جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

صدور حکم حبس ابد برای رهبر اخوان مصر

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 440075
دادگاه کیفری «پورت سعید» مصر، حکم نهایی رهبر اخوان المسلمین در پرونده حمله به مرکز پلیس «العرب» این شهر را حبس ابد اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه قرائت حکم مرشد «اخوان المسلمین» و سایر متهمان پرونده حمله به پلیس «پورسعید»، لحظاتی پیش در این شهر آغاز شد.

امروز (شنبه)، دادگاه کیفری «پورت سعید» که در آکادمی پلیس این شهر برگزار می‌شود، حکم نهائی «محمد بدیع» رهبر اخوان المسلمین و ۱۹۰ متهم دیگر را در پرونده حمله به مرکز پلیس «العرب» صادر کرد.

شبکه العربیه که به طور مستقیم این جلسه از دادگاه را پخش کرد گزارش داد که حکم نهایی بدیع، صفوت حجازی و محمد البلتاجی و دیگر رهبران اخوان در این پرونده به حبس ابد اعلام شده است.

این دادگاه همچنین ۶۸ متهم دیگر این پرونده را تبرئه کرده است؛ بر اساس اتهامات این پرونده حامیان اخوان به یک مرکز پلیس در پورت سعید حمله کرده و بعد از به قتل رساندن ۵ تن از نیروهای پلیس حاضر در این مرکز سلاح‌های موجود را ربوده و افرادی که در این مرکز بازداشت شده بودند را فراری داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *