شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ایران‌نامزدعضویت درشورای‌حقوق بشرنیست

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 298876
بخش مطبوعاتی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک با ابراز تاسف از رویکرد برخی کشورهای غربی برای سوءاستفاده از رسانه‌های بین‌المللی در جهت حمله به کشورهای مستقل ، طرح موضوع نامزدی ایران برای عضویت در شورای حقوق بشر و موضع‌گیری‌های متعاقب ان از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را سناریوی رسانه‌ای از پیش طراحی شده خواند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بخش مطبوعاتی نمایندگی کشورمان با تاکید بر این‌که «جمهوری اسلامی ایران نامزد عضویت در شورای حقوق بشر نیست» افزود: متاسفانه برخی رسانه‌های غربی با دستمایه قرار دادن موضوعی قدیمی که در ماه فوریه گذشته ( بهمن ماه سال گذشته ) منتفی شده بود، زمینه موضع‌گیری و جوسازی نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه کشورمان را فراهم کردند.

بخش مطبوعاتی نمایندگی کشورمان ادامه داد: امریکا و رژیم صهیونیستی در شرایطی به تکرار اتهام‌زنی‌های بی‌اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهند ،که کارنامه منفی آن‌ها در زمینه نقض حقوق بشر و عدم رعایت حقوق شهروندان در معرض دید افکار عمومی بین‌المللی قرار دارد و هر روز موارد تازه‌ای به این پرونده قطور اضافه می‌شود. اما در همین حال آن‌ها با باطل شدن بسیاری از تبلیغات مسموم علیه کشورمان پس از تحقق حماسه سیاسی و مشارکت بالای مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری کشورمان، چاره‌ای جز طرح اتهامات تکراری و قدیمی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *