يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۷
روایت الهیان از یک هشدار پرمعنا:

به خاتمی گفتم می‌دانی شما را 'سرباز پیاده‌ نظام' خود نامیده‌اند؟

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب: 263646
عضو شوراي مركزي حزب جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: وقايع سال 88 باعث شفاف تر شدن ماهيت جريان ها و خواص شد.
به گزارش خبرنگار سياسی جهان، زهره الهيان در نشست بازخوانی فتنه 88 افزود: دین مبین اسلام و جایگاه ولایت، فتنه را با شکست مواجه کرد و پس از آن نظام، با اقتدار بيشتري به راه خود ادامه داد.
 
الهيان اظهار داشت: ما در سال 88 شاهد به نمایش گذاشتن جمهوریت نظام با حضور مردم بودیم و ملت ثابت کردند نظام ما بر پایه مردم‌سالاری دینی پایه‌گذاری شده است.
 
وي با اشاره به اينکه از خرداد 88 تا دی‌ماه آن سال جریان فتنه تک‌تازی کرد، گفت: در عاشورای 88 فتنه‌گران اهداف خود را پیاده کردند و این روز پایانی برای تحرکات خیانت‌کارانه آنها شد و همچنین 9 دی به یکباره این ویروس‌ها را که با برنامه‌ریزی نظام سلطه صورت گرفته بود به واسطه حضور مردم واکسینه کرد.
 
الهيان تاكيد كرد: نیروهایی که استکبار به صحنه آورد اگر یک دهم آنها را در کشورهای منطقه به کار گرفته بود بارها این رژیم ها سرنگون می‌شدند اما دین مبین اسلام و جایگاه ولایت از این فتنه‌ها جلوگیری کرد.
 
وي با تاکید بر اینکه بعد از فتنه 88 شاهد آن  هستیم که نظام مقتدرتر به راه خود ادامه می‌دهد، به شهدای فتنه اشاره و خاطر نشان كرد: شهدای فتنه مظلوم‌ترین شهدای نظام هستند که در راه امنیت نظام و جان و رفاه مردم شهید شدند.
 
عضو شوراي مركزي
وی افزود: روند صحبت با کاندیداهای معترض به خصوص موسوی به این صورت بود که وی خود بر قانون و ولایت تاکید داشت اما در جلسه‌ای که با اساتید داشتند عملا تاثیری از آن گفت وگوها دیده نشد و همچنین در جلسه‌ای شخصا به خاتمی گفتم آیا گزارش بروکینز را دیده‌ای که از شما به عنوان سرباز پیاده‌ نظام غرب نام می‌برند اما متاسفانه باز در عمل و سیاست خود جور دیگر رفتار کردند و نگاه‌های قدرت‌طلبانه باعث شد به روند خود ادامه دهند و هزینه‌هایی را به انقلاب تحمیل کنند.
جمعيت رهپويان انقلاب با اشاره به تحرکات قبل از سال 88 تصريح كرد: نمادهایی از این فتنه‌گری‌ها را در دولت‌های گذشته به خصوص در دولت اصلاحات و حرکت‌های لیبرالیستی آنها مشاهده کردیم که با تغییر سیاست‌ها در آن زمان بسیاری از معاندینی که ایران را ترک کرده بودند بازگشتند و در جایگاه‌های تاثیرگذار به امید آنکه دیدگاه لیبرالیستی خود را به جریان بیندازند، قرار گرفتند.
 
الهيان اضافه كرد: شاید اگر فتنه 88 اتفاق نمی‌افتاد بسیاری از این سیاست‌های جنایتکارانه رو نمی‌شد. وقایع سال 88 باعث شفاف‌تر شدن ماهیت جریان‌ها و برخی خواص و همچنین زمینه خروج برخی از قطار انقلاب نیز شد.
 
وی با بیان اینکه جبهه اصلاحات و مشارکت‌ با تفکرات مختلفی که در درون خود داشتند، برای رسیدن به هدف خود با یکدیگر همسو شده تا جایگاه قدرت و ارکان نظام را در دست بگیرند و سناریو آنها بحرانی جلوه‌دادن شرایط و اوضاع اصولگرایان بود، لذا به دنبال معرفی شخصیت‌هایی مانند خاتمی و موسوی به عنوان ناظر ملت بودند و آنها را بزرگنمایی کرده و سنبل قرار دهند و قصدشان این بود که اصولگرایان را در عرصه داخل و خارج تضعیف کنند.
 
الهیان با اشاره به طرح دولت وحدت ملی تصریح کرد: سناریو طرح وحدت ملی در زمان سالروز تاسیس مجلس در ابتدای دوره هشتم مجلس توسط هاشمی مطرح شد که البته افرادی نظیر کروبی، خاتمی و هاشمی که حامی این طرح بودند، نتوانستند این سناریو را پیش ببرند.
 
این فعال سیاسی از جمله اهداف فتنه‌گرایانه را سناریو دیگر تشکیک در انتخابات دانست و گفت: چند وقت مانده به انتخابات هشداری در جهت سلامت انتخابات توسط هاشمی مطرح شد و پس از آن کمیته صیانت از آرا در جلسه کارگزاران پایه‌گذاری کردند که علیرضا بهشتی، مهدی هاشمی و غلامحسین کرباسچی مسئولیت آن را به عهده گرفتند تا بحث تشکیک در انتخابات را مطرح کنند که این مساله بهانه دست دشمنان و جامعه بین الملل می داد.
 
عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان طرح دولت وحدت ملی را موازی‌کاری با شورای نگهبان دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در فروردین 88 به این موضوع اشاره کردند و فرمودند؛ از دشمنان انتظار می‌رود که در سلامت انتخابات شک کنند اما از دوستان داخلی انتظار نمی‌رود که به این مسئله دامن بزنند.
 
الهیان با اشاره به اتاق‌های فکر و موسسات جاسوسی
الهيان با بیان اینکه سال 88 بروز ظهور سیاست‌های براندازانه غرب بود گفت: برخی عوامل داخلی برنامه‌ریزی دقیقی برای فتنه نداشتند اما به مرور با جریان فتنه همسو شدند هیچ جا اعلام برائت از اقدامات هتاکانه فتنه‌گران نکردند.
غرب تصریح کرد: شاهد بودیم که دانیل کارانگر از اعضای سازمان سیا مقاله‌ای مبنی بر اینکه شورای نگهبان مهمترین عامل عدم سلامت انتخابات است، چاپ می‌کند و توصیه می‌کند جوامع بین‌المللی نظارت به سلامت انتخابات در ایران را به عهده بگیرند؛ از زمانی که غرب به این نتیجه رسید تحرکات نظامی اثری ندارد رو به براندازی نرم در ایران آورد.
 
عضو شوراي مركزي جمعیت رهپویان خاطر نشان کرد: با توجه به هشدارهای لازم نسبت به توطئه‌های غرب باز برخی می‌گفتند اینها توهم توطئه است در حالی که مقام معظم رهبری از سالها پیش به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم هشدار داده بودند.
 
نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط گیری غرب با مطبوعات مخالف نظام، سازمان‌های مردم نهاد داخلی و همچنین برخی نویسند‌گان و حمایت فکری و مالی به آنها افزود: هاله اسفندیاری در  اعترافات خود پس از دستگیری در سال 88 مطرح کرد که قبل از فتنه بنیاد سوروس در ایران برنامه‌ریزی جامعی را در دستور کار خود داشت و با استفاده از افرادی چون کیان پایبخش جامعه‌شناسی که در غرب پرورش یافته بود با حضور در خانه  هنرمندان در پی بومی‌سازی و شبکه‌سازی با اندیشه‌های براندازانه به تشکیل جلسات متعدد برای اساتید پرداخت.
 
الهيان با بیان اینکه سال 88 بروز ظهور سیاست‌های براندازانه غرب بود گفت: برخی عوامل داخلی برنامه‌ریزی دقیقی برای فتنه نداشتند اما به مرور با جریان فتنه همسو شدند هیچ جا اعلام برائت از اقدامات هتاکانه فتنه‌گران نکردند.
 
وي با اشاره به مستند بی‌‌بی‌سی از میتینگ رهنورد و موسوی خاطرنشان کرد: بی‌بی‌سی فارسی قبل از انتخابات سال 88 تاسیس شد و در نشست‌های انتخاباتی کاندیداهایی نظیر موسوی به صورت زنده‌ دوربین
الهيان اضافه كرد: شاید اگر جریان فتنه 88 اتفاق نمی‌افتاد بسیاری از این سیاست‌های جنایتکارانه مشخص نمی‌شد و وقایع سال 88 باعث شفاف‌تر شدن ماهیت جریان‌ها و برخی خواص و همچنین باعث پیاده شدن برخی از قطار انقلاب نیز شد.
آن حضور داشت اما هیچگاه واکنشی مبنی بر تبری جستن از اینگونه تحرکات از سوی این افراد دیده نشد.
 
عضو شوراي مركزي جمعیت رهپویان با اشاره به رمز تقلب در انتخابات گفت:‌ بنا به اعتراف افراد دستگیر شده برنامه‌ریزی فتنه‌گران بر این اساس بود که تقلب رمز آشوب است.
 
الهيان با بیان اینکه در مجلس هشتم بنا شد تا گزارشی به کمیسیون اصل 90 ارائه شود تا قابل استفاده پژوهشگران در ارتباط با وقایع این سال باشد، گفت: کمیته‌ای در سطح سیاست خارجی تشکیل دادیم و یکی از مصوبات آن رایزنی با کاندیدای معترض مانند کروبی، موسوی و هاشمی بود و قبل از آنکه این جلسه تشکیل شود هشدارهایی به این آقایان مبنی بر شرایط بحرانی کشور داده شد.
 
وی افزود: روند صحبت با کاندیداهای معترض به خصوص موسوی به این صورت بود که وی خود بر قانون و ولایت تاکید داشت اما در جلسه‌ای که با اساتید داشتند عملا تاثیری از آن گفت وگوها دیده نشد و همچنین در جلسه‌ای شخصا به خاتمی گفتم آیا گزارش بروکینز را دیده‌ای که از شما به عنوان سرباز پیاده‌ نظام غرب نام می‌برند اما متاسفانه باز در عمل و سیاست خود جور دیگر رفتار کردند و نگاه‌های قدرت‌طلبانه باعث شد به روند خود ادامه دهند و هزینه‌هایی را به انقلاب تحمیل کنند.
 
وي با اشاره به مرگ ندا آقاسلطان در اعتراضات خیابانی گفت: ندا آقاسلطان در حالی نماد زن مبارز ایرانی معرفی می‌شود که بلافاصله بعد از حمله خیابانی وی آرش حجازی بالای سرش حاضر شده و صحت مرگ وی را تایید می‌کند و پس از چندی به انگلیس می‌گریزد.
 
الهيان خاطر نشان کرد: این در حالی است که آرش حجازی یک سال قبل در سفارت آلمان ارتباطاتی را شروع می‌کند و دستبند سبزی را که روی آن نوشته شده بود من ندا هستم به یک زن هدیه می‌دهد و این خود گویای این سنبل‌سازی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خانم محترم
حرفی بزنید که مردم باور کنند؟؟
اولاً آقای خاتمی قدرت طلب نیستند و همیشه از سال 88 همه را به رعایت قانون فرا خوانده اند.
ثانیاً با انتخاب اصلح شما دیدیم که مردم به اوج قله های پیشرفت رسیدند!!!
"خانم محترم
حرفی بزنید که مردم باور کنند؟؟
اولاً آقای خاتمی قدرت طلب نیستند و همیشه از سال 88 همه را به رعایت قانون فرا خوانده اند.
ثانیاً با انتخاب اصلح شما دیدیم که مردم به اوج قله های پیشرفت رسیدند!!!"


چند تا نکته رو به عنوان کسی که به احمدی نژاد رای داده باید گوشزد کنم:

1- مخالفان دولت (اون دسته ای که جزو سبزها و فتنه گران و اصلاح طلبا هستن) کلا باید خجالت بکشن از اینکه در باب صلاحیت و ادب و قانون و میهن دوستی حرف بزنن البته خوب وقاحت این عده غالبا مانع خجالت کشیشونه. اما چرا خجالت بکشن چون بدترین جفاها و خیانت ها رو در حق کشور و اسلام کردن و با حماقت هاشون و دروغهاشون بهترین امتخابات ریاست جمهوری انقلابو به لجن کشیدن آخرشم نتونستن یک مدرک عقل پسند رو کنن و فقط مثل کودکان پا به زمین زدن که تقلب شده! چون ما رای نیاوردیم.

2- قدرت طلب نبودن خاتمی بزدل در گریه شرم اورش برای رای آوردن در دور دوم و حمایتش از فتنه و خط دادنش به دو ابله علم شده در فتنه مشهود بوده و هست ولی فقط مرد می خواد که اعتراف کنه کسی که زیر علمش سینه می زدن اینطور بوده.

3- تاکید خاتمی بر قانون جزو جوکهای 2013 باید مطرح بشه چون همین مثلا روشنفکر بدون در نظر گرفتن قانون زیره به زیره سران فتنه رو کوک کرد و با دشمنان نظام به فالوده خوری مشغول بود تا زیرآب قانون و اسلامو بزنه منتها از اونجایی که نفاق منش همیشگی ایشونه با پا پس می زد و با دست پیش می کشید.

4- احمدی نژاد هر چی که باشه به نظر من بیشتر قده والا خائن و مزدور غرب نیست که آمال و آرزوهاش قدم زدن در خیابان های آمریکا و غرب باشه و برای رسیدن به اونها از هیچ خیانتی فروگذار نکنه فقط نظرش اگرم مخالف باشه صراحتا میگه و جانماز آب نمیکشه و این برای مردم سخته که اگر نظر مخالفم داری باید به نظر جمع گردن بذاری ولی به خاطر یک دندگیش نظر خودشو می خواد پیاده کنه.
بعدشم اینهمه عمران و آبادی که در کل کشور و نه فقط در تهران یا کلان شهرها برای اعیان نشین ها توسط کی شده البته این طعنه مضحک شما دور از اانتظار نیست چون جماعت شما به اخلاق مگسی (زخم نشینی و آشغال نشینی) عادت دارید و برای یک دستمال قیصریه هابه آتش کشیده اید.
من اگر هزار بار دیگه در رقابت بین اصلاح طلبان و احمدی نژاد قرار بگیرم احمدی نژادو به امثال شماها ترجیح می دم
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به این دوست عزیز ما که گفته
((چند تا نکته رو به عنوان کسی که به احمدی نژاد رای داده باید گوشزد کنم:...))

از سبک و ادبیات پاسخ شما به اینجانب عمق منطق امثال شما برای مردم مشخص گردیده و قضاوت را بعهده آن بزرگواران وا میگذاریم.
با سلام برادر
برای شما حداقل هدف وسیله را نوجیه میکند
1- شما دایم دم از اخلاق می زنید نگاه کنید به متن ها کدام ها برا ساس اخلاقی اسلامی نوشته می شود
2- حمایت شما هم مثل داستان خاله خرسه هست
3- رییس جمهور مورد حمایت ولایت پذیر و ذوب شده در ولایت 11 روز قهر کرده است
4- دخالت رهبر عزیز در ماجرای اقای مصلحی و مشایی را از بابت حمایت پذیری میدانید
5- گفنمان ببداری انسانی در مقابل بیداری اسلامی در راستای چه میدانید
6- اسلام ایرانی در مقابل ...
7- مجلس در راس امور نبست چی؟
8- بحث تقلب و شکایت بردن به کی حمایت رسمی اقای جتنی و اقای الهام عضو رسمی شورای نگهبان را با داسنان مراجعه مولای متقیان به محضر قاضی ووو
8- جربان انحرافی محصول چیست تاریخ و مردم قضاوت گر خوبی هستند
9- خداوند همه ما را در مسیر حق قرار دهد چون تشخیص حق از باطل را ظاهر سازی نکنیم و افراد را متهم نکنیم وقتی مولا در محراب نماز شهیدشدند مردمی می گفتند مگر مولا نماز می خواند؟!
"پاسخ به این دوست عزیز ما که گفته
((چند تا نکته رو به عنوان کسی که به احمدی نژاد رای داده باید گوشزد کنم:...))"



شماها در طول فتنه ازهیچ همراهی و توهینی به اشخاص و شخصیت ها و اعتقادات ملت دریغ نکردید که یا این کارو کردید یا با سکوت و رضایت تایید کردید حالا چی شده که از ادبیات و منطق حرف میزنید؟! مثل موسویتون که هی قانون قانون کرد و ادب ادب ولی خودش از همه بی ادب تر و قانون شکن تر بود
"با سلام برادر
برای شما حداقل هدف وسیله را نوجیه میکند ..."



خدمتتون عارضم که:
1- اینکه گفتید هدف ما وسیلمونو توجیه می کنه بدون ذکر مصداق تهمته و اگر دیندار و متقی باشید قطعا ساده از کنارش رد نمی شید.

2- اینکه گفتید نگاه بشه به متن ها عارضم خدمتتون که متن شماها هم چندان به ادب نزدیک نیست خصوصا با مثلهایی که می زنید

3- رییس جمهور قهر کرد اما مردم و رهبری نشونش دادن که حق نداره جو گیر بشه و مجبور شدن با پای خودش برگرده و سرشکستگیش فقط برای خودش موند و باز مردم در آزمون ولایت مداری و ولایت دوستی قبول شدن و داغ کجمداری و سستی رو به دل دشمنان ولایت گذاشتن و نشون دادن با کسی سر این موضوع تعارف ندارن.

4- دخالت رهبری در موضع مصلحی و مشایی از باب مصلحت سنجی بود و کسی که مصلحت کسی رو به اون گوشزد می کنه قطعا داره ازش حمایت می کنه تا به چاه نیفته

5- رهبری معظم سر اینکه دیگران الفاظ دیگه ای به جای بیداری اسلامی به کار ببرن تعصب نشون ندادن و بازنده کسان یهستن که درایت رهبری رو ندارن و به ایشون تاسی نمی کنن. رای دهندگان به احمدی نژاد مسئول خطاهاش نیستن بله هر در جا خطاهاش مثل خانه نشینی پای مردم وسط اومده مردم محکم و استوار پشت رهبری ایستاده انن و در این فقره هم احمدی نژاد احتمالا روزی به حقانیت سیاست رهبری پی می بره که می بینه مثل اسلافش خاتمی و هاشمی به سبب دوری از خط مشی رهبری نظام جایگاهش بین مردم سست و شکننده شده و چندان دیگه کسی وقعی بهش نمیذاره

6- در مورد مواضع دیگهایشون مثل اسلام ایرانیو راس بودن مجلس و غیره هم همینطور، اگر از خط انقلاب دور بشه خودش ضرر می کنه نه مردم چون مردم با همه گلایه ها و سخت یها پشتیبان رهبرشون هستن و نمی ذارن کسی خدشه ایبهش وارد کنه حالا دیگران هی بشینن فلسفه بافی کنن در من دعوای مجلس و دولت بیشتر باعث مواضع لجوجانه شد که این هم از ضعف شخصیت رییس جمهوره.

7- در انتخابات اقای جنتی حمایت نکردن فقط الهام این خبط کوته فکرانه رو کرد که خودشمسئدوله و باید پاسخگو باشه لطفا از قانون همه یا هیچ برای خراب کردن شورای نگهبان استفاده نکنید.

8- هر دوره ای یه سری جریانات کثیف پدید اومد در دوره هاشمیجریان اشرافی گری، در دوره خاتمی مشارکت و وطن فروشی و در دورهایشون هم انحرافی که همشونبرای مردم امتحان بود و باعث آبدیده تر شدنشون شد. ایجاد جریان ترس نداره بلکه سستی مردم در برخورد با اون ترس داره که شکر خدا مردم روشن بین هستن

9- بند نهم شما هم که اصلا نمی دون مربطش به بحث چی بود البته منمبرای هممون از خدا عاقبت به خیریطلب می کنم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی قدرت طلب نیست!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این را خوب اومدی صد در صد این کامنت را خود ...محمد خاتمی نوشته است شک نکنید .
خاتمی برای کسب قدرت حاضر به هدیه اسلام نظام و تمامیا ارضی ایران بود و هست و خواهد بود .نفرین...