يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

زندگي شهيدباکري روي آنتن مي‌رود

يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 278345
زندگي بسياري از شهداي هشت سال دفاع مقدس و نيز شهيد باکري در دستور کار قرار گرفته و به زودي روي آنتن مي‌رود.
زندگي شهيدباکري روي آنتن مي‌رود
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اتفاقات و رويدادهايي در تير ماه سال ۹۱ در حوزه راديو و تلويزيون رخ داد که بسياري از آن‌ها خوب و برخي هم غم انگيز بود.

بنابراين گزارش سريال "شهيد باکري" در دستور ساخت قرار گرفت. در ادامه در ۳ تير ۹۱، انتقال ضريح جديد امام حسين(ع) به کربلا در مستندي تلويزيوني شد.

شبکه مستند سيما قصد دارد مراحل سفر ضريح جديد امام حسين (ع) به کربلا و نصب آن را در قالب مستندي با عنوان راز خلوتگه عشاق تا شش گوشه عشق را توليد کند.

بنابراين گزارش؛ در آن روز از سوم تا نهم تير ماه ۹۱ سومين رپرتوار راديو تئاتر به مناسبت نخستين سالگرد افتتاح راديو نمايش برگزار مي‌شود.

در ادامه همزمان با جشن اولين سالگرد افتتاح راديو نمايش، مراسم اختتاميه سومين جشنواره نمايشهاي راديويي نيز پنجم تير ماه در فرهنگسراي انديشه برگزار شد.

در کنار خبرهاي خوب، در ۶ تير ۹۱خبر درگذشت پدر دوبله ايران استاد علي کسمايي را شنيديم که به دليل کهولت سن از دنيا رفت.

بنابراين گزارش، در ۷ تير ۹۱، جشنواره آوا و نما در ايام تيرماه و ماه شعبان در جدول پخش افزون بر اين در ۱۲ تير ماه ۹۱،‌مدير گروه ورزش راديو جوان از راه اندازي کارگاههاي آموزشي براي برگزاري بهتر جشنواره جوانه خبر داد.

در ادامه در چهارشنبه ۲۱ تير ۹۱، طي حکمي از سوي معاون رئيس صدا و سيما در امور سيما مدير شبکه پويا منصوب شد و دکتر حسين ساري را با حفظ سمت (مدير کل پويا نمايي صبا) به مديريت شبکه تلويزيوني پويا برگزيد.

در ادامه انتصاب مدير شبکه پويا، طي حکمي، علي اکبرخدابخش به سمت مدير روابط عمومي صدا منصوب شد.

به گزارش سرويس تلويزيون و راديوي باشگاه خبرنگاران، در جلسه‌اي با حضور دکتر محمد حسين صوفي معاون صدا، سيد تقي سهرابي مدير کل اداره کل روابط عمومي سازمان و مديران روابط عمومي شبکه‌هاي راديويي، طي حکمي علي اکبرخدابخش به سمت مدير روابط عمومي صدا منصوب شد.

بنابراين گزارش در ۲۵ تير ۹۱، راديو تلاوت در ماه رمضان افتتاح شد.

به دنبال خبرهاي جذاب و غيرقابل تصور شنيديم که پرس تي وي در دادگاه آلمان پيروز شد.

در ادامه در ۳۱ تير ۹۱، معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي راه اندازي شبکه‌هاي کتاب و کتاب خواني به رئيس صدا و سيما نامه نوشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *