سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اهتزاز پرچم گنبد رضوی در سایت فردو

پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 439777
پرچم مقدس گنبد مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در محل سایت غنی سازی فردو به اهتزاز درآمد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سایت فردو در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) روز چهارشنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۴ میزبان جمعی از خدام آستان حرم رضوی بود.

زارعان معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ضمن استقبال و خوشامد گویی و همراهی خادمان حرم رضوی در این بازدید چند ساعت که همراه با معرفی و توضیحات در خصوص علل و عوامل فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در جهت کسب فناوری صلح آمیز هسته‌­ای که باعث اقتدار و توانمندی کشور شده ضمن پاسخگویی به سئوالات، پیرامون موضوع مذاکرات و برنامه اقدام مشترک (برجام) همراه با کاربردهای صنعت هسته‌­ای و تاثیرگذاری آن در سایر صنایع با هدف توسعه کشور همراه با آرمان‌گرایی، ایثار و دین باوری توضیحاتی را ارائه داد.

زارعان تأکید کرد: ائمه اطهار ولی نعمتان ما می­‌باشند علی الخصوص حضرت امام رضا (ع) که بیشتر برای ما ایرانیان ولی نعمت هستند و در این سال‌ها در همه برنامه‌ها و در مشکلات با توسل و توجهمان به این ذوات مقدس توانسته‌­ایم مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه دهیم و بر مشکلات پیروز شویم.

این برنامه که در این مناسبت همچون جشن باشکوهی در فضای بسیار معنوی و همراه با شور و شعف رضوی همراه بود پرچم مقدس گنبد مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در محل سایت فردو در حضور کارکنان خدوم و متخصصان متعهد صنعت هسته‌­ای همراه با نوای گرم و ملکوتی مداحان و خدام آستان حضرتش به اهتزاز در آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *