شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

رشوه‌ای ۴۳ میلیونی که ضبط شد

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 375837
مأموران انتظامی شهرستان لارستان استان فارس ضمن کشف ۱۰۰ رأس دام قاچاق، رشوه ۴۳ میلیون ریالی قاچاقچیان را صورت‌جلسه کردند.
به گزارش جهان به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی لارستان گفت: مأموران کلانتری لطیفی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون مظنون شدند و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ حسین خلیفه ادامه داد: خودرو حامل ۱۰۰ رأس گوسفند قاچاق بوده که حین بررسی مدارک، راننده یک خودرو پژو پارس که همپای کامیون بود به مأموران مراجعه و با پیشنهاد ۴۳ میلیون ریال رشوه تقاضای آزادی کامیون را می‌کند.

وی گفت: مأموران با رد رشوه قصد انتقال دو خودرو را داشتند که متهمان با مأموران درگیر و قصد فرار می‌کنند و با اقدام به‌موقع سه متهم دستگیر و دو خودرو و محموله قاچاق توقیف شدند.

خلیفه بیان کرد: در این مورد پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف ۹ سرقت از سارق حرفه‌ای در فیروزآباد

براساس این گزارش همچنین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۹ سرقت درون‌خودرو خبر داد.

سرهنگ مسعود صادقی در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند سرقت در این شهرستان، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران انتظامی در یک عملیات پلیسی و اطلاعاتی سارق را شناسایی و وی را در مخفی‌گاهش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد تصریح کرد: متهم در تحقیقات به ۹ سرقت درون خودرو اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

صادقی بابیان اینکه در این مورد تمام مالباختگان شناسایی شدند افزود: از گذاشتن کیف‌دستی و اشیا قیمتی درون خودرو و در معرض دید خودداری شود زیرا ممکن است سارق در محل حضورداشته و پس از دور شدن صاحب آن اقدام به سرقت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *