يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت:

انهدام باند قاچاق حشیش و گراس درتهران

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 405858
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو عضو یک باند تهیه و توزیع تریاک، حشیش، شیشه و گراس و همچنین کشف بیش از ۱۸.۵ کیلوگرم حشیش، ۲۱۳ گرم تریاک، ۲۵۰ گرم شیشه و بیش از ۱.۵ کیلوگرم گراس از این باند خبر داد.
به گزارش جهان سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با تسنیم،‌ با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در جنوب تهران اظهار داشت: چندی پیش گزارش‌های متعددی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در جنوب تهران و در منطقه شهید محلاتی به ماموران پلیس ارسال شد؛ از این رو با توجه به تعدد گزارشات و حساسیت‌های موجود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده و بر اساس اقدامات اطلاعاتی انجام گرفته از سوی عوامل اطلاعاتی پلیس، ماموران توانستند صحت گزارشات واصله را تایید کنند و از این رو به دنبال شناسایی عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر در این محدوده برآمدند.

وی افزود: پس از انجام یک‌سری عملیات‌های اطلاعاتی، دو سرکرده این باند به نام‌های «داود» و «جمشید» توسط ماموران شناسایی شدند که با هماهنگی مقام قضایی،‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر جهت دستگیری آن‌ها وارد عمل شد و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در خیابان لرستان، عملیاتی هماهنگ را به اجرا درآورد.

بخشنده در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری هر دو متهم در عملیات غافلگیرانه پلیس، ماموران موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه این باند، بیش از ۱۸.۵ کیلوگرم حشیش، ۲۱۳ گرم تریاک، ۲۵۰ گرم شیشه، بیش از ۱.۵ کیلوگرم گراس و تعداد ۱۰۰ عدد پایپ مصرف شیشه را کشف کنند که مواد مکشوفه پس از ضبط، به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *