يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲۶
همزمان با تبرئه جریان آشوب صورت گرفت؛

اظهارات خاتمی درباره جریان انحرافی و طرح درخواستی جالب

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 166962
وی به صورت تلویحی رفتاری را اکنون با جریان انحرافی در دولت صورت می گیرد مشابه رفتاری دانست که با جریان فتنه انجام شد: "امروز دیگر فقط بحث اصلاح طلبان نیست و حتی می گویند مسائل انحرافی در جاهای دیگری است."
به گزارش جهان نيوز، سید محمد خاتمی در جمع عده ای که "رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثارگران" خوانده شده اند، با توصیف کردن آشوب های سال ۸۸ به عنوان مسئله داخلی، مدعی شد: "اگر از آغاز یک هیأت بی طرف رسیدگی به اعتراض و دغدغه بخش مهمی از جامعه را به عهده می گرفت بدون تردید مشکل حل می شد و اصلا شاهد بحران نبودیم." 

وی به صورت تلویحی رفتاری را اکنون با جریان انحرافی در دولت صورت می گیرد مشابه رفتاری دانست که با جریان فتنه انجام شد: "امروز دیگر فقط بحث اصلاح طلبان نیست و حتی می گویند مسائل انحرافی در جاهای دیگری است." 

محمد خاتمی در ادامه ادعا کرد: به هر حال اصلاح طلبان که به نظام و جمهوری اسلامی پای بندند و در متن نظام جمهوری اسلامی حرمت و کرامت انسان ایرانی را می طلبند. ما به اسلام و جمهوری اسلامی اعتقاد داریم. قانون اساسی را چارچوب عملی می دانیم. 

رئیس بنیاد باران البته درباره بی توجهی خود و افراطیون جریان اصلاحات به رای مردم، قانون اساسی و نیز همسویی با غربی ها در فعالیت علیه جمهوری اسلامی در سال ۸۸ توضیحی نداد. 

خاتمی در ادامه سخنانش درباره تغییر قانون اساسی حرف زد و گفت که قانون اساسی وحی منزل نیست و "می شود در قانون اساسی تجدید نظر کرد." 

وی که متهم است برای بازگشت بی شرط به عرصه سیاسی کشور تلاش می کند، بدون اشاره به هزینه های زیادی که در نتیجه اغتشاشات پس از انتخابات به مردم و نظام تحمیل شد آنان را به دو دسته مقابل هم تقسیم کرد و با طرح درخواست جالبی گفت: اگر ظلمی شده است که شده است همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم و اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می گذرد و آن وقت همه به آینده بهتر رو خواهیم آورد. 

محمد خاتمی همچنین از کسانی که "عقلا" نامید، خواست ساز و کاری بدون حرف و حدیث برای انتخابات در نظر بگیرند.
برخی رسانه های ضد انقلاب این جمله خاتمی را با هدف تلاش وی برای حضور در انتخابات توصیف کرده اند. به عنوان نمونه خودنویس در این باره نوشت، به نظر می‌رسد سخنان خاتمی نشان از فعال شدن برای شرکت در انتخابات آتی مجلس باشد. 

گفتنی است، حامیان انقلاب اسلامی سید محمد خاتمی را همچنان یکی از متهمان اصلی فتنه ۸۸ می دانند و شرط بازگشت وی به نظام را اعلام برائت رسمی از جریان آشوب اعلام کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه اینقدر مسامحه کرده که خاتمی هم پر رو شده
Iran, Islamic Republic of
چرا این باید آزاد و راست راست بگرده که تازه نطق هم بکنه؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب بيخودي الملك!

در تقسيم بندي اظهاراتت بايد گفت كه شما به رهبري و ملت توأمان ظلم كرديد.

سياق كلام به گونه اي است كه انگار يك طرف رهبري بوده و يك طرف مردم.

نخير!

جناب خاتمي و هم آخورهايش ثابت كردند كه نظام و ملت و رهبري را هيچكدام را اصلاً قبول ندارند.

كسي كه هشت سال رييس جمهور اين كشور بوده چطور به خود اجازه داد كه بگويد بياييم انتخابات را باطل كنيم و با نظارت مجمع تشخيص مصلحت!!!!! دوباره برگزار شود؟!

محمد خاتمي!!
پرونده ات سياهتر از اين حرفهاست كه با اين خزعبلات ماستمالي اش كني.

ننگت باد.
Iran, Islamic Republic of
بشینه تا تایید صلاحیت شه

منافق کوردل
Iran, Islamic Republic of
تو برو بمیر که ابروی ایرانو می خواستی در جهان بمیرونی
Iran, Islamic Republic of
آینده بهتر زمانی برای ایران رقم می خوره که فتنه گران متقلب و بی تقوایی مثل تو و هم پالگی هات از ایران پالایش بشن همونطور که در طول تاریخ ملت پالایششون کردن که گنده اونها شاه ملعون بود
Iran, Islamic Republic of
عجب مار خوش خط و خالي است ايشان....
هنوز اسناد ارتباط دولت شما و خود شما با دشمنان خارجی ایران موجود است كمتر حرف بزنید
اقای دکتر هنوز مدرک دکتراتون رو نگرفتین یا در حال ارائه مقاله هستید . یادش بخیر چقدر دکتر خاتمی دکتر خاتمی میکردن بعدش بد جور گندش در اومد که اصلا مدرک نداره
Iran, Islamic Republic of
ملت ظلمی را که تو ودوستانت در حق او وفرزندانش کردید هرگز نخواهد بخشید
Latvia
پايبندي امثال آقاي خاتمي به قانون همان اندازه مضحك است كه پذیرفتن دوستی آمریکا باملت ایران
Iran, Islamic Republic of
منظور ايشان از هيات بي طرف يعني حكميت زمان اميرالمومنين (ع) كه فقط حق را به معاويه بدهد.
خود را به چيزيت زده‌اند و يادشان رفته كه بجز ابطال انتخابات هيچ حرفي را نمي‌پذيرفتن.
Iran, Islamic Republic of
سید محمد خاتمی کما فی السابق در قلب ملت ایران جایگاه خاص خود را دارد . از درگاه خداوند تبارک وتعالی خواهانیم که این وجود شریف را در پناه خود از گزند حوادث ایام محفوظ نگاهدارد .
United States
اين اقاي متوهم هنوز نمي داند چه ميگويد زماني از قاون دم مي زند زماني قانون را بد مي داند واقعا خيانتي كه خاتمي مزدور انجام داد را هيچ وقت از ياد نمي برم
بنده از جانبازان هستم بخدا اگر از صدام يزيد كافر بگذرم از خاتمي خائن و جاسوس مملكت كه بر ضد دين مزدورانش در روزنامه ها هرچه خواستند نوشتند نمي گذرم
خدا لعنت كند خاتمي منافق و ضدانقلاب را
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از حامیان انقلاب کی هست؟همین چند تا افراطی مثل تاجیک؟حامیان انقلاب مردم هستند نه آنها.
Iran, Islamic Republic of
بشین سر جات بینیم بابا حال نداریم تو همون رییس بنیاد باران و تگرگ و برف و ....باشی زیادیت هم هست . بچه پررررررررررو فکر کرده بلا نسبت مردم هالو اند که یادشون بره ؟؟؟؟به همین خواب و خیال باش تا اموراتت بگذره
United Kingdom
از جورج سوروس چه خبر جناب خاتمی ؟! حالشون خوبه ؟!
United States
گرچه سال 88 به احمدی نژاد رای دادم ولی این فرض محال اگه قرار باشه بین خاتمی و احمدی نژاد یکی انتخاب کنم قطعا خاتمی.
تکلیفش با خودش روشنه. معلومه چیکارس ولی احمدی نژاد چی؟ آخرشم نفهمیدم ولایی - دنبال عدالت - مردم دوست - ایران دوست - چیه؟
Iran, Islamic Republic of
مشخصا بگویید که خاتمی چه کرده که او را جز سران فتنه 88 می خوانید ؟ او در هفته اول پس از انتخابات که هنوز موضع رسمی نظام در برابر شلوغی ها مشخص نبود هم از مردم درخواست کرد که از راه های مسالمت آمیز و قانونی مطالبات خود را پی بگیرند و در سال گذشته نیز موضع خود را در قبال شعار نه غزه نه لبنان و مرز بندی خود را با رویکرد موسوی و کروبی صریحا مشخص کرد . لطفا این قدر انحصار طلب نباشید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خاتمی عزیز بنا بفرموده مقام معظم رهبری انسانی نجیب وبه فرموده امام (ره)دانشمندی فاضل است ورفتارایشان دردوران ریاست جمهوری وبعد آن نظرات فوق را کاملا تایید میکند چه خوب است ادب را ذره ای ازایشان بیاموزیم ضمن اینکه بنده دردو دوره ریاست جمهوری به ایشان رای ندادم
خلاصه كي به كي ظلم كرده؟ از ظاهر جمله خاتمي كه چيزي نميشه فهميد ولي به نظر منظور فتنه گرانند كه با ادعاي واهي و دروغ تقلب هم به مردم ظلم كردند و هم به نظام. حالا با ظالم چه بايد كرد؟
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید پاسخگوی اقدامات فتنه گرانه سالهای قبل خود باشد
از رو که نمی ره این آقای خاتمی.
ما با محاربین روز عاشورا بحث نمی کنیم. خدا رو شکر معرکه ایران هنوز به حکمیت پس از صفین نزدیک نشده است و ما نمرده ایم که ولایت را از اماممان به سان 1400 سال پیش بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
"به هر حال اصلاح طلبان که به نظام و جمهوری اسلامی پای بندند و در متن نظام جمهوری اسلامی حرمت و کرامت انسان ایرانی را می طلبند. ما به اسلام و جمهوری اسلامی اعتقاد داریم. قانون اساسی را چارچوب عملی می دانیم. "



چرا این در افشانیها زمان فتنه 88 نمیشد؟!!!
اون هزینه هایی که نظام به خاطر رفتار در چهارچوب قانون((دعوت به آشوب و اعتشاش نمونه کوچکی از قاتوت گرایی حضرات )) داد چی میشه پس؟!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا خاتمی با جررج سوروس-طراح و حامی مالی کودتاهای مخملی- دیدار کرد؟ آیا جز برای براندازی انقلاب بود.
Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی هر چی که بوده هشت سال رییس جمهور ایران بود و رهبر انقلاب تاییدش کرد و خود این مردم انتخابش کردن
Iran, Islamic Republic of
اگه خاتمی مقصره و باعثه ریخته شدن خون کسی و پایمال شدن حق کسی و از بین رفتن سرمایه کشور در دوران آشوب هست باید مجازات بشه
ولی بعد از این همه حرفایی که به خاتمی چسبوندن ما که دادگاهی براش ندیدیم تا به تخلفاتش رسیدگی بشه
خیلی از همون مردمی که به احمدی نژاد رای دادن همونایی هستن که به خاتمی و رفسنجانی رای دادن
هیچ انسانی کامل نیست
چه احمدی نژاد چه خاتمی
هر کدوم اشتباهات و حسناتی دارن
دور از انصافه که این طور قضاوت بشه
اگه کسی تحقیق کنه و منصفانه با خودش فکر کنه متوجه خیلی چیزا میشه
قضاوت ها و حرفامون شده از روی تعصب های بیجا