جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۱

دیدار امیر کویت با مقتدی صدر

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 430514
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با «شیخ صباح الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت امروز یکشنبه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از النشره خبر داد: «مقتدی صدر» رئیس جریان صدر عراق امروز یکشنبه به کویت سفر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در جریان این سفر با «شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت دیدار و گفتگو کرد.

رسانه های کویتی اعلام کردند که سفر مقتدی صدر به کویت به منظور اعلام تسلیت به دولت و ملت این کشور در پی وقوع انفجار تروریستی در مسجد شیعیان صورت گرفت.

گفتنی است، رئیس جریان صدر عراق پس از وقوع این انفجار با صدور بیانیه ای در محکومیت آن، بر لزوم مبارزه با داعش در منطقه و جهان تأکید کرد.

انفجار انتحاری در مسجد امام جعفر صادق (ع) در کویت طی روز جمعه هفته گذشته به شهادت ۲۷ نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تَن دیگر منجر شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
United States
رهبر پیشین مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق هم برای یک دیدار به یکی از کشورهای عربی می رود و در آنجا با قهوه مورد پذیرایی قرار می گیرد و چند وقت بعد از بازگشت به کشورش مبتلا به سرطان شده و پس از تحمل درد و رنج فراوان از دنیا می رود . ظاهرا" نوعی سم رادیو اکتیو است که برای ترور از آن استفاده می شود و پس از ورود به بدن ایجاد سرطان می کند و پس از حدود یک سال موجب فوت شخص می گردد . رهبران شیعه عراق باید در دیدار با سران عرب منطقه بسیار محتاط عمل کنند و بدانند که اینان دشمنان قسم خورده شیعه و علی (ع) هستند که این عداوت از 1400 سال پیش تا کنون ادامه داشته.