جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تدابیر پلیس راهور تهران برای دربی ۸۰

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 422742
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی خبر داد و گفت: برای تسهیل در تردد شهروندان ممنوعیت توقف خودروها را در ضلع غربی و شرقی استادیوم اجرا خواهیم کرد.
به گزارش جهان،سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و راندگی تهران برای دربی امروز اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از صبح امروز در معابر ترافیکی منتهی به استادیوم حضور فعال داشته و دارد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که در کلیه پارکینگ‌ها از ساعت ۹:۳۰ باز شده است تصریح کرد: محدودیت تردد به جز وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی نداریم.

این مقام ارشد راهنمایی و راندگی تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در ضلع غربی و شرقی اشاره کرد و گفت: در صورت توقف خودرو، پلیس راهور حتما نسبت به جابجایی خودرو اقدام خواهد کرد.

سرهنگ عبادی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد دیگر محدودیت‌های پلیس راهور خاطر نشان کرد: تا زمانی که پارکینگ‌ها اشباع نشده باشند محدودیتی نداریم اما در صورت اشباع پارکینگ‌ها با توجه به شرایط تمهیدات ویژه اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *