شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

تایید حکم اعدام اخوانی‌ها در دادگاه مصر

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 366311
خبرگزاری رویترز در خبری فوری از قاهره به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد دادگاهی در مصر روز شنبه حکم اعدام رهبر حزب اخوان المسلمین و ۱۹۶ تن از حامیانش را تأیید کرد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، از این در حالی است که این دادگاه دو ماه پیش تصمیم گیری درباره محمد بدیع و صدها تن دیگر را به مفتی مصر - بالاترین مرجع مذهبی مصر - ارجاع داده بود. بدیع در پرونده ای جداگانه نیز با حکم اعدام مواجه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این اخوانیها داعش فردا هستند
مختار
خدا را شکر که این مسلمان‌نمای شیعه‌کش را که چندین دهه خود را پشت نقاب اسلام انقلابی پنهان کرده بودند به دست خودشان رسوا کرد و به دست کسانی بدتر از خودشان به درک واصل کرد. مطمئن باشید اگر اینها مضمحل نمی‌شدند، در برابر امام زمان(عج) قد علم می‌کردند. مصر در آخرالزمان محل تبلیغ جهانی حضرت مهدی(ع) است... اسلامی که از اهل بیت پیامبر(ص) بویی نبرده باشد و به ولایت امیرالمؤمنین و فزندان معصوم ایشان لبیک نگفته باشد همان بهتر که از بین برود.