرائت‌هایی که در برخی کشورها ارائه شده است، منفی می‌باشد، لذا باید اسلام خودمان را که برآمده از مکتب ایران و متکی به اصل اسلام است، به جهان معرفی کنیم و این به معنای این نیست که اسلام را کنار بگذاریم.
Iran, Islamic Republic of
در مکتب ایران و اسلام مد نظر آقای مشایی, دیگر مانند سوریه و عراق با کارد سر مخالفان را نمی برند, بلکه سر وزیر خارحه ی دولت خود را در حالی که در یک سفر دیپلماتیک حضور دارد با پنبه می برند و با این قبیل کارها, نظام و کشور ایران را در قالب مکتب ایران به جهان معرفی می کنند و کسب آبرو ی بسیار می کنند...!!؟
همراه مشایی بودن هزار بهتر از جیره خوار اروپایی بودنه. حداقل دلمون خوشه مشایی مال این سرزمینه
بعضیا خوب با شعارهای جنابعالی 8 سال الکی خوشحال بودن.
Serbia
حالا وقتی که اول کانون فرهنگ اسلامی شهید متوسلیانکرو تو خیابون امام خمینی تل آویو برپا کردیم ، بعدش نوبت به پرچم علی ولی الله بر فراز کاخ منحوس سفید است......
Germany
اسم تل آويو رو هم اقلا عوض ميكردي بعد پرچمو اونجا ميزدي نماز اولي عزيز
Iran, Islamic Republic of
روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید.شعار و فقط شعار
حالا که رییس حکومت صهیونیستی به رییس مهور شما دل بسته.
اما از ترس احمدی نژاد میگفت باید کاری کنیم که نام احمدی نژاد در ایران هم از بین برود چون بزرگترین خطر برای صهیونیست و امپریالیست داشتن فکر ناب مهدوی است که ایم مرد بزرگ به پیروی از رهبر فرزانه دنبال روی این راه بود.
مقام معظم رهبری : احمدی نژاد شعارهای انقلاب را با افتخار در دنیا بلند کرد (نقل به مظمون)
مجتبی
Serbia
یعنی وفاداریتون به اربابتون منو کشته.....حتی طاقت ندارن ویرونی خونه اربابشونو ببینن...! حتی سگ( اسراییل) هم جلوی شما کم اورد
زنده باشی مرد بزرگ که بدخواهان هر دو جناح ایران به دلیل در خطر قرار گرفتن منافع مادیشان توسط شما 8 سال توطئه چینی بر علیه تان کردند و در آخر شما را حذف کردند (البته به زعم خودشان).

به آنها میگوییم که در کاخ هایتا چه در کیش و چه در سعد آباد و ... آسوده نخواهید نشست چون فرهنگ احمدی نژادی در دل بسیاری از طرفدارانش زنده است. و اگر چه چند صباحی بتوانند محیط را مشوش کنند اما راهت ادامه دارد.
منظورت كدوم احمدي نژاده ؟ ٨٤؟ يا ٨٨ ؟
احمدی نژاد در آزمون ولایتمداری مردود شد یادتان نرود
اخی !
بعدا معلوم خواهد شد کیا قبول شدند
از کسانی که تظاهر به ولایت پذیری دارند ولی در عمل خلاف نظر و رای ولایت فقیه قدم بر می دارند بهتره
يكي از همين كسان، بلكه شخيص ترينشان همين احمدي نژاد سال ٨٨ به بعد بود كه تظاهر به ولايت مداري ميكرد و در عمل ضد آن بود، البته در اواخر كارش ديگر حتي تظاهر هم به ولايتمداري نميكرد كه هيچ عملا ضديت هم ميكرد . بنا بر اين سعي نكنيد بيخود آدرس غلط بدهيد . شماها همان نماز اوليهايي هستيد كه سطل آشغال آتيش ميزديد و حالا شديد طرفدار دوآتشه احمدي نژاد . بهتره اول بريد قرائت نمازتونو كمي تا قسمتي درست كنيد تا طبيعي تر جلوه كنه.
جعفر د
ايشون اگر در راس دولت بودند به تخت جمشيد مي رفتن
متاسفانه حق با شماست. احمدی نژاد 89 در سازمان ملل با پیشنهاد تشکیل کمیته ی بین المللی حقیقت یاب حادثه ی مرموز یازده سپتامبر، عملا به روی شیطان پنجه کشید، اما احمدی نژاد 90، یازده روز بر علیه نایب برحق مهدی (عج) تحصن خانگی کرد.
چقدر دلتنگ آقا محمود عزیز سال 84 هستیم،
چقدر تصور احمدی نژاد بدون مشایی زیباست.
تو واقعا زحمت کشیدی، بیش از هر کس دیگر اهانت شنیدی، ولی یک جا اشتباه کردی و این اشتباه خیلی گران بود.
کسی نگفت ایشون بیست اما لااقل مردود نیست.
ایشون اگه یه اشتباه تو 8 سال کرد این تازه رسیده ها 1000 اشتباه تو همین 7-8 ماه کردند و رفوزه شدن.
ما که نمی تونیم دنبال معصوم برای رییس جمهوری بگردیم اما لا اقل میتونیم دنبال مردودین نباشیم.
Serbia
مشکل ایشون اینجا بود که مارو داشت به نمره بیست امیدوار می کرد، ولی افسوس که منحرفین نمره بیست ایشون رو تا 13 پایین آوردن......البته فریدون حقوقدان سرهنگ نما ، در این 6 ماهه نمره اش بیست است ، ولی در حراج کردن ...
بعضي وقتها يك اشتباه از هزارتا اشتباه ضررش بيشتره بگذريم از اينكه همين روي كار آمدن اين دولت هم مرهون اشتباهات فاحش احمدي نژاد بود كه توسط مشايي .....بوجود آمد در نتيجه مسئول اشتباهات اين دولت ، احمدي نژاد هم هست
بد جوری همتون گول هاشمی رو خوردین. تبلیغات پروپاگاندایی هاشمی و دار و دسته های داخلیش و امریکا و اسراییل از بیرون باعث شد تا مردی که یار واقعی مردم بود اینجوری مورد بی مهری قرار بگیره.
والله مشایی از خیلی از افراد به اصطلاح خود عمار پندار پاک تره

از اقدامات ضد ملی مشایی چند مورد برای من میشه بگی
منظورت از ضد ملي كدوم ملته؟ ملت ايران يا ملت اسراييل؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا؟!
محمد
سلام علیکم
این خوب است و بهتر آن است که دوستان بزرگوار همیشه این مکانهای مقدس را فراموش نکنند من دبی هستم ولی دلم همیشه با راهیان نور است انشاالله خدا قسمت من هم کند بخدا یک مشت خاک آن به تمام دنیا می ارزد واقعآ ما که اینطرف آب هستیم برای آن جاهای معنوی تنگ است شاید نعضیها فکر کنند ما خوش هستیم ولی باید خوشی را در چی ترجمه کرد به امید زیارت تمام منطقه دفاع مقدس التماس دعا از انها که مشرف شدند
مهدي
شما همان هشت سالي كه به مملكت گند زدي بسه، لطفا خودشو ناراحت نكن، اخه ممكنه پرچم امريكارو تو تهران ببينيم....
شما که بدت نمیاد پرچم آمریکا رو تو تهران ببینی
اون روزي كه پرچم امريكا تو تهران باشه بايد همه مثل شما بي غيرت و ذليل و نوكر باشن اما مردم مسلمان ولايي محال زير بار آن برن
United States
اگر کسی مثل شما فکر نکنه بی غیرت و ذلیل و نوکره؟ امیدوارم همه طرفداران آقای احمدی نژاد مثل شما هتاک و بی ادب نباشند
اگه قراره پرچم آمریکا وسط تهران باشه توسط این دولت محبوب شما و شرکای سوروسی انجام خواهد گرفت .
یازهرا
سلام تو خودت اول ببین چه گلی به زندگی خودت وفامیلت زدی بعد از دهنت ....تر صحبت کن تو که عرضه اداره خونت ونداری در باره مملکت اظهار نظر نکن وبشین و ببین به کوری چشم دشمنان امیر المومنین پرچم امام زمان (عج) در تمام دنیا برافراز رفع الله رایت المهدی
Serbia
ما اگه شده باشه از شما بی غیرتا سپر انسانی درست کنیم نخواهیم گذاشت این رویای شما واقعی بشود....پس مراقب خودتون باشید
و ما نیز همچنان دوستت داریم دکتر
کاملا مشخصه
مهدی آقای
Australia
سلام
کدوم دکتر آخه ما خیلی دکتر داریم .دکتر روحانی
دکتر ولا یتی دکترسرکوچمون یا دکتر 8سال خدمت
به ملّت
حالم ازت احمدی نژاد بهم میخوره
همچنین
منم حالم از خیلیای دیگه به هم می خوره.
شرف داره به اون سوروس شما .
Serbia
منم حالم از آدمهای همیشه خندان ، عباهایی به رنگ شکلات ، مالکین خود خوانده انقلاب ،مامور مخفی مالکان خود خوانده انقلاب که با نفوذ در جریان مقدس اصولگرایی ولایی باعث شد کلیدساز سرکار بیاد و تمام اعوان وانصارشان متنفرم
منم از کوسه حالم بهم میخوره !!!!!
این نظر توهین آمیز می باشد.
United States
منظورت ........دیگه!!!!!
United States
کجا بزرگ شدی با ادب؟
دل به دل راه داره
چرا؟
saeed
منم از ....حالم بهم میخوره وی وی وی
Iran, Islamic Republic of
کسی که خالی از معرفت ، منطق ، استدلال باشد ، اینگونه بی ادبانانه سخن می گوید .
امیر
Australia
اسرائیل و آمریکا هم از آقای احمدی نژاد حالشان
بهم میخوره
نه ديگه چند سالي بود كه حالشون به هم نميخورد.
دوستي با ملت اسراييل كه يادت نيست ؟ نع؟!
یه دوستی توی سایت ....نوشته بود
روحانی رفته به دنبال هاشمی جزیره کیش
احمدی نژاد به دنبال رهبر رفت مناطق عملیاتی

خیلی عجیبه !
سيد
حركت پوپوليستى و عام پسند
چون رهبر هفته پيش اونجا بوده اينم رفته اونجا
سرور
خوب روحانی هم پوپولیست می شد.
نه آقا-از کوزه همان تراوشد که در اوست.
حامد
سلام شما که ایشنو منحرف می دانید بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون هرگونه حرکت سیاسی ایشان رو هم با نام تلاش جریان انحرافی برای نفوذ می دانید خجالتم خوب چیزیه والله
من بی صبرانه منتظرم سایت های خود عمار پندار بگویند این فتنه مشایی چی شد ؟
هیچوقت نمی تونند چون همش توطئه و توهم بود.
خدا فتنه ی انحراف .....رو به خیر گذروند
شما اون 11 روز و اون یک شنبه ی سیاه 91 و اون سفر ذلت بار به مصر رو یادتون رفته
باعث انشقاق اصولگرایان و پیروزی روحانی در انتخابات 92 شد
خدایا شکرت که بزرگ ترین خطر برای این مملکت را دفع کردی !
عليك السلام
....خودتي
فعلا که دولت لبخند باعث شد قطعنامه ای ضد ایران صادر بشه که کاپیتولاسیون باید جلوی اون لنگ بندازه !!
از اون 11 روز خونه نشین خیلی خیلی بهتره
خجالت بکشید اینقدر از احمدی نژاد دفاع نکنید
شما هوادار جلیلی باید باشید
تو خجالت بکش که از فتنه گر بزرگی مثل خاتمی حمایت می کنی .
نه اتفاقا بنده این دوره به جلیلی رأی ندادم ولی خیلی از اینکه بهش رأی ندادم پشیمونم. می دونی چرا؟
چون دارم می بینم که چقدر شما طرفدارای آمریکا از او بغض به دل دارید!
معلومه جلیلی کارش خیلی درسته من اشتباه کردم.
Canada
خوبه باز اومد اون طرفى. تا پارسال كه دور همى تعطيلات رو ميرفتن امريكا و چين و روسيه
حال آدم از نظرات احساسی بهم میخوره
نظرش اتفاقا خيلي هم منطقيه
مهدی
من دوستش دارم به خدا عاشقش هستم
دکتر احمدی نژاد قهرمان
الهم عجل لولیک الفرج
ای مرد بزرگ که به واقع یاد آور و زنده کننده نام مولایمان در مجامع بین اللملی بودی.
شعار دادن که کاری نداره.
مرحوم مشکینی: دعای فرج احمدی نژاد در سازمان ملل از چند سال عبادت من مشکینی ثوابش بیشتر.
آقای ایشون شعار نداد بلکه عمل کرد.
خب شما هم می تونید بدید! عدد این حرفا نیستید...
امیر
Australia
ایکاش شما هم مثل آقای احمدی نژاد عرضه شعار
داشتن را داشتید
محسن شهریاری
احسنت بر احمدی نژاد
اما ایکاش کمی ما اصولگرایان مانند اصلاح طلبان خائن پر رو بودیم...
دلیلش هم خیلی ساده است
به خاطر واژه ی خائن بهت مثبت دادم
این کجا و آن کجا
یکی میره کیش یکی هم میره کنار شها
ساناز
درود بر این مرد خاکی که مثل بعضی ها به کیش نرفت و به مناطق پر افتخار کشورمان رفت.
نمازی
Iran, Islamic Republic of
این حرف برای دهن تو خیلی گنده است! گند 8 ساله تو و اذنابت که دست شیطان در ان دیده می شود انقلاب اسلامی را محصور کرد و گرنه فرزندان رشید و بی ادعای امام خود بلدند که چگونه بینی استکبار را به خاک بمالند! مرگ بر تحجر و انجمن و لمپن!
لطفا بعد از ....کردن دهان خود را آب بکشید
برو آب رو بريز …!؟
جوون، جوجه رو آخر پاييز مي شمرن!
البته ....خاتمی فتنه گر و هاشمی 16 سال کشور رو به فلاکت کشوند .
رضا
خاتمی 8 سال در بهرانی ترین وضع به بقای نظام کمک کرد .حالا شد فتنه؟نمک می خوری و نمکدان میشکنی؟ای مگس...
چطور نحوه سخنوری شما با چنین سخنانی دهن دریده گی نیست ؟
تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است.
سعدی
فعلا استکبار هست که پوزه ی دولت تدبیرمون را با خاک یکی کرده ماهم به روی خودمون نمی یاریم که چقدر ذلیل شدیم
سبد کالات رو بذا تو صندوق عقب تدبیرت با شیب ملایم برو بالا
Serbia
نمازی ! تو نمازت روبه قبله باغ پسته می خونی یا دفتر بیضی جورج سوروس تو خود کاخ سفید؟ پیش نمازت هم لابد سید خیلی خندانه با عبای شوکولاتی......خیلی نمازت قبوله....حتی از نمازهایی که لشکر ابن سعد پشت سرش خوندن هم مقبول تر.....خخخخخخخخخخ!
حتما میخاید خیلی ظریف بینی استکبارو به خاک بمالید ها؟ با لبخند و قربون صدقه رفتن؟!
شفیعی
Australia
مرگ برآمریکا واسرائیل ومنافق وفتنه گر وضد اسلام
ناشناس
اي بابا ، چرا خودت به زحمت انداختي جانم ، اين روزا كه همه كيش مي روند به بهانه هاي غير رسمي ولي براي لذت بردن از دور هم بودن !!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوباره این ضد انقلاب و ضد ولایت رو مطرح نکنید.این همونی اس که جلوی آقا ایستاد و حکم آقا رو اجرا نمیکرد. این همونی که 11 روز خانه نشست و گفت مشایی همان احمدی نژاد است.شما که اینو مطرح میکنید معلومه که به این ضد ولایت بیشتر وابسته و دل بسته هستید تا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله
تو که حتما راست می گی که طرفدار آقا هستی ...دروغگوی منافق .
ایمان بیاورید
Sweden
طرفداریت از اقا از نوع بودار است! و انهم از نوع شدید!
عبدالغفور
United States
کاملا موافقم؛ نباید یادمون بره که اقدامات دوساله آخر عمر دولت احمدی نژاد کاملا دشمن شاد کن شده بود و تحلیلگران (بی بی) با بی صبری منتظر به اصطلاح افشاگریهای !!!! ایشون بودند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا؟!!
امیر
Australia
چرا؟
رضا
تو در فرهنگ و مكتب هاشمي درس گرفته اي و آن هم يكي مثل تو.
علی
United States
دکتر احمدی نژاد دوستت داریم
ولي بدون مشايي
ولی من با مشایی دوستش دارم
Germany
همه... سطل آشغال آتيش زنا هم عين تو فكر ميكنند
تو آخه سطل آشغال آتيش زن نماز اولي هستي ببم
ادبیات مخالفان احمدی نژاد بیانگر همه چیز است. جماعتی سراسر عقده و کینه و نفرت که بابت قطع شدن دستانشون هنوز هم دارن میسوزن..
احمد علی جهانبین
درود بر رئیس جمهور انقلابی و مردمی ایران اسلامی
در مراسم شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) دکتر احمدی نژاد کنار رهبری و در مراسم حضور داشتند و آقای حجت الاسلام والمسلمین رییس جمهور پس از گذران تعطیلات در ییلاقات شمال کشور و با سرد شدن هوا به سوی قشلاق کیش برای خوشگذرانی تشریف بردند
ای مردم ظاهر بین ساده.
چیه ای مرد باطن بین پیچیده
احمد
تازه از شنیدن دروغ های ایشان راحت شدیم لطفا دوباره وسیله دروغ پراکنی های ایشان نشوید!!
اینا صفات ممد چاخانه
اینهمه کینه و عقده برای چیه؟ راستی از دولت راستگویان چه خبر؟
دروغ يعني اينكه به يارانه بگي صدقه و خرابش كني بعد كه رئيس جمهور شدي بياي سبد كالا هم بدي! بفهم.
سید
United Kingdom
دروغ گفتن هم هنر و عرضه میخواد بخدا که این خیلیها حتی عرضه این رو هم ندارند!رئیس جمهور میگه خزانه خالیه ولی وزیر نیم ساعت دیگه میگه خالی نیست!صد نمونه از دروغهای یه ساعته از این دولت دیدیم
Canada
دکی دلم برات تنگ شده
اره دكي ... بيا يكي دو تا اختلاس ديكه راه بندازيم كه دلمون باز شه...
Germany
با مشايي هرگز
United States
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد
هوشمند
در ٨ سال دوران "دکتر" احمدی نژاد همواره به ایشان شک داشتم. برای مثال پس از حمله رژیم اسراییل به فلسطین و جنایاتی که این کشور علیه مردم بی گناه غزه صورت داد که مصداق --جنایت جنگی --بود و همه دنیا از جمله اروپا آماده بود که اسراییل را محکوم کند, احمدی نژاد یا به دلیل دوستی خاله خرسه بودنش و یا ؟؟؟ قبل از کنفرانس رم فرمودند: "اصلا یهودیان باید به اروپا برگردند!" این جمله نابخردانه از یک رییس جمهور موجب شد که نوک حمله اروپا که قرار بود ضد اسراییل قطعنامه صادر کند ضد ایران صا در کند و یک شبه در چشم جهانیان به مر حمت تدبیر ایشان اسراییل از متجاوز به مظلوم تبدیل شد. حالا باید پرسید, که ایشان آیا می داند که تبعات این حرف نسنجیده چیست؟ برای مثال اگر آمریکا بگوید ما می خواهیم پرچم خود را روی قم بزنیم (توجه کنید که برای آمریکایی ها پایتختشان سمبل فرهنگشان است) عکس العملی ما چه خواهد بود؟ آخر تا کی شعا ر پوج که منافع ملی ما را در خطر می اندازد می توان داد ؟
نه که الان هیچ چیزی ندادیم.
فردا پس فردا از آزانس میان خونه های ما دنبال اورانیم میگردن. ظریف هم یا الله میکنه.
بابا ترکمنچای رو بچسب.
Serbia
به خدا اگه این ظریف ....رو به این ...اروپایی و امریکایی
تقدیم نکنه ، من متحیر نمی شوم......
Sweden
پس وقتی امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند اسراییل باید از صحنه روزگار محو بشود لابد خیلی زبونم لال نابخردانه سخن گفتند!؟ رهبری هم بارها این سیاست جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرده اند بنابراین مشکل شماها احمدی نژاد نیست .مشکل شما انقلاب اسلامی و دشمنی ان با صهیونیسم جهانی است مشکل شما با امام خمینی ره بوده و هست .مشکل شما با ولایت فقیه و رهبری است و لاغیر.خودتون رو با حرفهای صد من یه غاز و بی اساس گول نزنید. حالا خودتون رو میخواهید گول بزنید مشکلی نیست ولی مردم رو با این حرفهای مزورانه ساده فرض نکنید!
ز
جناب هوشمند، بنده همشهری شما هستم و شما را کاملا می‌شناسم و سوابق شما را در تندروی و افراط در گفتار و بیان، شما که ادعای روشنفکری داری چرا نمیخوای بپذیری که سوابق تحریم و تهدید اروپا و غرب علیه ایران کاری به دولت احمدی نژاد و دیگری ندارد مگر یادت رفته در دولت اصلاحات که در مقابل همه غربیها دست به سینه و سرسپرده بودیم. و به اصطلاح متمدنانه رفتار میکردیم چقدر تحقیر و تضعیف شدیم پس خواهشها از این اظهار نظر های نا اندیشیده نفرمایید
هومن
جهان اگر می خواست واکنش نشان بدهد پس از اشغال بیروت توسط اسراییل در 1982 واکنش نشان میداد، پس از کشتار کفرقاسم و دیر یاسین واکنش نشان می داد، پس از کشتار صبرا و شتیلا واکنش نشان می داد، پس از حمله ی ستون آتش اسراییل به غزه در 2011 واکنش نشان می داد،...
جهان از شصت سال قبل از احمدی نژادبه وحشیگری اسراییل واکنش نشان نداده است، نمی دهد و واکنش نشان نخواهد داد.
با متکبر باید با زبان زور صحبت کرد و احمدی نژاد جدای از همه ضعفهاش سیاست خارجیش و خدمتگزاری داخلیش جزو نقاط بی نظیر و عالی دوران ریاست جمهوریش بود
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری همواره به موضوع هولوکاست ، در زمان های مختلف و اخیرا نیز اشاره داشته اند .
در ضمن شما عتیقه های عالم خلقت ، هرگز معنای عمیق و گسترده این سخن آقای احمدی نژاد ( روزی راحت می نشینیم که پرجم شهدا در کاخ سفید به اهتزاز در آید ) را نخواهید فهمید و گیج شده اید .
جناب کاخ سفید باطل است و در سنت الهی باطل نابود شدنی است ، ما منتظر آن روز عزیز خواهیم بود که همه باطل های جهان به یاری خداوند مهربان و با ظهور حضرت مهدی ( عجل الله التعالی فرجه الشریف ) نابود شوند و هرچه باشد ، حق باشد . در ضمن کاخ سفید هم با زلزله خراب نمی شود بلکه با تلاش انسان های با ایمان و شجاعی که صد در صد به خدای مهربان توکل دارند و پیرو واقعی و منتظر واقعی امام غائب هستند ، نابود خواهد شد انشاء الله .
علوی
Iran, Islamic Republic of
دوستان حزب اللهی مراقب باشند که انتقادات ما از روحانی باعث نشود که بسوی احمدی نژاد سوق پیدا کنیم
احمدی نژاد نباید الترناتیو روحانی باشد
چون:
1. احمدی هم در این اواخر طرفدار عقب نشینی هسته ای شده بود و فشار می آورد که نظام کوتاه بیاید. در مصاحبه تلویزیونی هم تلویحا گفت
2. بخاطر خانه نشینی و انتصاب مشایی به معاون اولی
3. بخاطر فاصله گرفتن از بسیجی ها و نزدیک شدن به امثال هدیه تهرانی
4. بخاطر برخی اطرافیان مفسد و حاشیه ساز
5. بخاطر هزینه های بی حساب و کتاب از بیت المال نظر 16 میلیارد دانشگاه ایرانیان و تامین اجتماعی و بیمه و...
6. بخاطر حمایت صریح از افراد مسئله دار
7. بخاطر باز گرداندن تندروهایی نظیر تردان و شافعی به دولت
8. بخاطر یکشنبه سسیاه مجلس که حضرت آقا آن تعابیر بی سابقه را در مورد احمدی نژاد بکار بردند (غیرشرعی غیر قانونی غیراخلاقی....)
9. بخاطر اخراج حزب اللهی های ناب 84 از دولت نظیر لنکرانی فتاح سلیمانی صفار داوودی...
10. بخاطر تغییر مواضعش در سیاست خارجی نظیر دوستی با مردم اسراییل! ستایش امریکا و...
11. این فهرست بلند بلند است
حزب الله مراقب و هوشیار باشد. نقدهای گذشته مان به احمدی نژاد را فراموش نکنیم
سلام دقیقا با نظر شما موافقم فقط داشته باش جهان نیوز رو که یکی به نعل میزنه یکی به تخته!!!
مجتبی
عزیز من .. چرا ضرب المثل رو تحریف میکنی؟؟
یکی به نعل میزنه یکی به میخ .. نه تخته عزیز من....
محسن
بخاطر هزینه های بی حساب و کتاب از بیت المال نظر 16 میلیارد دانشگاه ایرانیان و تامین اجتماعی و بیمه و...
برادر حزب اللهی!تهمت زدن قبل از اثبات در دادگاه جرم و خلاف شرع است.این را رهبری عزیز گفته به شما و حزب اللهی ها...
کسی نگفت ایشون بیست اما لااقل مردود نیست.
ایشون اگه یه اشتباه تو 8 سال کرد این تازه رسیده ها 1000 اشتباه تو همین 7-8 ماه کردند و رفوزه شدن.
ما که نمی تونیم دنبال معصوم برای رییس جمهوری بگردیم اما لا اقل میتونیم دنبال مردودین نباشیم.

در ضمن باید دنبال کی رفت. دنبال آدمهایی که بخاطر سابقه خوب گذشتشون غرق در مال و منال و بیت المال شدن و الان هم بجای مبارزه مانند امثال طلحه و زبیر عافیت طلب شدند.
اصولگرایان هم که گزینه هایشان را رو کردند. یکی جاسوس ه...از آب در اومد و اون یکی به کلید ساز پاس گل داد و آن دیگری هم که دادم الکاندیدا است.
احمدی نژاد حذف شد و الا نازه ایشون هم اگه در مناطره بود این بابا رای نمی آورد.
Iran, Islamic Republic of
خداروشكر ما حزب الهي ها آنقدر درك و شعور و عقل داريم كه مثل جنابتان فقط ظاهر را نبينيم. گفتمان و حركت و اصول احمدي نژاد مهم است كه بايد درك كنيد! من هم شما را به همان چيزي توصيه ميكنم كه امام (ره) به آقاي منتظري توصيه فرمودند.
لطفا شروع گرانی ها را هم به ان اضافه کنید که ملت را بیچاره کرد
اگه حزباللهي هستي که متاسفم برات ولي اگه طرفدار دولتي آفرين کارت درسته چون با تخريب احمدي نژاد فقط باعث راي آوردن مجدد اصلاحات خواهيد شد
Germany
قبل از اينكه ما بخواهيم احمدي نژاد را خراب كنيم خودش خودش را خراب كرد و ديگه چيزي براي حزب الله باقي نگذاشت
بعضی از این حزب الهی ها فکر میکنن مملکت ارث باباشونه
همون یه بار که ملت با طناب پوسیده قالیباف و جلیلی به چاه بردید بستون نیست
Serbia
حرفت روی چشم ما ولی باور کن که یه خبرایی شده .....احمدی نژاد بدجوری بوی
سال 84 را گرفته......
بنظرم شما اصلا حزب الهی نیستید و همین حرف های نسنجیده و نپخته شما ها کار دست ما و سایر اصولگرایان داد و دولت روحانی را سر کار آورد که همه مان را با چوب تر میراند ، تازه فکر میکردم اصولگرایان سر عقل آمده اند و بعد از این تجربهمجددان دور هم جمع خواهند شد، برادر علوی نیازی به تخریب همدیگر نیست نترسید که احمدی نژاد دوباره برگردد دولت تدبیر و امید برای سالهای آینده برنامه دارد برای دوره بعد هم مهمان شیخ حسن روحانی خواهیم بود و تازه برای بعد از شیخ حسن تیز برنامه دارند پس همدیگر را تخریب نکنیم چرا که نیازی به تخریب نیست که
البته ما شک داریم که شما علوی باشید حرفهایت بیشتر شبیه معاویه است
احسنت
حرف های شما را خیلی شنیدم.ولی انتخاب شدن احمدی نژاد توسط رهبر برای مصلحت نظام هم دیدم.
در ايران رييس جمهور توسط مردم انتخاب ميشه
دانشجو
این مزخرفاتی که ساخته رسانه هایی بود که میخواست دکتر احمدی نژاد عزیز را ترور شخصیت بکنه واقعا باور کردی؟!
اگرم باور کردی اینقدر کندذهنی که هنوزم دروغ بودنش را نفهمیدی؟!
درود بر محمود عزیز و خجالت و ننگ بر رسانه هایی که پیرو صهیونیستها در تخریب عزیز ملت چیزی و دروغی کم نگذاشتند!
محمد محمدی
علوی عزیز کمی دقت کن سعی کن تو هم بهاری باشی .مهر بورزی و مهربانی کنی .
110
ما از خداوند متشکر وسپاسگزاریم که آقای روحانی را برای این دوره نگهداری فرمودند.درود برهاشمی مظلوم.
Iran, Islamic Republic of
کل بودجه دانشگاه آزاد مال هاشمی مظلوم.
Iran, Islamic Republic of
اون زمان که ایشون حزب اللهی بود و شجاع و امام زمانی شما خواب بودین و داشتین با تمام سرعت بهانه برای تخریبش جور میکردین (البته با رهنمودهای پدر معنویتون ه....).
راستی بد کلاهی سرتون رفت. هم از حبه افتادین و هم از حوبه. یه کمی از ولایتی و ناطق و پورمحمدی یاد میگرفتین که به نوایی رسیدن اما به شما چیزی نرسید.
کلی خندیدیم
امیدواریم احمدی نژاد نقاط ضعفشو اصلاح کنه و ندامتش رو صریح اعلام کنه
علی طهماسب پور
داداش ذهن شما با بصیرت پراکنی بیش از حد اصولگرایان خود عمار پندار پر شده ها هنوز هم بر اشتباهات خودتون اصرار دارید فعلا که بزرگترین خطر از صدر اسلام در مسیر شهداست شما فکری به حال اون .... بکنید
امید
حرفهایت درست است.
در اشتباهات احمدی نژاد، برخی اصولگرایان هم مقصر هستند که گمان کردند با حذف احمدی نژاد عرصه دست انسانهای شایسته تر می افتد که معلوم شد در خطا بودند.
در حال حاضر در جبهه اصولگرایی کسی توان رقابت با جریان منحوس فعلی را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
به شما توصیه می کنم بروید و اصل سخنرانی های مشائی را در باره پایان اسلام گرایی ، مکتب ایران ، اسرائیل و همه شبهاتی که به سخنان مشایی وارد کرده اند در موضوعات مختلف را ، پیدا کنید ، خودتان بشنوید ، بعد قضاوت کنید ، در غیر اینصورت قضاوتتان باطل است و مرتکب گناه شده اید .
در ضمن ملاک قضاوت ما مردم در باره آقای احمدی نژاد و دولت هایش فقط و فقط ر هنمود های مقام معظم رهبری در باره دولت های نهم و دهم هست و می باشد و ما مردم همواره شاهد حمایت های زیادی از جانب معظم له در مورد آقای احمدی نژاد و دولت هایش بودیم که در حافظه تاریخ ماندگار است . برای ما مردم نظر شما و ه.... و امریکای جنایتکار و شیمون پرز غاصب قاتل درباره احمدی نژاد بزرگوار به اندازه کوچکترین ذره در جهان که همان اتم است نمی ارزد . می شود بگوئید ، چگونه دم از مقام عظمای ولایت می زنید که به رهنمود های مقام معظم رهبری در باره آقای احمدی نژاد و دولت هایش ، هیچ وقعی ننهادید و بیانات و رهنمودهای معظم له برایتان کن لم یکن است .
جریان انحرافی وجود خارجی ندارد ، زیرا مقام معظم رهبری هرگز به وجود چنین جریانی در 8 سال دولت آقای احمدی نژاد عزیز و پاک ، اشاره نداشته اند و از زبان معظم له ، ما مردم هرگز وجود چنین جریانی را سراغ نداریم ، این ه... بود که از همان روز اول که ، در سال 84 آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شدند ،نسبت به تخریب آقای احمدی نژاد سنگ تمام گذاشت و در نامه هایش به مقام معظم رهبری مرتب گوشزد می کرد که یک جریان انحرافی در نظام بوجود آمده و.... ه... مبدع و بوجود آوردنده جریان انحرافی بود و اکثریت قریب به اتفاق اصول گراها نیز فریب او را خورده و ه... را به اندازه یک دنیا ، در نابود کردن آقای احمدی نژاد ، یاری کردند . جریان انحراف ه.... و اصول گراها هستند که به رهنمود های مقام معظم رهبری در باره آقای احمدی نژاد و دولت هایش ، هیچ وقعی ننهادند و بیانات و رهنمودهای معظم له برایشان کن لم یکن بود. اصول گراهایی که فریاد دفاع از ولایتشان گوش فلک را کر کرده بود ، ما مردم ه.... و این اصول گراها را منحرف واقعی می دانیم ، چون به فرامین رهبری در این خصوص عمل نکردند .
Germany
تجزيه ات خوب بود اما .
ضمنا بايد بيشتر تمرين كني! ...
Iran, Islamic Republic of
جناب علوی هاشمی زده و شیمون پرز زده :
....و امریکای جنایتکار ، اسرائیل غاصب و دولت های استعارگر اروپایی و شخص شیمون پرز جنایتکار آدمکش و ... شدیدا از آقای احمدی نژاد متنفر بودند و مطمئن هستم که این سخن شیمون پرز جنایتکار را شندید که گفته است باید بودن با احمدی نژاد و دوست داشتن احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود و .... نمی دانم ه... و شیمون پرز چه جوری تونستند این خواسته و آروزی عمیقشان را در ایران عملی کنند ! جناب ه... زده و شیمون پرز زده : شما خوب می دانید که امام خمینی ( رحمه الله علیه ) یک دکترین بسیار بسیار مهم برای شناسایی دوست ودشمن نظام داشتند و آن این بود که : هر وقت دشمنان نظام در داخل و خارج کشور از کسی تعریف می کنند ، بدانید او مشکل دارد و دوست نظام نیست و وقتی دشمنان نظام کسی را مورد هجمه قرار می دهند ، بدانید که از ناحیه آن فرد یا جریان صدمه زیادی به آنها وارد شده (نقل به مضمون ) ، حال به نظرما مردم، شما ه... زده ها و شیمون پرزده ها ، 8 سال دوره آقای احمدی نژاد با نوع برخوردتان با ایشان و دولت هایش ، آب به آسیاب ه... و امریکای جنایتکار ، اسرائیل غاصب ، کشورهای استعمارگر ار وپایی و شخص شیمون پرز ریختید !!!! یعنی ه... و شیمون پرز توانسته اند ، شما کوته فکران ایران را هم فریب بدهند . در ضمن ملاک قضاوت ما مردم در باره آقای احمدی نژاد و دولت هایش فقط و فقط ر هنمود های مقام معظم رهبری در باره دولت های نهم و دهم هست و می باشد و ما مردم همواره شاهد حمایت های زیادی از جانب معظم له در مورد آقای احمدی نژاد و دولت هایش بودیم که در حافظه تاریخ ماندگار است . برای ما مردم نظر شما و ه... و امریکای جنایتکار و شیمون پرز غاصب قاتل درباره احمدی نژاد بزرگوار به اندازه کوچکترین ذره در جهان که همان اتم است نمی ارزد . و جواب ه... و امریکای جنایتکار وشیمون پرز لجن و شما را واگذار به خدای مهربان که همواره حامی احمدی نژاد عزیز بوده است می کنیم . زنده باد بهار والسلام .
Iran, Islamic Republic of
جریان انحرافی زاییده کسانی است که سالها فکر کردند که چطور مردم رو از این فرد مردمی جدا کنند و با این فریب دور احمدی نژاد رو خالی کردند.
رهبری به وقتش نسبت به جریان انحرافی واکنش جدی نشان دادند ...
ولی جای اصلی و فرعی را مشخص کردند.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آقای احمدی نژاد ، در هیچ جایی از تبلیغات ریاست جمهوری دهم، به ما مردم قول نداد و نگفت که از مشائی استفاده نمی کنه و مشایی رو کنار می زاره ، چرا این انتظار بی جا را از ایشان دارید و دارند ، انتخاب معاون اول حق قانونی خود رئیس جمهور است . اگر قول داده بود و جزء وعده های انتخاباتیش ، عدم استفاده از مشائی بود ، آنوقت شماها می توانستید اعتراض کنید .
مهدی آقائی
Australia
این سئوال ها را ازکجا در آوردی
فتاح
چقدر سیاه نمایی و دروغ خجالت بکش.الهم عجل لولیک الفرج.دوباره ان مرد میاید
هدیه تهرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو بابا
ناشناس
United States
خوب! بازم تو حرف زدیا! برو ....سرجات!
مهدی
از همه جالبتر شیوه سایت جهان است که این روزها که سیاستهای دولت را وفق خود نمی داند از کسی یاد می کند که حمله های خودش را به او در اواخر دورانش فراموش کرده مخاطب خود را ...فرض نکن جهان جان
بسیجی
افرین بر دکتر احمدی نژاد که به جای کیش ,سرزمین جنگ و جبهه را بدون تشریفات واسه سفرنوروزی انتخاب کرد.
Germany
آدم بهتره صادقانه بره كيش و لاس وگاس تا منافقانه....
محسن
یادمه تو همین جهان نیوز وقتی مطلبی در باره احمدی نژاد زده میشد، غیر از تهمت و افترا و تخریب چیز دیگه ای تو نظرها نبود.اما الان حداقل نصف نظرها موافق احمدی نژادند یا حد اقل مخالف نیستند...
هرچه بگذرد حقایق روشنتر خواهد شد
باش تا صبح دولتت بدمد...
دیگه گول نمی خوریم آقای احمدی نژاد .
منم دوست دارم ملاقات بابک جوووووون یه سلامی هم به خاوری جووووووون برسونم
علی
عوامفریبی از نوع احمدی نزادی همجنان ادامه دارد. احمدی نزاد بایه گذار فقر و بی تربیتی در ایزان
زضا
نامه های فدایتان بشوم شما به همین کاخ سفید که همگی بدون پاسخ ماندند را فراموش نکرده ایم.
راهیان نور جای این آدم نیست
اكر شهدا زنده بودن تو بأيد الان أب حوض ميكشدي...
اکبرجوجه
سلام بر قهرمان ملی ومردم خواه کشور وهمگام رزمتدگان وشهدا ونجات بخش اینده کشور از دست خاندان ...وسایر آقازاده ها
Netherlands
بسه دیگه ینقدر نبش... نکنید
جمع کنید این .....که این ....می گه.
آن مرد به تاریخ پیوست
همچنان حرف .....مي زند
دعوا نکنید!!!
حداقلش اینه که احمدی نژاد ظاهرو حفظ میکنه نه اینکه مثه بعضیا اونم تو دوره ریاست جمهوریشون برن کیش
حقوق دان با همین کیش رفتا مات میشی مواظب باش، چشمان عقاب تیزبین است
خوشت میاد فریب ظاهر رو بخوری ؟
دست بردار دیگه ازین شعارهای پوپولیستی
و بر فراز کاخ میلیارد خورها انشاالله.
ناشناس
Canada
اون موقع که باید راحت نمی نشستی، راحت نشستی و جلوی رهبر ایستادی
آن موقع که باید راحت نمی نشستی، راحت نشستی و بر خلاف مواضع صریح رهبر دست مشایی را در انتخابات بالا گرفتی
آن موقع که باید راحت نمی نشستی، راحت نشستی و نسبت به همه ارزشها بی تفاوت شدی و فقط مشایی مشایی کردیف و مشکلات را به گردن تحریمها
حالا مثل اینکه دوباره دلت برای قدرت تنگ شده یاد شعارهای سال 84 ات افتادی ...
احمدی نژاد برو که دل همه از شما خونه... خون...
Germany
احسنت
United States
کشورو به فلاکت رسوندی باز می گی کاخ سفید؟ تا آخر عمرت باید شرمسار باشی از کاری که با این مردم کردی
سعید
Iran, Islamic Republic of
ما احمدی نژاد سال 84که منهای مسایل حاشیه ای بعدازسال 88بود رامی خواهیم با همان صفا وسادگی وصداقت وصمیمت که در خط رهبری و فدای ولایی بود ویاور محرومان وپا برهنگان
وکیل دادگستری
امشب خیلی دلم برای احمدی تنگ شد....برای همه صداقت و تلاشش و برای همه توطئه هایی که تمام قله های ثروت و قدرت علیهش راه می انداختند تا بین او وما و او وولایت فاصله بیاندازند و خرابش کنند اما نتوانستند.... به قول آقا... در مبارزه با اژدهای هفت سر فساد اول زمزمه ها علیهتان بلند میشود سپس سرو صدا میکنند مرحله بعد فریاد میزنند و دست آخر نعره هاست که علیه شما بلند میشود ....بله دوستان این سنت خداست و لایتغیر ست .... درود بر احمدی نژاد
United States
فعلا بچه ای را که تحریم ها زایونده را تحویل بگیر بعد به کاخ ماخ فک کن.
گذشه ها گذشته
United States
این آقا باید یه سرهنگ میشد و یا یه کلاش یا یه باطوم بدست و سرباز صفری چیزی می شد و زیر نظر یه سر جوخه می شد نه اینکه این مقام را میرسد.
Iran, Islamic Republic of
حقوق دان (البته با مدرک کذایی) شما خوبه که ایران رو به ذلیل ترین وضع پس از مشروطه رسونده.
بی ادب ! ایشون هرچی بود یه سروگردن ازاین به اصطلاح حقوقدان بالاتربود وهست .
احمد
United States
با 700 ملیارد دلار درامد ارزی دلار بشه 4000 تومان تورم 60درصد ان وضع اشتغال وبیکاری ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووحتما مرد میخواد که کارها انجام بده
حاج محمود شما امتحانتو پس داری.آن اوبامایی که بری نامه هات تره هم خرد نمیکرد...
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه مردم التماسهای شما رو برای تلفن کردن به اوباما دیدن.
یک 84 و 88
پرزیدنت احمدی نژاد؛ دلمون واقعا برات تنگ شده، بدون مشائی برگرد، جات خیلی خالیه.
United States
محمود خودش تاييد ميكنه جبهه نبوده نميدونم بقيه چي ميگن . در ضمن اين اظهار نظرش هم مثه خيلي از اظهارنظرهاي آبكي و هزينه زا ديگه ايشونه كه ٨ سال كشور رو با بحران مواجه كرد . من طرفدار روحاني هم نيستم ولي بايد انصاف رو رعايت كرد
سها
این چه حرفیه ک ایشون باز میگن؟آقا هشت سال پدر مردم رو با این حرفها در اوردی شما؟شما منطق داشته باش ؟نیازی به پرچم نداری ؟چرا حرفی میزنید ک دنیا علیه مردم بدبخت تجهیز میکنی؟حیا کن آقای احمدی نزاد بس کن آقا خسته شدیم ازین حرفات.
این اقای متوهم باید به خاطر این همه بدبختی که سر مردم اورده به جای این چرندیات محاکمه شود که میلیارد ها دلار ثروت این مردم به باد داده چه رویی داره رئیس فاسد ترین دوبت تاریخ ایران که از شهدا حرف میزنه
محمد
با سلام
لینک ویژه نامه " همه مسولیم " ویژه شهید علی خلیلی و امر به معروف و نهی از منکر، در سایت مبارز کلیپ.
لطفا مطالعه و تا حد امکان در معرفی و توزیع آن اقدام فرمایید.
یا علی. التماس دعا.

http://www.mobarezclip.com/?p=4918&cpage=1 comment-6824
حمید
با با دست از سر این خجسته بر نم دارید
United States
شلوغش نکنید
ﺍﻭﻝ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ...........ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻫﺘﺰﺍﺯ ﭘﺮﭼﻢ ﺷﻬﺪﺍ ﺩﺭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻦ .
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺁﺩﻡ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﺮﺭﻭﯾﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺳﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻩ
خودتی
اى جان ، اى متوهم ، اى مدير جهان
مهم نیست
قدیمها مردم به اینگونه افراد میگفتند بچه پر ....؟!
به شماهم هم میگن بی ادب !
مطلع
جناب هوشمند تو حزب الهی نیستی و اتفاقاً از عناصر اصلی فتنه هستی....!!!!
محمد
این همه نگین احمدی نژاد یکسرس ایشان را اوردند که شناسنامه انقلاب را عوض کنند ولی خدا نخواسته و بلای جان انها شد والان که اقتصاد و عزت کشور نابود شد ادعا دارند که ایشان از ما نیست مثل کی بود کی بود ما نبودیم الان هم دیدندکه وضعیت کشور تا حدودی ارام شده و کشور و انقلاب در مسیر ریل قار می گیرد ناحت هستند یعنی از راحتی مردم ناراحت هستند خدا انها را به راست هدایت کند
آقای احمدی نژاد!
شما قطعا زحمات زیادی کشیدید اما...
دولت را در سال 84 با رشد اقتصادی چهار درصد و تورم 12 درصد تحویل گرفتید و با تورم چهل پنجاه درصد و رشد اقتصادی منفی 5 درصد تحویل دادید.
به تبع آن میزان بیکاری بالاتر رفت،قیمت مسکن جهش زیادی داشت،ارزش پول ملی ما سقوط آزاد کرد،تولید صدمات جدی متحمل شد...
پس به عنوان کسی که در سال 84 دوبار به شما رای دادم از شما میخوام ژست آدمهای پیروز را نگیرید که عملکرد ضعیفی داشتید.
علی
اها پس زمان خاتمی کشور بهشت بوده و ما نمیدونستیم!! چرا نمیگی احمدی نژاد بزرگترین پروژه های عمرانی ایران رو راه اندازی کرد پیشرفت های هسته ای هم حتما زمان خاتمی بوده! اگه بری توی روستاها میبینی احمدی نژاد چه خدمتی به اونها کرده. اگه حرف شما درست بود مردم بیشترین رای تاریخ ریاست جمهوری رو بهد از 4 سال با 24 میلیون رای به احمدی نژاد نمیدادن
ببین در اینکه تو نمیدونی شکی نیست! اگر شما افراطیون می‌دونستید و زبون عدد، رقم، آمار و علم اقتصاد را می‌فهمیدید که وضع کشور این نبود. حداقل تو یک قدم جلوتری که تو کامنتت به جهل و ندونستنت اعتراف کردی و از جهل مرکب اومدی بیرون! کاش بقیه‌ی احمدی‌نژادی هم با نگاه به وضع اسف‌بار کشور کمی ....
ناصر
اگه به مسائل اقتصادی باشه که رژیم پهلوی بهتر بود برادر من !
عزیزی که گفتی «اگر به مسائل اقتصادی باشه رژیم پهلوی بهتر بود» حرفت کاملاً درست! برای یک کشوری مثل ایران که اکثر مردمش آرمان‌گرا هستند معیار قرار دادن مطلق مسائل اقتصادی غلط است. ولی اخلاقیات و پاکدستی و صادق بودن با مردم چی؟! اونها تو دوره‌ی احمدی‌نژاد با جریانات بابک زنجانی، آریا، سمبل‌کاری مسکن مهر، هاله‌ی نور و مسئولین متقلبی مثل کردان و رحیمی زیر سؤال نرفت؟! انصافاً تو دوره‌ی هاشمی و خاتمی تا این حد این مسائل مطرح بود؟
چرا نمیخای باور کنی هاشمی ثروتمند بود و برا خودش ابرقدرتی بود.
حداقل انصاف داشته باش و ببین این مجلسی که الان در مقابل عملکرد دولت دم برنمیاره و .... شده چطوری اون موقع جلوی پای احمدی نژاد سنگ مینداخت.
نگو این حرفها رو برادر من! اقتصاد قوی لازمه حکومت قوی است. بدون اقتصاد قوی شعارهای انقلابی فقط شعار باقی میماند.
ناصر
فقط مونده آزمون ولایت پذیریش رو خوب بده .
وعده ما چهار سال دیگه پای صندوق های رای .
احسان
انهایی که دم از احمدی نژاد می زنند عزیزی که نداشتند ببیند دارویی اصلا پیدا نمیشود و عزیزشان با مرگ دست پا می زند و دوستان شان بجای دارو بخاطر منافع مالی ماشینهای لوکس وارد می کنند و الی ماشالا تخلفات و دزدیهای که می شود کتابها نوشت البته انهایی که تیتر مزنند جند نفر محمدود هستند که منافع مشترک دارن
دیگه نمیشه رفت آمریکا با خانواده ؟
Netherlands
این بنده خدا بعد از اینهمه مدت یک سفر و یک سخنرانی ...
روزنامه های غرب همه گونه تفسیر را منتشر کرده اند و این است فدرت ایمان و عنکبوتی بودن قدرت غرب و ترس ...
یا علی مدد
عزيزان فقط حرفهاي قشنگ را منتشر نكنيد
ايشان دچار ماليخوليا هستند
مالیخولیائی اونه که موقع انتخابات شعارهای رنگارنگ می ده وبعدازاون همه چی یادش میره وحتی ملتی راکه بهش رای دادند رافراموش می کنه وتامی تونه بهشون توهین می کنه و....
بنده خدا
متاسفانه خود ما حزب الهی ها هم آنقدر از احمدی نژاد بد صحبت کردیم که از چشم افتاد و دولتی مثل روحانی از آب گل آلود ماهی گرفت
معلوم هست شما طرفدار کدوم جناحید؟
روحانی؟ احمدی نژاد؟ ...
مگه احمدی نژاد حزب الهی نبوده که تازه شده؟
یگانه
احمدی نژاد با حرف های شما از چشم نمی افته.اوپایگاهش عمیق تر از این حرفاست
احمدی نژاد عوض نشده.شما خودوتونو به ندیدن و نفهمیدن زده بودین.
Iran, Islamic Republic of
درود بر رییس جمهور مردمی دکتر روحانی
منظورت مردم كدوم كشوره؟
احمدی نزاد بسجی حقیقی . بمیرند کسانی که چشم دیدن او را ندارند
كسي كه چفيه بسيجي رو ميندازه روي يك تكه سنگ بسيجي قلابيه و دشمن بسيج
یه کسی
جهان! واقعا واست متاسفم با این وضع تیتر زدن.
حقد و کینه و غضب شما نسبت به احمدی نژاد مگر چقدره که حتی درمورد دشمنان درجه یک اسلام و ایران این گونه گارد نگرفته اید.
فقط به شما می گویم که احمدی نژاد هیچ وقت "حزب اللهی" به تعریف شما نبوده و نخواهد بود.
اینایی که میگن احمدی نژاد تو جنگ نبوده یا سه ماه بوده بگن قهرمان دیپلم ماستی دولت چقدر سابقه حضور در جبهه داره؟!
ایشون که سربازیشم در آمریکا خدمت کرده!!!
مجتبی
آقای ....
از این کینه و حسادت خواهید مرد.
دکتر در قلب مردم است
دیدیم که چطور قافیه را به کارگزاران باختید
براتون متاسفم
سادات
از خیلی از شماها هم بهتره
abas
شما مطمئن هستيد بودجه وپشتيباني از راهيان نور تو دولت قبل كم شده بود؟
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
من در هر دو دوره به احمدی نژاد رآی دادم ولی ضربه ای که این آقا به اصولگرایان و اصولگرایی زد به سختی می توان جبران کرد .
جناب جلیلیان شما واقعا سواد خواندن و نوشتن داری ؟ اگر داری که نفرمایید در هر دو دوره به احمدی نژاد رای دادی با وجود اینکه صراحتا نفرمایید ایشان باعث خیانت به اصول گرایان شد یعنی در بین اصولگرایان کسانی نبودند که جنابعالی و دیگران را راهنمایی بفرمایند که اینقدر به بیراهه نروید اگر واقعا اصولگراهای ما که به فعل شما شک داریم و دیگر ادعا نکنید که میتوانید مملکت را بچرخانیم و چنینوچنان نماییم بگذارید شیخ حسن با ایادی داخلی و خارجی اش هربلایی که میخواهد سر مردم بدبخت بیاورد شماها هم بروید مثل سوسیالیسم تخیلی به دنیایشغر و ادب و قصه و نقاشی پناه ببرید و دولت مدنظر خود را در عالم تخیل عملی کنید شیخ حسن حالا حالاها با من و شما کار دارد کنار برو هم نیست
احمد
میر حسین و هاشمی و خاتمی و احمدی نژادم کنار برو نبودن و دو دستی چسبیده بودن به ریاست و میخواستن قانون رو دور بزنن الان کجان . ر... میره همون جا نگران نباشس
مجتبي
رئيس جمهورمحبوب دكتراحمدي نژادحزب اللهي بودچراتخريب ميكنيد
مجید
به کوری چشم دشمنان اسلام!
عاشق ولایت
و مکرو ومکرالله والله خیرالماکرین
واقعا این تیتر رو بهش دقت کنید برای بعضی از آقایونی که با جاسوس ها تو این مملکت دیدار کردند، برای بعضی ها که کشور را به لب پرتگاه بردند.احمدی نژاد از اینها کمتر بود. جان بچه هاتون به اینها فکر کنید بعد ببینید این تیتر رو برای کیا باید زد
saeeded
خودتونو اینقدر عذاب ندین ...
همین ملت فهیم رفتن پای صندوق رای و یه "نــه" بزرگ رو به متحجرین و افراط گرایان دادن... همین براشون کافیه! به خاطر همین طرفدارانشون اینگونه تهمت و افترا به همه میبندن...
.
فقط آقای احمدی نژاد عامدا با حرف های نسنجیدشون هزینه برای ملت ایجاد میکنه و از احوال ایشون هم بعید نیست. البته که شخصیت خودشون رو نشون میدن !
.
وظیفه ما حمایت از دولت و سیاست های دکتر روحانی هست.
دوستت داریم روحانی
سعید
Iran, Islamic Republic of
تغییر رویکرد؟
8 سال مملکت رو به خاک سیاه نشوندید با این ....، بستان نیست؟
جنگ تمام شد هرکس قدمی برداشت خدا اجرش را می دهد ولی به عمرم کشور را اینقدر ذلیل و خوار ندیدم که در این 6ماه دیدم محمود احمدی نژاد به جز عیب مشائیش حداقل پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک می مالید
United States
ببخشید دکتر احمدی نژاد رو به زعم خودتون سرنگون و واژگون کردین حالا چرا اینقدر مهمه که از ....بیرون نمیایید واقعا متاسفیم براتون
درود بر دکتر احمدی نژاد سردار و بت شکن ایران
حزب اللهی یعنی همیشه ، همه وقت ، همه جا ، همه جور مطیع رهبری . آیا ایشان این طور بودند.
Germany
نع
ایشان دور بیت المال را خط بکشن ممنونیم شعارها پیشکش ایشان وساده لوحان خوش باور
درود بر مخالف کارای این
ايشان حزب اللهي بود. زيادي خواهي هاي بعضي اصولگرايان ايشان را خراب كرد. سياست نداشتن ايراد بزرگ و اصلي ايشان است. ان شااله با گذشت زمان همه چيز مشخص خواهد شد. ايشان هر چي باشد از اكبر.... رفسنجاني بهتر است
Canada
اي گفتي؟!!!!
... هندوانه میدن زیر بغلش اینم میره جلو میخواد دنیا رو نجات بده !!
رضا
غصه احمدي نژاد و کابوس دوباره برگشتنش شما را خواهد گشت.
چرا تیتر این خبر را عوض کردید دیروز تیتر خبر چیز دیگری بود و امروز برای تخریب احمدی نژاد (در حقیقت تخریب خودتان) تیتر را عوض کردید. و انتهایی که باب میلتون نیست را نیز درج میکنید
ایرانی
اقای احمدی نژاد ما 8 سال گذشته کشور ما را به نابودی کشنده اید لطفا دیگر جایگاه مردمی نداری و لازم نیست که دیگر نطق نمایی مردم ایران را راحت بگذار ایا برای مردم چیزی باقی گذاشتی برو به معاونت نصیحت ک کافی استن که چند میلیارد را بر گرداند
توی دوران ریاست جمهوریش هم سری به این مناطق زد؟
فراهانی
عجب دعوای بامزه ای!
تو جنگ بودن و نبودن که مهم نیست
مگر خالدبن ولید از بهترین سردار ان سپاه اسلام نبود
آخرش چی شد .
عاقبت مهمه
...
احمدی نژاد دوست داریم
احمدی نژاد خیلی از امثال شما اصولگرایان حزب اللهی تر و انقلابی تره
...
فرهاد میرزایی
دوستان خیلی اشتباه نکنید ، بلکه باید به این نکته توجه کنید که جنگ یک امتحان بود ، توضیح بعد اینکه مهم ولایت مداری است ایشان خود را اصولگرا نمیداند فکر میکند که اگر اصولگرا باشد مثل بعضی ها میشود ، این بیچاره این را نمیداند که ولایتمداران همانها را هم اصولگرا نمیدانند ، همه بچه های جنگ همانهایی بودند که وقتی ولی زمانشان دستور صلح داد علیرغم میلشان بدون حتی یک کلمه نافرمانی قبول کردند و فقط اطاعت کردند ولی احمدی نژاد در دو سال آخر فرمانروایی خود ثابت کرد که ولایتمدار نیست و باید جواب نافرمانی یازده روزه پشت کردن به مردم و ولی فقیه زمانشان را بدهد این آدم با این رفتار نه اهل جنگ بوده و نه اهل صلحی که ولی زمانش به او دستور بدهد پس به همه آنهایی که از جنگ میگویند و نمیگویند باید این تذکر را داد که شاخصه ممهمی است ولی همه آنجه که باید گفت نیست و همین الان هستند جوانهایی که سنشان نه به جنگ میرسد و نه به صلحی که امام خمینی دستورش را دادند ولی همین الان اگر جنگی درگیرد در صف اول جانبازی برای وطن و دین شان صف میکشند احمدی نژاد از نظر سیاسی در این مملکت مرد و دیگر زنده نمیشود البته خداوند معجزاتی دارد که بعضی ها را متنبه میکند او تمام مسئولین این مملکت را خائن میدانست الا همان اسفندیار ر... را که در این راه از قربانی کردن وزرایی که خودش آنها را انتخاب کرده بود آنهم هفت تا هفت تا فرو گذارنکرد بقیه که جای خود را دارند او مجلس ، دولت ، قوه قضاییه ، شورای نگهبان ، ولایت فقیه ، مجمع تشخیص مصلحت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حتی مردم کوچه و بازار را قربانی بی ادبی و لجبازی کودکانه و شعور نارس خود در اداره مملکتی کرد که حالا حالا ها باید این ملت زجر کشیده تاوانش را بپردازد که کاهش ارزش ریال و سخت شدن معیشت این مردم زجر کشیده یکی از دهها بلایی است که بر این مردم تحمیل شده ست ، نتیجه انتخابات 92 پیش کش ایشان باد.
البته تیتر خبر خیلی خوب انتخاب شده بود
Sweden
روز سقیفه هم همپالگیهایت باور نمی کردند که همه اصحاب پیغمببر جز تنی چند مردود شوند.
آری. ما را منحرف و رافضی نامیدید.
اما نمی توانید حق را حذف کنید.
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا شما اصول گراها اینقدر از مرحله پرتید یا خودتان رابه پرتی می زنید . سال 92 ، پنج نامزد اصول گرا درمقابل یک نامزد غیر اصولگرا ، پنج اصول گرایی که بخاطر خودشیفتگی ، هر یک فقط خودش را قبول داشت و دیگری راقبول نداشت و بخاطر همین حاضر نشدند ، متحد شوند و همگی به نفع یک نفر شان انصراف بدهند ، این معادله بی مجهول را جلوی چشم یک نفر بچه دبستان بگذاری ، مثل آب خوردن ، نتیجه انتخابات را پیشگوئی می کنه و می گه ، قطعا قطعا روحانی رئیس جمهور می شه ، مسئله به این راحتی را اصول گراهای خود شیفته نتوانستند یا نخواستند ، حل کنند و لذا در جلوی چشم ملت که این ، بیخردی را تا اولین لحظه شروع انتخابات باورش نمی شد ، نتیجه انتخابات را زقم زدند ، حالا گناه احمدی نژاد در رای آوردن روحانی چیست ؟ نکنه شما فکر کردید خدا هم اصول گراست و با همه بی خردی تان ، نتیجه را به نفع شما خواهد نوشت . تعجب من از این است که چطور این اصول گراها ، که ابتدائی ترین درس سیاست را بلد نبودند ، چطور رجل سیاسی قلمداد شدند ؟ اصلاح طلب های دیکتاتور دل رحم تراز شما بودند و حاضر شدند گزینه خودشان را به نفع دیگری حذف کنند .
درود بر احمدی نژاد
ربیع
در یک کلمه احمدی نژاد رجل سیاسی نبود.
فاطمه
رییس جمهور فعلی هم زیاد جبهه رفتند اما برای انداختن عکس و خوردن ....
Sweden
البته اگر امثال جهان نیوز رفتاری جز این با احمدی نژاد داشتند باید به حقانیت احمدی نژاد شک می کردیم.
1- آقایانی دنبال نهادینه کردن عقب نشینی بودند البته بدشان نمی آمد که آن را به حساب احمدی نژاد بگذارند. در حالی که عقب نشینی واقعی آن زمانی رخ داد که آقایان با محدود کردن مذاکرات با 6 کشور زورگوی دنیا سیادت آنها را جهان پذیرفتند و شعار نه شرقی - نه غربی را به تمسخر گرفتند. مقاومت واقعی هم کار احمدی نژاد بود که با شکستن حلقه بسته بین زورگویان دنیا پای کشورهای دیگر را به وسط کشید و شکست سیاسی سنگین را به آمریکا تحمیل کرد. اما البته آن شش کشور و مخصوصا کشورهای دوست نمایی مانند روسیه و چین بودند که بر آشفتند و بلافصله به قطعنامه ای علیه ایران در کمتر از 24 ساعت گذشته از معاهده تهران رای مثبت دادند!! از این جا بود که برای اثبات وابستگی برخیها ، احمدی نژاد حلع ید شد. احمدی نژاد نه حرفش را عوض کرد و نه عقب نشینی نمود. هر چه گفت مواضع اصولی وی بود.
2- من به خاطر ندارم که خود رهبری نه در مورد معاون اولی مشایی و نه در آنچه خانه نشینی نامیدند یکبار هم ابراز نارضایتی و نارحتی کرده باشد. در عوض در تمام مدت مشغول هشدار دادن در مورد فتنه و سکوت در مقابل فتنه گران بود و در 9 ماه اخیر هم جز هشدار و اخطار چیزی از وی نشنیدیم.آری. به جای آنکه جاسوسانی که نامه های خصوصی ....را فاش می کنند محاکمه شوند، کسی که مردانه در مقابل توطئه جاسوسی ایستاد قربانی می شود.
به هر حال مالک اشتری که از امضای حکمیت سرباز می زند شرف دارد به اشعث بن قیسی که هر روز چاپلوسی و اعلام وفاداری می کند.

3- آن کسی واقعا بسیجی است می داند نه مشایی بهتر از پیغمبر خدا است و نه هدیه تهرانی از ابوسفیان و معاویه بدتر است. لیکن وظیفه شرعی اسلام که مولفه بین قلوبم است منسوخ شده و خطبه پیامبر خطاب به انصار پس از جنگ حنین - که سهم غنایم را به انصار ندارد و به همین مسلمانان نما ها داد - فراموش شده است. پس بسیجی واقعی مشایی است.

4- مفسد کیست؟ کسی که فسادش اثبات شده است یا کسی بدش را می گویند؟ حاشیه ساز کیست؟ کسی که حاشیه می سازد یا برایش حاشیه می سازند؟ آنهم با تحریف و تقطیع و تدلیس؟

5- دروغ گفتن پشت سر هم را سیاسیون از هاینونن و مطالعات ادعایی آزانس اتمی یاد گرفتند. والا نه کمک به دانشگاه ایرانیان خلاف قانون بود و نه رعایت ردیف بودجه خارج از شمول در تامین اجتماعی که نمایندگان محترم بعد از آن که معلوم شد چکاره اند و خودشا چقدر تحت عنوان کمک به مردم و مراجعان کمک دریافت کرده اند، فیتیله را پایین کشیدند تا کسی نگویند ردیف بودجه خارج از شمول نهادها را حذف کنید. ماجرای بیمه هم که جز دروغ نبود و اگر شجاعتی در آقایان بود حداقل یک سند حقوقی قابل طرح در محکمه ارائه می کردند اما چه باید کرد وقتی وظیفه شرعی برخی آقایان مباهته است.

6- فرد مساله دار کیست؟ شما مساله دارید که هر کسی را دوست ندارید مساله دار می نامید. بگویید ما خوش نداریم قیافه بعضی را ببینیم.

7- لابد برای همین است که ترکان مشغول تشکر از دولت سابق است!

8- قطعا جای طرح اتهام و اسناد جرم در دادگاه است و نه در مجلس. اما باید پرسید وقتی طرح اتهام با وجود اسناد غیر قابل خدشه که تلویحا مورد تایید رییس مجلس هم قرار گرفت ، در خارج از دادگاه و به دلیل عدم امکان دفاع متهم غیر شرعی و غیر اخلاقی و غیر قانونی است پس تکلیف این همه اتهام زنی های بی سند و مدرک اصولگرایان و همین سایت جهان نیوز و آن مطالب جالب آقای زاکانی در مورد 900 میلیون و.. چه حکمی دارد؟

9- حزب اللهی ناب آن کسی نیست که تا در در قدرت حضور دارد همه چیز برایش گل و بلبل است و هر وقت برکنار می شود قربانی انحراف شده است!! کافیست یک نفر - ولو در حد بخشدار- را معرفی کنید که خودش در اعتراض به انحراف مرد و مردانه استعفا داده باشد! اما نخواهید یافت. باید صورتک ریش و سبیل دار برخی حزب اللهی نما ها می افتاد که افتاد. حب جاه از دل خیلی ها خارج نمی شود.

10- کسی که نمی خواهد بفهمد نخواهد فهمید. اما شما گمان برده ايد دشمن صهيونيستي معادل يهودياني است که از اطراف و اکناف عالم در فلسطين جمع کرده اند و باورشان شده اين سرزمين موعود موسي عليه السلام براي آنها است و يا از سر احتياج و ناچاري به آژانس يهود جواب مثبت داده اند. در صورتي که اينها دشمن واقعي نيستند. اينها تنها سپر انساني صهيونيسم هستند. صهيونيستهاي واقعي اصلا اسراييلي نيستند. کدام يک از سرمايه داران بزرگ بنيانگذار اسراييل نظير روچايلد ها و راکفلر ها و بانيان نوکيا و نستله اسراييلي هستند و حاضرند زندگي در اروپا را با زنگي در کنار صحراي نقو عوض کنند؟ ما به ذاته به اين مردم دشمن نيستيم. اتفاقا هدف ما نجات و آگاهي دادن به آنها است. نجات از دست جلاداني که گرفتارشان هستند. اين ماموريت جهاني ما است. ما في نفسه همه انسانها را دوست داريم.
البه بعید است بفهمید ما با هیچ مردمی به ذاته دشمنی نداریم و نقاط مثبت را در حتی در دشمنانمان می توانیم ببینیم.

11- اما به قول حاج یوسف فیلم رسوایی:" خدا پرونده ای را که آدمها بنویسند را نمی خواند!".
حاجی گرینوفها فکری به حال خودشان بکنند.
Iran, Islamic Republic of
حال كردم با مطلبت. ايول
Iran, Islamic Republic of
طرفداران سخت متعصب آقای احمدی نزاد!...
محمد
احمدی نژاد چون از شما نبود او را حزبلهی نما میدانید!

او هیچوقت با شما نبود
آخه این چه تیتریه؟
مصطفی
از کینه ای که از احمدی نژاد دارید....
محمد پور
به نظر من این تیتری که شما انتخاب کردید بسیار بد است. ایشان دوباره حزب اللهی نشدند بلکه حزب اللهی بودند اما یکسری خطاهایی داشتند.
ثانیا جهان با این کار دنبال چیست؟ چرا هنوز که هنوز است دست از سر ایشان بر نمی دارد؟ بله ایشان در اواخر خطا کرد . اما آیا خداوند در توبه را بسته یا باز کرده؟!
به نظر من این کار یعنی حسودی!!!!متاسفانه دو سه سالی است که همفکران جهان می گویند معیار تشخیص ارزشی - ولایتی و انقلابی فقط ما هستیم و بس. و هرکس مثل فکر نکند ضد انقلاب و ضد ولایت و ... است.
اگر واقعا شما داعیه رهبری و ولایت دارید، حضرت آقا در آخرین روزهای دولت دهم در دیدار با دولتمردان به خصوص شخص آقای احمدی نژاد فرمودند دولتهای نهم و دهم ارزشهای انقلاب را در این هشت سال برجسته کرده و ارزشها را روی دست گرفتند و....
اینها که دیگه بیانات چند سال قبل حضرت آقا نیست بگویید مربوط به گذشته است!!!
فکر می کنم شما از سال 84 که احمدی نژآد به میدان آمد و نگذاشت قالیباف رئیس جمهور شود یک کینه ای در دل داشته و دارید و خواهید داشت!
ضمنا ایشان خطاهایی مانند یازده روز خانه نشینی و حمایت از مشایی و... داشته است که قابل رد نیست ولی آیا کسی اگر خطا کرد باید با بزنی پدرش در بیاری یا اینکه بری دستش رو بگیری نزاری دیگر بیش از این راه را خطا برود؟!
شما را به خدا چند بار این کار را کردید؟ چند بار بعد از این قضایا سراغ ایشان رفتید؟
بیایید از هاشمی و خاتمی و اصلاح طلبان درس بگیریم که چگونه هنوز که هنوز است پشت فتنه گران به خصوص کروبی و موسوی را خالی نکرده أاند!
احمد نژاد هر چه باشد ... شرف دارد به دولتمردان فعلی!
خدا وکیلی در دروه ایشان نیروهای ارزشی امنیت داشتند یا حالا؟
در دوره ایشان فضا برای فتنه گران به خصوص ااصلاح طلبان ناامن بود یا حالا....
این را هم بگویم من یکی از بزرگترین اشتباهاتم این بوده که چند سال بود که تحلیل های امثال شما به خصوص آقای ....شد ه برای من ملاک ولی امروز به نتیجه رسیدم که اشتباه می کردم. همجنین اینکه گفته می شود ایشان جبهه نبوده، خودم امسال در یادواره شهدای روحانی شهریار از زبان حجت الاسلام ذوالنور شنیدم که ایشان در جبهه بودند.
البته سابقه ملاک نیست بلکه به قول حضرت امام ملاک حال فعلی افراد است .
آقایان جهان!
شما باید از این کار ایشان خوشحال باشید نه ناراحت! البته در زمانی که رئیس جمهور بودند نیز به راهیان ایام به راهیان نور می رفتند و این اولین بار نبود.
امیر عباس
او همواره سرباز ولایت باقی خواهد ماند
علی
احمدی نژاد حزب اللهی بوده و هست.
اگه جرأت دارید به دولت روحانی گیر بدین
اشتباه احمدی نژاد این بود که تفکرات امثال شماها در نیافتاد تا انحرافتون معلوم بشه
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مشکل آقای احمدی نژاد و مردمانی مانند شما حل بشه
محمدی
آقای احمدی نژاد بخاطر حزب الله هیچ جا آفتابی نشو
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا با ما این کار رو کردی محمود خان. بهت چی بگیم؟
عشقی محمود خان
محمود دوست داریم
سید
حزب اللهی بود
United States
احمدی قهرمان
Iran, Islamic Republic of
.
Iran, Islamic Republic of
از نظر کار عمرانی تک بود