سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۹
۱

اظهارات سخیف محمودعباس علیه شیعیان!

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 361190
شیعیان به دنبال اشغال منطقه هستند و ایران به دنبال فتنه درجهان اسلام است، شیعیان مدعی هستند که اسرائیل به دنبال تجزیه ی کشورهای اسلامی است و بزرگترین دشمن به حساب می آید، ولی فتنه ی شیعیان از اسرائیل خطرناک تراست.
به گزارش جهان به نقل از ادیان نیوز، اخبار رسیده از فلسطین حاکی از آن است که رئیس جمهور این کشور در آخرین اظهارات خود، موضع پلید خود را در مقابل محبین اهل بیت علیهم السلام نشان داد.

وی وقیحانه گفته است : شیعیان به دنبال اشغال منطقه هستند و ایران به دنبال فتنه درجهان اسلام است، شیعیان مدعی هستند که اسرائیل به دنبال تجزیه ی کشورهای اسلامی است و بزرگترین دشمن به حساب می آید، ولی فتنه ی شیعیان از اسرائیل خطرناک تراست، ما به عنوان یک کشور مسلمان تاکنون موضعی را اتخاذ نکرده بودیم.

همه بدانند فلسطین از آرامش در منطقه حمایت می کند! ما به دنبال تشکیل یک امت واحده در بین کشورهای مسلمان هستیم. این درحالیست که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارات اخیر خود بیان کرد که ما به دنبال کشوری سلفی با مدیریت سلفی و اداره ای سلفی در فلسطین هستیم!

وی در ادامه افزود: فلسطین بهترین گزینه جامعه سلفی در منطقه خاورمیانه است. ما از فلسطین سلفی حمایت می کنیم. فلسطینیان این را بدانند که اگر جامعه سلفی در این کشور تشکیل شود، تمامی کشورهای عربی از این کشور حمایت خواهند کرد. «جان کری» در ادامه این اظهارات عجیبش گفت: خوشحالیم که گروه “حماس” پایه سلفی دارد و ما امیدواریم با ورود این گروه به سوریه شکل مقاومت فلسطین وارونه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ل
ای محمود عباس حیف تو رئیس جمهور فلسطینیی.تو بنده صهیونیست هستی