شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۰

نامه خاتمی به رهبر انقلاب با واسطه هاشمی رفسنجانی!

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 262849
اسدالله بادامچیان گفت: آقای خاتمی اخیرا توسط آقای هاشمی به مقام معظم رهبری نامه دادند که راهی باز شود تا ما به صحنه بیاییم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که در همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت 9 دی سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه استکبار توانست «میرحسین موسوی» را با چهره نخست‌وزیری امام مطرح کند، ما از ابتدا در باطن این فرد مشکوک بودیم تا زمانی که چهره واقعی آن معلوم شد و این زمان 20 سال به طول انجامید، اظهار کرد: استکبار برخی چهره‌ها را حتی به صورت انقلابی در راستای اهداف خود می‌سازد به طور مثال هرگز تصور ما این نبود که مسعود رجبی مهره آمریکا باشد. پس در این دوره هم با فتنه روبرو هستیم و باید حواس‌مان باشد تا بتوانیم دسته‌بندی صحیح داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه از جمله منافقین و منحرفین و... همه تصمیم دارند به صورت پراکنده اما مرتبط وارد برنامه شوند، گفت: در این راستا شاهد شایعه‌پراکنی‌ها و تخریب چهره‌های معتمد هستیم که روش آنهاست.
 
بادامچیان با اشاره به اینکه در میان اصلاح‌طلبان شاهد چندگانگی هستیم و حدود پنج تا شش تیپ فعال هستند، اظهار کرد: عده‌ای از اصلاح‌طلبان می‌گویند نمی‌آییم چون حضور ما باعث می‌شود حرف‌های گذشته‌مان باطل شود، برخی می‌گویند باید بیاییم و مواضع‌مان را محکم کنیم. کسانی معتقدند که در انتخابات ورود پیدا نکنیم و برخی بحث تحریم را مطرح می‌کنند و در کنار آنها یک عده معتقدند که چهره ملایمی مثل «عارف» مطرح شود که البته خودش گفت من نامزد اصلاح‌طلبان نمی‌شوم و مستقل می‌آیم. همچنین گروهی می‌گویند باید با یکی از اصولگرایان مداراگر با اصلاح‌طلبان همراهی کنیم تا جایی داشته باشیم و البته اخیرا آقای خاتمی توسط آقای هاشمی به مقام معظم رهبری نامه دادند که راهی باز شود تا ما به صحنه بیاییم.
 
وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی هم در انتخابات پیش‌رو بسیار فعال است، خاطرنشان کرد: اخیرا مطرح شده که این بار ملت کار را یکسره می‌کند. به نظرم جریان انحرافی می‌خواهد کار را یکسره کند وگرنه ملت همیشه کار را یکسره کرده بوده است.
 
بادامچیان با بیان اینکه دو گروه اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی در انتخابات شوراها بسیار فعال هستند، خاطرنشان کرد: در این زمینه با توجه به اینکه مساله شورای نگهبان در انتخابات شوراها مطرح نیست و حدود 150 هزار نفر باید در انتخابات مشخص شوند پس موقعیت خوبی برای اجرای برنامه‌های این دو گروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانم رهبرم. که با اندیشه جذب حداکثری جلوی سوءاستفاده انحرافیون را گرفت و متحجرین را هم انگشت به دهن کرد.
United States
شما که هیچوقت نظر ما را منتشر نکردید ؛ این یکی رو چاپ کنید ؛ آقای بادمچیان بفرمایید در میان اصولگریان چند گانگی را چه کارش میکنید ؛ اصلاح طلبا را ولشون کن !...
زنده باداحمدی نژادقهرمان ومظلوم
خاتمی بخواهد بیاید ..........میشکنیم
علت این که اسد بادامچیان سخنگوی اصلاح طلبان شده چیست ؟ چه انگیزه ای پشت این هست ؟
"احمدی نژاد مظلوم"

دست از این مظلوم نمایی برای احمدی نژاد بردارید.
...
بعداً اگه آقای خاتمی تکذیب کرد چیکار میکنی برادر؟
آفرین به بادامچیان عزیز. ازش خوشم میاد. آدم اصیل و با تقواییه. ولی اینم بگم که تا آقارو داریم هیچ غمی نداریم. هرکی میخواد بیاد رئیس جمهور بشه اگه از مواضع انقلاب و امام دور بشه با یک اشاره آقا مردم از گردونه انقلاب میندازنش بیرون
راه باز است . کافی است از فتنه و فتنه گران بیزاری بجویند و از دیدار مخفی شان با جورج سورس و علت آن برای مردم بگویند و عذرخواهی و توبه کنند .
قهرمان و مظلوم؟!!!؟
شرط میبندم که شما از همون هایی هستی که نه تنها به احمدی نژاد رای ندادی و بلکه جزو مخالفین ایشان و همون معترضین سال 88 هستی حالا با مواضع اخیر ایشان باز خیالات خام به سرتون زده و فکر کردید خبریه نه آقا ما رهبری داریم که مراقب همه چیز هست و از ایشان بزرگتر هم نمتونه پا از چهار چوب انقلاب و قانون فراتر بذاره ..بوی کباب شنیدی اما خبری نیست