جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۹

هرکه باعث پیروزی روحانی شد، خیر ببیند

حزب مشکلی ندارد اما به دلایلی فعلا تابلو آن را بالا نمی‌بریم!
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 336738
عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت با ادعای اینکه "حزب مشکل قانونی ندارد"، افزود: به‌‌خاطر رعایت بعضی ملاحظات سیاسی تابلو حزب را بالا نمی‌بریم.
هرکه باعث پیروزی روحانی شد، خیر ببیند
به گزارش جهان، محمد رضا خاتمی در گفتگو با روزنامه شرق گفت: مخالفان ما می‌گویند که «مشارکت»، پشت پرده همه حوادث است. در حال تلاش برای نفوذ در دولت و مهره‌چینی است. اگر ما «دولت‌ساخته» بودیم که باید تا به حال از بین رفته باشیم.

وی دولت ساخته بودن حزب منحله مشارکت را رد رد و گفت: به صرف قرابت من با رییس‌جمهور وقت، هیچ امتیازی نصیب ما نشد ... ما با آقای خاتمی رابطه «فکری» داشتیم. اما رابطه «تشکیلاتی» نداشتیم.

خاتمی درباره این سخن شکوری‌راد که گفته است نظر آقای خاتمی سال ۸۴ روی آقای هاشمی بوده، ادعا کرد: آقای خاتمی سال ۸۴ به هیچ‌کس نگفت، بمان یا برو، اما توصیه‌اش روی «وحدت» بود. اگر نظرشان صریحا روی آقای «هاشمی» بود مثل سال ۹۲ تلاش می‌کردند و دیگران را متقاعد می‌کردند.

وی با بیان اینکه "مشارکت، تندروی نکرده است"، اذعان کرد:(حزب منحله مشارکت) اشتباه در برخی جاها داشته که نتوانسته همه شرایط خاص را لحاظ کند.

عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت افزود: هرکس باعث پیروزی آقای روحانی شد، خدا او را جزای خیر دهد که کشور را از آن شرایط نجات داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


و هرکس حزب شما را منحل و غیرقانی کرد،
خدا او را جزای خیر دهد که کشور را از شر شما نجات داد.
وقتی وزارت کشور این حزب را منحله نمی داند، چه سود.
مثل ادمای شیشه ای دائم توتوهمه
ناظر
اتفاقا حزب مشارکت دولت ساخته است و تعطیل بوده در این چند سال و حالا هم با دولت یار جان گرفته است. ولی مطمئن هستم که اگر جان هم بکند حداکثر فلج خواهد بود.
علی
ولی از اینکه این دولت باعث شد امثال حضرتعالی اینقد رودار شین اصلا خد بش خیر نده..."""""
والله....خودت کاری میکنی که آدم بگه چکارها کردی!!!!
محمود
یاد دوران اصلاحات به خیر احساس انسان بودن می کردیم
Iran, Islamic Republic of
اگه خيلي دوست داري به روش دولت افتضاحات احساس به قول خودت انسان بودن!! بكني ,بهتره كه بساطت رو جمع كني به يك از اين كشورهاي غربي بري!!...
United Kingdom
وقتی به شیاطین مجال کار بدهند احساس انسان بودن که سهل ، احساس فرشته بودن هم میکنند!!!!
الهی آمین
ا