جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵
دوقطبی یا ائتلاف؟!

سنگ تمام رسانه حامی هاشمی رفسنجانی برای یار مشایی

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 207532
یکی از رسانه های حامی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای مشروح با وکیل یار نزدیک مشایی از "تأیید مدرک تحصیلی حجت‌الاسلام امیری‌فر توسط آیات عظام" خبر داد.
به گزارش جهان، سایت روزنامه فرهنگ آشتی در گفتگو با علی اصغر حسینی وکیل امیری‌فر -که تبدیل به تیتر یک این سایت شد- از قول وی نوشت: مدرک تحصیلی موکل اینجانب توسط شورای محترم مدیریت حوزه علمیه و با تأیید مراجع بزرگوار حضرات آیات فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی معادل با فوق‌لیسانس محاسبه گردیده است.

وکیل امیری‌فر با انتقاد از رسانه ها گفت: در ادامه اقدامات تخریبی و جوسازی‌های رسانه‌ای علیه موکل اینجانب حجت‌الاسلام امیری‌فر در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف تشویش اذهان عمومی درخصوص وی و با هدف تأثیرگذاری در اعلام نتیجه نهایی تأیید صلاحیت کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط شورای محترم نگهبان اخیراً يك سایت خبری تحلیلی با درج مطلبی مدعی گردیده که علت اصلی رد صلاحیت حجت‌الاسلام امیری‌فر عدم ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتوری مجلس بوده است.

وی افزود: این مطلب در حالی توسط اين سایت خبری تحلیلی عنوان شده که این سایت و سایر سایت‌های مدعی اصولگرایی سابق بر این مدعی شده بودند که عدم تأیید صلاحیت موکل اینجانب به دلیل عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

پیش از این روزنامه دولتی ایران مصاحبه مشابهی با "فرزامی" وکیل دیگر امیری فر را منتشر کرده بود.

سایت روزنامه حامی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه رزومه و زندگی نامه مفصلی از امیری فر را به چاپ رسانده است. در بخشی از این متن با عنوان "آشنایی با سوابق تحصیلی، مبارزاتی، سیاسی و اجرایی حجت الاسلام عباس امیری فر" آمده است: "حجت الاسلام
چندی قبل نیز خبری مبنی بر دیدار داماد رییس جمهور با محسن هاشمی رفسنجانی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده بود که بعدا از سوی وی تایید شد.
عباس امیری فر ، چهره نام آشنای حامی دولت اسلامی ، پس از ماجراهای ابتدای امسال و انتشار سی دی ظهور بسیار نزدیک است ، به دلیل اتهاماتی که هرگز اثبات نشد، با دردسرهایی مواجه شد که اگرچه خاطره ای تلخ به جا گذاشت اما به نمادی از مظلومیت های بی شمار احمدی نژادی های سینه چاک ولایت مبدل شد. در این میان رسانه های یک جریان خاص با بی اخلاقی محض به تخریب چهره این شخصیت ارزشمند پرداختند. فرهنگ آشتي،برای آشنایی مخاطبان چکیده ای از سوابق ایشان را منتشر می کند".

در این نوشته از جمله سوابق امیری فر، "دبیرکل جامعه وعاظ ولایی کشور از سال ۸۹ تاکنون"، "رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری از سال ۸۹ تا کنون"، "عضو اصلی تجدید نظر ورسیدگی وتخلفات کارکنان دولت از سال ۸۹ تا کنون" و "امام جماعت مسجدسلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری" ذکر شده است.

گفتنی است امیری فر اوایل سال جاری نیز در گفتگویی با روزنامه شرق دیگر رسانه حامی هاشمی رفسنجانی، اعلام کرده بود: ما اصولگرايان را اصولگرا نمي دانيم و معتقديم اصولگرايي مانند جناح راست سنتي شده و خاصيتش را از دست داده است. ما ناممان اصولگرا نيست.

وی از احتمال ائتلاف با اصلاح طلبان در انتخابات مجلس خبر داده و همچنین از هدف گذاری جریان متبوعش برای کسب دو سوم کرسی های مجلس نهم خبر داده و گفته بود: «من با شما (خبرنگار شرق) شرط مي بندم [!!] كه اين فهرست راي مي آورد».

سنگ تمام رسانه حامی هاشمی رفسنجانی برای حامی نزدیک مشایی در حالی است که رسانه های نزدیک به مشایی این روزها مجددا “پروژه احمدی نژاد – هاشمی” را برای دوقطبی کرده فضای انتخابات شروع کرده اند. با این حال حمایت تلویحی رسانه حامی هاشمی از یاران مشایی در شرایطی است که پیش از این نیز خبرهایی از احتمال ائتلاف جریان انحرافی و اصلاح طلبان به گوش رسیده بود.

چندی قبل نیز خبری مبنی بر دیدار داماد رییس جمهور با محسن هاشمی رفسنجانی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده بود که بعدا از سوی وی تایید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه عیب نیست .
Iran, Islamic Republic of
سیاست پدرومادرندارد ودردنیای سیاست هرکاری امکان دارد وبه این علت است که بزرگترین وباسوادترین متفکران دنیاعقیده دارند که دین ازسیاست جدااست وسیاست باعث آلوده شدن ونابودی دین میشود .
Iran, Islamic Republic of
يكبار هم كه سايتهاي حامي هاشمي منصفانه برخورد كردند شما ايراد مي گيريد؟!
چيزي كه شما ميگيد غيرمنطقيه
كاملا بديهيه كه ائتلاف ياران هاشمي و احمدي ن‍ژاد غيرممكنه
Iran, Islamic Republic of
خودتون هم گيج شديد يك روز ميگيد احمدي‌نژاد مي‌خواهد دوگانه هاشمي-احمدي‌نژاد را دوباره احيا كند روز بعد مدعي مي‌شويد كه اين دو با هم هستند!
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نيوز! وظيفه روزنامه انعکاس نظرات، حتي مخالفان است. رويه و مرام شما با منطق اسلام سازگار نيست!