شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آغاز بارش برف و باران از اواخر دوشنبه

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 271115
مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی از بارش باران و برف از اواخر روز دوشنبه خبر داد و گفت:‌ اواسط هفته جاری كاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

به گزارش جهان، عبدالرضا امیدوار شهری در گفت و گو با ایلنا با بیان اینكه سامانه بارشی از اواخر دوشنبه از شمال غرب وارد کشور می‌شود، تاكید كرد:‌ این سامامه تا پایان هفته سبب وزش باد، بارش باران و برف و سپس کاهش دما در مناطق مختلف می‌شود.


وی ادامه داد:‌ از روز سه شنبه هفته جاری بارش متناوب باران و برف و وزش باد در استانهای آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اردبیل، گیلان، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی و سپس در غرب اصفهان، یزد، کرمان و برخی نقاط فارس و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.


مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی همچنین خاطر نشان كرد:‌ از روز چهارشنبه در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، تهران، قم، البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل، مرکزی، لرستان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان بارش متناوب برف و باران، وزش باد دور از انتظار نیست.


امیدوار شهری، گفت:‌ دمای هوا در روز سه شنبه در نیمه غربی بطور نسبی کاهش می‌یابد البته از روز چهارشنبه نیز در بیشتر نقاط کشور از شمال به جنوب دمای هوا بین ۸ تا ۳ درجه کاهش می‌یابد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *