سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۴

برخورد تبعیض آمیز دولت امارات با اتباع ایرانی الاصل

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 104068
دولت امارات اعلام كرده است اتباع ايراني كه در نيروهاي مسلح اين كشور مشغول به كار باشند را از كار بر كنار مي‌نمايد.
دولت امارات اعلام كرده است اتباع ايراني كه در نيروهاي مسلح اين كشور مشغول به كار باشند را از كار بر كنار مي‌نمايد.
 
بر اساس گزارش سرویس بین الملل جهان و به نقل از منابع خبری، اين تصميم را دولت امارات متحده عربي هفته پيش اعلام كرده و تاكيد نموده است كه اين تعداد از اتباع ايراني كه در نيروهاي هوايي، دريايي و زميني آن كشور شاغل هستند به زودي اخراج مي‌شوند.
 
در همين راستا، اتباع ايراني‌الاصل شاغل در نيروهاي هوايي، دريايي و زميني كشور امارات متحده عربي چنانچه مورد اعتماد و سني مذهب باشند در مشاغل پايين دستي پليس امارات به كار گرفته مي‌شوند و آن تعداد كه شيعه باشند از كار اخراج مي‌گردند.
 
اين در حالي است كه دولت امارات مدتها است که مدعي تعلق بخش هايي از خاك ايران به اين كشور مي‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا سايت هايي مثل شما و تابناك اينقدر به اين عربها بها ميدهند و كارهاي اين كوتوله ها رو بزرگنمايي ميكنن ؟
فكر نميكنيد دشمنان ما ميخواهند ما رو با اين حاكمان دست نشانده سرگرم كنند تا تفكر اصيل انقلاب در گيرو دار اين دعواهاي ساختگي مغفول بماند و آنان با خيال راحت به تاراج دنيا بپردازند ؟
Iran, Islamic Republic of
نمک به حروم تر از این امارات ندیدم .
Netherlands
واقعا شرم آوره که با این همه دشمنی امارات با ایران باز هم احمدی نژاد طوری با اونها برخورد میکنه که انگار دوست ایران هستند و با هزینه مردم ایران معاونش مشایی رو میفرسته که به درک واصل شدن برادر شیخ امارات رو به او تسلیت بگه. همین امارات مگه چند روز پیش به خانواده تروریست جانی عبدالمالک ریگی اجازه اقامت نداد؟ انگار هرچه این عربها بیشتر به ایران و ملت ایران دهن کجی کنند برای مسئولین ایران عزیزتر میشوند.
Iran, Islamic Republic of
و در عوض یک عده یهودی صهیونیست جانشین نماید!!!!!!!!!