پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

مسیر راهپیمایی روز قدس در لندن

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 303581
بیش از یک هزار نفر در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لندن پایتخت انگلیس که از دفتر بی‌بی‌سی تا سفارت آمریکا برگزار شد، شرکت کردند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پرس‌تی‌وی نوشت: راهپیمایی مردم در شهر لندن در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دفتر بی‌بی‌سی که از حامیان اصلی رسانه ای و تبلیغاتی رژیم صهیونیستی به شمار می رود تا سفارت آمریکا که حمایت بی قید و شرطی را از رژیم تل آویو انجام می دهد، برگزار شده است.

مردم معترض انگلیس از سراسر این کشور برای نشان دادن همبستگی و اتحاد خود با مردم فلسطین و مخالفت با بی عدالتی و اشغالگری رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی شرکت کردند.

تظاهرکنندگان در این راهپیمایی پرچم بزرگی از فلسطین در دست داشتند و با حمل پلاکاردهایی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین و پایان یافتن اشغال آن شدند.

تظاهرکنندگان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود:"به کشتار پایان دهید، "به تبعیض نژادی اسرائیل پایان دهید"، "صهیونیست نژاد پرست است"، "کمک مالی برای کشتار مردم را متوقف کنید".

معترضان در این راهپیمایی همچنین از کشورهای مختلف جهان خواستند تا چشمان خود را بر روی وضعیت فلسطینی ها در سایه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی باز کنند و در برابر نقض متعدد حقوق بشر از سوی اسرائیل بر ضد مردم فلسطین اقدام لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *