شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
ادامه صدرنشینی فولاد اهواز

نتایج هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 411326
هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال با بازگشت مس رفسنجان به صدر گروه ب و ادامه صدرنشینی فولاد یزد در گروه الف پیگیری شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال «جام آزادگان»، امروز (شنبه) ساعت ۱۵ وارد هفته هفدهم شد. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ رقابت بین صدرنشینان به اوج حساسیت رسیده است.

در مهم‌ترین بازی این هفته تیم‌های بالای جدولی نساجی مازندران و فولاد اهواز در ساری به مصاف یکدیگر رفتند که در آخر فولادی‌ها بودند که با نتیجه سه بر دو بازی را به سود خود به پایان رساندند. نساجی با این شکست در امتیاز ۲۸ باقی ماند و فولادی‌ها با ۳۷ امتیاز با اقتدار به صدر جدول گروه «الف» تکیه زدند.

همزمان با بازی نساجی و فولاد، در حساس ترین بازی گروه «ب» از ساعت ۱۵ ، نفت و پاس همدان در آبادان به مصاف هم رفتند، نفت با حساب یک به صفر از زمین بازی پیروز خارج شد. با این شکست روند مثبت پاس متوقف شد و در مقابل نفت جای پاس در رتبه سوم جدول را گرفت.

در دیگر بازی‌ مهم گروه «ب» مس رفسنجان و شهرداری تبریز که هر دو تیم هفته گذشته را با شکست مقابل حریفانشان سپری کرده بودند به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار مس با یک گل میهمان تبریزی‌اش را رهسپار کرد تا باخت هفته گذشته‌اش را به فراموشی بسپارد.

در گروه الف، مس کرمان که با رهبری اکبر میثاقیان در نیم فصل دوم جان گرفته و از انتهای جدول تا رتبه چهارم گروه «الف» بالا آمده است در این هفته با میزبانش فجرسپاسی تیم پنجم تقابل کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک - یک در جریان بود که در دقایق پایانی داور یک پنالتی به سود شاگردان میثاقیان گرفت و زنده‌روح این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا مس همچنان در نیم فصل دوم روند صعودی خود را طی کرده باشد.

سایر دیدارهای لیگ دسته یک به شرح زیر است:

گروه «الف»

گیتی پسند اصفهان ۲ – ۰ نیروی زمینی

آلومینیوم هرمزگان ۲-۰ تربیت نوین یزد

ایران جوان بوشهر ۱ – ۲ شهرداری اردبیل

استقلال اهواز ۰ – ۰ نفت‌ و گاز گچساران

گروه «ب»

فولاد یزد ۲ - ۰ گل گهرسیرجان

پارسه تهران ۳ - ۲ داماش گیلان

راهیان کرمانشاه ۲ – ۱ سیاه جامگان مشهد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *