شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۱

كتك‌كاري در پرسپوليس،درگيري در استقلال

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 412786
شاعر می‌گفت؛ «شنبه روز بدی بود، روز بی‌حوصلگی...» اما این شنبه برای فوتبال ایران جدا از اینکه روز بدی بود، روز جنجال و دعوا هم از آب درآمد... دیروز در تمرین استقلال و پرسپولیس جنجال‌هایی به وقوع پیوست که تکان‌دهنده بود.
 به گزارش جهان،روزنامه خبر ورزشی نوشت: در تمرين استقلال، جاسم كرار سه بار جنجال راه انداخت و با يك خبرنگار درگير شد. او در سه مقطع مختلف نسبت به حضور اين شخص در كمپ استقلالي‌ها واكنش نشان داد. يك بار فيزيكي با او درگير شد، بار ديگر داد و هوار راه انداخت و بار ديگر از راه دور فرياد زد از كمپ برو بيرون!

در تمرين پرسپوليس هم محمدرضا خانزاده و علي عليپور بر سر تصاحب توپ درگير شدند كه تكل علي عليپور را محمدرضا خانزاده با سيلي جواب داد و عليپور به خاطر جواني‌اش ترجيح داد به همبازي خود كه اين روزها يكه‌بزن پرسپوليس شده و ظرف چند روز با عباس‌زاده و او درگير شد، جوابي ندهد.

اوج هنر هر دو سرمربي هم اين بود كه يكي خبرنگاران را دور خود جمع كرد و گفت چرا مي‌رويد سمت اتومبيل بازيكنان(!) و ديگري عكاسان را فراخواند و با التماس از آنها خواست عكس درگيري دو بازيكن را به روزنامه‌ها ندهند! به اين مي‌گويند ديسيپلين! آن سيلي‌ها را هم فوتبال خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پول مفت همین چیزارو هم داره...