کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدابیر پلیس راهور تهران برای دربی ۸۰

25 ارديبهشت 1394 ساعت 15:10

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی خبر داد و گفت: برای تسهیل در تردد شهروندان ممنوعیت توقف خودروها را در ضلع غربی و شرقی استادیوم اجرا خواهیم کرد.


به گزارش جهان،سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و راندگی تهران برای دربی امروز اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از صبح امروز در معابر ترافیکی منتهی به استادیوم حضور فعال داشته و دارد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که در کلیه پارکینگ‌ها از ساعت ۹:۳۰ باز شده است تصریح کرد: محدودیت تردد به جز وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی نداریم.

این مقام ارشد راهنمایی و راندگی تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در ضلع غربی و شرقی اشاره کرد و گفت: در صورت توقف خودرو، پلیس راهور حتما نسبت به جابجایی خودرو اقدام خواهد کرد.

سرهنگ عبادی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد دیگر محدودیت‌های پلیس راهور خاطر نشان کرد: تا زمانی که پارکینگ‌ها اشباع نشده باشند محدودیتی نداریم اما در صورت اشباع پارکینگ‌ها با توجه به شرایط تمهیدات ویژه اجرا خواهد شد.


کد مطلب: 422742

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/422742/تدابیر-پلیس-راهور-تهران-دربی-۸۰

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com