شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
صالحي اميري:

استقلال و پرسپوليس بايد خصوصي شوند

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 319097
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مشاوراني انتخاب کرديم که بتوانيم با برنامه آنها به قانون گرايي برسيم .
به گزارش جهان، رضا صالحي اميري در جمع خبرنگاران اظهارداشت: واجب است رويکردهاي ما گسترش اخلاقي داشته باشد. استقرار برنامه ريزي در دستگاه دوران ما نبايد سليقه اي باشد. بايد از ظرفيت هاي لازم استفاده شود. مشاوراني انتخاب کرديم که بتوانيم با برنامه آنها به قانون گرايي برسيم. به همين دليل از تنش‌ها بايد کاسته شود چون بايد آينده نگر باشيم و براي تداوم ورزش نگاه جدي به آينده کنيم. چون مديران گذشته با کارهايشان ما را به مشکل انداختند.
 
به گزارش اوج، وي ادامه داد: بايد در دستگاه ورزش و نظام ورزش قوي ترين اشخاص حضور پيدا کنند چون 23 ميليون جوان داريم و بزرگترين سرمايه ما همين نيروها هستند. بايد با خرد جمعي کار کنيم. من به دنبال اين هستم که با مديريت مشارکتي ورزش را به سر و سامان برسانم چون با خرد جمعي براي مسايل ملي تصميم ميگيريم.
 
صالحي اميري افزود: بايد به سمت نظام برنامه ريزي برويم. نظام دستگاه ورزش را به نهاد هاي عمومي واگذار مي کنم و به کارهاي اصلي خودم مي رسم. در قدم اول بايد بخش خصوصي را فعال کنيم تا استقلال و پرسپوليس واگذار شوند.
 
وي خاطرنشان کرد: ما بايد براي سالم سازي سيستم از اخلاق مدارها استفاده کنيم و سيستم هاي نظارتي باشند تا اتهامات زده نشود و رفتار برخي رسانه ها را در تخريب شخصيت ها نمي پسندم. قصد داريم از مکانيزم قانوني استفاده کنيم.
 
صالحي در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
خبرنگاري پرسيد چه برنامه اي براي گرفتن حقوق ورزش در بازيهاي آسيايي داريد که صالحي پاسخ داد: براي گرفتن بودجه در بدترين شرايط هستيم. با بحران کمبود منابع مالي روبرو هستيم. عملکرد ناصحيح در دولت گذشته ما را با کمبود بودجه مواجه کرده است. ما موظف هستيم با تلاشها و برنامه ريزي ها مشکلات را به حداقل برسانيم.
 
سوال ديگر اين بود که آيا براي انتخاب معاونين به خرد جمعي رسيده ايد؟ وي پاسخ داد: با ديدگاهي که داشتم و مشاوره ها و بررسي ها با سياست گذاري در تمام حوزه ها دوست نداشتيم عده اي را حذف کنيم و نگاه ما نگاه سياسي نبوده است. قصد داريم در عرصه ورزش باشيم و کاري به مسايل سياسي نداريم. ما براي پروژه هاي نيمه کاره تعهدات 60 هزار ميليارد توماني داريم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *