پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

استراو فردا به تهران می‌آید

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 335628
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، "جک استراو" در رأس هیئت پارلمانی انگلیس فردا وارد تهران می‌شود.
به گزارش جهان، عباسعلی منصوری آرانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سفر هیئت پارلمانی انگلیس به تهران، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، "جک استراو" فردا سه‌شنبه ۱۷ دی در رأس هیئت پارلمانی انگلیس وارد تهران می‌شود.

وی افزود: قرار است "استراو" و هیئت پارلمانی انگلیس اقامت ۳ روزه‌ای در تهران داشته و در این مدت دیدارهایی با مقامات پارلمانی کشورمان خواهند داشت. البته هنوز جزئیات دقیق برنامه‌های این هیئت پارلمانی مشخص نیست که تا عصر امروز مشخص می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در ادامه اظهارداشت: اولین برنامه "استراو" و هیئت پارلمانی انگلیس پس از ورود به تهران، دیدار با اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و انگیس است که برنامه‌های بعدی، امروز نهایی و مشخص می‌شود.

منصوری آرانی پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم گفته بود که با توجه به اینکه طرف انگلیسی ما در تعطیلات کریسمس و آغاز سال نوی میلادی قرار دارد، بنابراین منتظریم تا این تعطیلات پایان یافته و پس از آن، جزئیات برنامه‌های سفر هیئت پارلمانی انگیس به تهران را نهایی و جمع‌بندی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا یه ذره بینش به این دولت بده پای این دشمنان قسم خورده ملت رو که با غرور تمام روی این خاک پا میگذارند رو به این مملکت باز نکنه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم واقعا ایران چه نیازی به این افعی ها زمان دارد که پای آنها را به این مملکت باز می کنه ذلت پشت سر ذلت