سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در اصفهان

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 452495
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: فردا پیکر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهرهای اصفهان و باغ بهادران تشییع و خاکسپاری می شود.
به گزارش جهان، سردار عبدالله کریمی حارث آبادی در گفتگو با مهر با اشاره به تشییع دو شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در استان اصفهان اظهار داشت: پیکر شهید حمیدرضا دایی تقی از شهدای مدافع حرم اصفهان صبح فردا از میدان فیض به سمت گلستان شهدا تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی افزود: شهید پاسدار حمید دایی‌تقی از مدافعین حرم حضرت زینب (س) و فرمانده پایگاه المهدی (عج) حوزه هفت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان بوده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه پویا ایزدی دیگر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) از شهر باغ بهادران بوده است، افزود: هنوز پیکر این شهید بزرگوار وارد استان نشده و قرار است امروز پیکر مطهر وی نیز وارد استان و شهر باغ بهادران شود.

وی اضافه کرد: پویا ایزدی از بسیجیان شهرستان لنجان و شهر باغ بهادران از مجاهدین ایرانی بود که روز گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *