يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 354080
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: در پی تلاش های پلیس مبارزه با مواد مخدر یک باند توزیع مواد مخدر در لرستان منهدم و اعضای این باند دستگیر شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هیبت اله فرخی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی از فعالیت یک باند مواد مخدر در لرستان مأموران مبارزه با مواد مخدر به تحقیق در این زمینه پرداختند که نتیجه آن انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان بود.

وی افزود: پس از انهدام این باند و دستگیری عوامل باند مقدار یک کیلو و ۸۲۶ گرم هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.

فرخی تصریح کرد: این باند قاچاق قصد داشتند که مقداری مواد مخدر را توسط دو خودرو از شهرستان کوهدشت به خرم آباد انتقال دهند که پس از با خبر شدن مأموران مبارزه با مواد مخدر سه اکیپ گشتی به طور نامحسوس در این مسیر مسقر شده و خودروهای حامل مواد را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: پس از توقیف خودروهای حامل مواد مقدار یک کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر هروئین کشف و ضبط شد که پس از اعتراف متهمان ۱۶۲ گرم شیشه نیز از منزل یکی از آن ها کشف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *